بازدید 2398
۸

قیمت سکه به مرز ۳۷ میلیون رسید

سکه امامی امروز در محدوده ۳۷ میلیون آفتابی شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 06 March 2024

به گزارش تابناک، قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند همزمان با معاملات ابتدایی بازار درحالی ۳۷ میلیون و هفت هزار تومان به ثبت رسید که دیروز صراف‌ها این سکه را ۳۶ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان می‌فروختند. همزمان با رشد قیمت ۶۴ هزار تومانی قیمت سکه امامی، هر گرم طلا ۱۸ عیار مثل دیروز سه میلیون و ۱۰۷ هزار تومان معامله شد و دلار و یورو خدماتی به‌ترتیب در کانال ۴۳ و ۴۶ هزار عرضه می‌شوند.
 
قیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۳۰ تومان است.
 
قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز تغییری ندارد و یورو خدماتی نیز مثل سه‌شنبه معادل ۴۶ هزار و ۷۳۷ تومان عرضه می‌شود.
 
قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه کنند.
 
هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۴ اسفند با شروع معاملات بازار ۴۲ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز گران شد و با عبور از از مرز سه میلیون، روی جایگاه سه میلیون و ۲۹ هزار تومان ایستاد.
 
قیمت سکه امامی همزمان ۳۴۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۴ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان رسید. ربع‌سکه و نیم‌سکه هم هر کدام رشد قیمت ۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کردند و ۵۰ هزار تومان به قیمت سکه گرمی اضافه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
تحریم ها کاغد پاره بود که چطور شد
هر چند وقت یکلبار جهت جبران ناترازی بودجه و تامین حقوق کارمندان لشگری و کشوری چنین نمایش مضحکی راه می اندازید و مردم بیچاره را هم برای جلوگیری از بی ارزش شدن پولشان مالدار می کنید و بعد مجدد قیمتها را کمی کاهش می دهید. تا کی میخواهید با روح و روان این مردم خسته و مستاصل بازی کنید؟
خدا رو شکر ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشه 5000 تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کسی که ریاضی ضعیفی دارد دلار 60 هزار تومانی با 5 هزار تومانی برایش فرقی نمی کند
انشالله نخبگان جدید الورود درستش می کنند
خدا رو شکر مردم هر روز فقیر تر از دیروز اقتصادی که هر روز هزار تومن می ره رو دلارش و یه میلیون رو سکه اش درود بر شرفتون
تبریک به تیم اقتصادی دولت!!!!!! و تسلیت به مردم شریف ایران !!!!!!!!!!!!!
در کمتر از چند روز از کجا به کجا رفته !
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری