بازدید 30315
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند کاظم صدیقی، یاشار سلطانی، آب و هوا، قیمت بنزین، واریز سود سهام عدالت متوفیان و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 26 March 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

کاظم صدیقی

ماجرای باغ ازگل و نقل و انتقالی که در این خصوص انجام شده است، همچنان سبب شده تا نام آیت الله صدیقی در کانون توجهات در فضای مجازی باشد.
آیت الله صدیقی که از او به عنوان استاد اخلاق یاد می‌شود و سال هاست که در مقام امام جمعه شهر تهران و تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) فعال است، شاید اصلاً تصور نمی‌کرد که روزی اینچنین با هجمه و حاشیه پیرامون یک نقل و انتقال زمین رو به رو شود.


عصر ایران در این خصوص نوشت:  این روز‌ها، برخی رسانه‌های اصولگرا در ماجرای باغ ۱۰۰۰ میلیاردی ازگل و در دفاع از کاظم صدیقی، دعوت به “برخورد مومنانه” می‌کنند و تاکید می‌کنند که تا وقتی حکمی در مراجع قضایی صادر نشده، نباید سوء ظن داشت و از این حرف‌های اخلاق مدارانه. خود کاظم صدیقی هم در دفاع از خود در تلویزیون گفت که بدون آن که حکمی قضایی علیه او وجود داشته باشد، دارند به او تهمت می‌زنند.
همه این حرف‌ها درست، ولی خود همین آقای صدیقی و همان رسانه‌های مدافع، چند روزی است که می‌گویند همه خرابکاری‌ها زیر سر معتمد حوزه یعنی “جواد عزیزی” است.
حال سوال اینجاست که اگر نباید درباره صدیقی حرفی زده نشود تا روزی که اتهاماتش در دادگاه ثابت شود، چگونه خود صدیقی و رسانه‌های حامی اش، قبل از دادگاه می‌گویند که همه خرابکاری‌ها زیر سر جواد عزیزی بوده است؟

یاشار سلطانی

یاشار سلطانی نام روزنامه نگار و خبرنگاری است که از او به عنوان یک انسان رسانه یاد می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی و مجازی کانال و پل‌های اطلاع رسانی دارد و هر از گاهی از این طریق اقدام به انتشار مطلب و خبر می‌کند.


سلطانی که چند سال پیش با انتشار خبری پیرامون املاک نجومی حسابی حاشیه ساز شده بود، دوباره امسال نیز با انتشار خبری پیرامون نقل و انتقال زمین در منطقه ازگل تهران و حوزه علمیه امام خمینی (ره) جریان خبری جدیدی را ایجاد کرده است.

آب و هوا

از دو سه روز قبل از آغاز سال جدید سامانه بارشی نسبتاً شدیدی بخش‌های گسترده‌ای از کشور را در بر گرفت و برای ۵ استان غربی کشور نیز پیش بینی سیلابی شدن رودخانه‌ها صورت گرفت که محقق شد.
همچنین موج دوم سامانه بارشی از روز گذشته دوباره بخش‌های گسترده‌ای از کشور را در بر گرفته و بارش برف و باران آن هم در تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان به ویژه گردشگران نوروزی را غافلگیر کرده است.


همین موضوع سبب شده تا موضوع آب و هوا و آخرین اخبار مرتبط با آن در کانون توجهات قرار بگیرد.

قیمت بنزین

همزمان با آغاز سال جدید شمسی زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین منتشر و سبب شد تا عبارت قیمت بنزین در کانون توجه کاربران قرار بگیرد.


بر اساس آخرین خبر‌ها در این رابطه غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران در مجلس دوازدهم به رسانه‌ها گفت: او در جواب این پرسش که احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی را چقدر می‌دانید، گفت: اصولا در سال پایانی فعالیت دولت و سال اول فعالیت مجلس این دست تصمیمات گرفته نمی‌شود از این رو معتقدم بنزین در سال جاری گران می‌شود. یعنی از منظر اقتصاد سیاسی چنین تصمیمی گرفته نخواهد شد.

حقوق کار

همه سال با نزدیک شدن به پایان سال شورای عالی کار با محوریت وزارت کار اقدام به برگزاری جلسه‌ای پیرامون تعیین حقوق قانون کار می‌کند که همواره جنجالی بوده است.


ساال جدید نیز این جلسه و تصمیم نهایی آن با حواشی و جنجال زیادی همراه بود و بسیاری از کاربران پیرامون جزئیات این موضوع را در فضای مجازی انجام می‌دهند.
در همین رابطه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در ابتدای دولت سیزدهم، حداقل دستمزد ماهانه کارگران تنها ٢ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان بود که پس از گذشت حدود دو و نیم سال به ٧ میلیون و ١۶۶ هزار تومان و حداقل دریافتی کارگران به ١١ میلیون و ١٠٧ هزار تومان رسیده است.

واریز سود سهام عدالت متوفیان

به دنبال واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ در پایان سال گذشته برای دارندگان سهام عدالت، برخی متقاضیان مدعی این شدند که سود سهام عدالت متوفیان به حساب آن‌ها واریز نشده است.


عدم واریز سود سهام عدالت متوفیان به حساب همه دارندگان سهام و وراث سبب شد تا این موضوع در کانون توجه در فضای مجازی قرار بگیرد.
سازمان بورس و مسئولان اقتصادی در اطلاعیه‌ای در همین خصوص مدعی شدند،آن دسته از افرادی که سود سهام عدالت متوفیان را دریافت نکرده‌اند مشکلشان سجامی نشدن آنهاست و مقرر شد، در سال جاری مشروط به سجامی شدن سود سهام عدالت متوفیان به وراث پرداخت شود.

فرامرز اصلانی

فرامرز اصلانی یکی از خواننده‌های قدیمی و با سابقه ایرانی بود که هفته گذشته از دنیا رفت. با درگذشت این خواننده معروف، موجی از اطلاع رسانی پیرامون آثار و زندگی و در فضای مجازی آغاز شد و او در کانون توجهات قرار گرفت.

حادثه تروریستی روسیه

در هفت روز گذشته، یکی از اخبار بسیار مهم بین المللی و تروریستی مسکو بود. در این حادثه که داعش رسماً مسئولیت آن را به عهده گرفت، ده‌ها تن جان خود را از دست داده و صد‌ها تن دیگر نیز زخمی و مجروح شدند. پوتین رئیس جمهور روسیه نیز با بیان اینکه این کشور قربانی تروریست است موضع سختی علیه اوکراین و همینطور گروه‌های تروریستی داعش گرفت و موضوع در سطح بین المللی بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.

غزه

اخبار مرتبط با غزه و جنایات‌ رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به ویژه مردم حاضر در بیمارستان‌ها در کانون توجه همه آزاد اندیشان جهان است؛ از کاربران در فضای مجازی در واکنش به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به زنان و کودکان بی‌دفاع در بیمارستان و مناطق مختلف غزه همچنان بر لزوم توقف جنایت‌های این رژیم کودک کُش تاکید دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر، بیمارستان شفا را به محاصره درآورده و هرگونه جنایتی را در آن مرتکب شده است.

از هفت روز پیش، ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیمارستان شفا، آن را به محاصره کامل نظامی درآورده است. در این یک هفته صهیونیست‌ها هر گونه جنایتی را از قتل عام بیماران و مجروحان گرفته تا انهدام بخش مختلف بیمارستان شفا به اجرا گذاشته اند. حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جنایات جنگی واضح و آشکار در قوانین بین المللی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر بدون توجه به هشدارهای نهادهای جهانی به ارتکاب آن مشغول بوده اند.


یکی از رهبران حماس در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که ادعا‌های مطرح در رسانه‌های عبری زبان پیرامون امتیازدهی و راه‌حل‌های میانه ارائه شده به حماس، تبلیغاتی پوچ و بی‌اساس است. به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، وی عنوان کرد که هدف از تبلیغات و ادعا‌های دشمن صهیونیستی سرپوش گذاشتن بر سرسختی این رژیم و شانه خالی کردن از مسئولیت مانع‌تراشی بر سر راه توافق در مقابل خانواده‌های اسرای اسرائیلی است. به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رهبر حماس بیان کرد: ما موضع خود را توضیح دادیم و از آن عقب نمی‌نشینیم و با وجود ادامه جنگ و جنایات و محاصره، مبادله اسرا در کار نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵۴
بله ، آیت اللهی که روزای اول ادعا می کرد امضایش جعل شده
حالا مشخص شده که شخصا حضور داشته و شش و نیم میلیارد هم پول نقد دریافت کرده
خداوند ستار العیوب است . اما همین خدا هم روزی صبرش لبریز می شود و پرده ها را می درد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
ژنشون با آدمهای دیگه فرق میکنه لطفا و لطفا و لطفا رفتار مومنانه با این مردان خدا و بی ادعا و دنیا نادوست فراموش نشود یک چند هزار متر دیگه زمین و ویلا پیشکش ایشان شود مبادا رنجیده خاطر شوند
رضا
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
خواستم سلام عرض کنم خدمت متخصص مغز
احیانا نظری نداری؟
ناشناس
| Austria |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
آفرین به مردان شجاعی چون جناب یاشار سلطانی که درست در زمانی که کشور ما نیاز به روشنگری در زمینه ی عدالت اجتماعی دارد، شجاعانه وارد عمل شده است. رسالت اصلی رسانه همین است و انسان های اینچنینی شایسته ی قدردانی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
همین سال قبل چندین مورد حکم قطع انگشت بابت دزدی های خورده پا اجرا شده
چرا کسی که 1000 ملیارد اموال وقفی رو به نام خود و خانواده سند میزنه باید راست راست راه بره و طلبکار هم باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
جای این و امثال این زندانه
این منصفانه ترین پیشنهاد ممکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
من پیگیر نبودم، اما شاید این حضرات فکر می کردند این رقم های پایین مهم نیست و مثل خیلی دیگه از این مملکت که کارهای خلافی انجام می دهند که فکر می کنند در این حد مشکلی نخواهد داشت!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
سلام.
دیگه هیچی باقی نگذاشتید
وخلاف
نکرده ندارید.
والسلام. خداحافظ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
ما هم مانند ۱۱/۴۵ منتظر متخصص مغز هستم اگر نظری مومنانه دارند ما را مستفیض فرمایندد
صدیقی مومنانه رفتار می کند که دیگران با او مومنانه برخورد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
مومن ؛ اموال عمومی را یواشکی قورت نمیدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
فقط باید با او رفتار قهر آمیز داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
فعلا که کسی کار به کارش نداره حالا اگه ی فرد عادی بود بیچاره شده بور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
این مصداق کامل حق الناس است و حق الناس را خداهم نمی بخشد تا چه رسد به اشخاص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
مرد فقط یاشار سلطانی
دستش رو میبوسم
باطن خیلیارو نمایان کرده
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
وقتی دست یک جوان فقیر را برای دزدیدن یگ گوسفند قطع میکنند

برای این میزان خلاف بزرگ و توسط شخصی با چنین سطحی از مسولیت های بزرگ و دینی را باید قیمه قیمه اش کنند

ولی سابقه و تجربه نشان میدهد که هیچی به هیچی شد و رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بازنشسته جان در اسلام کسی که بر اثر فقر دزدی کرده، دستش را نمی زنند.
"تاکید می‌کنند که تا وقتی حکمی در مراجع قضایی صادر نشده، نباید سوء ظن داشت"
برای خاتمی و روحانی و .... در کدام مرجع قضایی حکمی صادر شده؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
اینا اصلا نمیخوان دادگاهی تشکیل بدن برای خودی ها .
خوب معلومه وقتی دادگاهی برگزار نشه ؛ حکمی صادر نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
برای میر حسین و کروبی و رهنورد چطور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
چو دانی و پرسی سوالت خطاست
دم خبرنگاری که فساد رو بر ملا می کنه گرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
سلطانی یک تنه به جنگ و افشای فسادهای کله گنده ها رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
دمش تنهاگرم نه بلکه خداوندوجودش راازبلادورنگهدارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
باید از او محافظت شود بد جایی پا گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
درود به شرفت اقایه یاشار سلطانی.
زنده باشی مرد.
الان یاشار سلطانی که این فساد رو افشا کرد از کجا باید جایزشو بگیره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
در اوین بهش جایزه میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
فعلاً باید منتظر باشه به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی محاکمه بشه
بعد از اینکه مشخص شد صدیقی بیگناهه!!!!!!!!!! به اتهام تهمت به استاد اخلاق!!!! زندانی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
چه حیف با بگیر و ببند خبر نگار ها در سالیان اخیر ،نسل خبرنگاران واقعی مثل یاشار سلطانی رو به انقراض هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
یاشار سلطانی اسناد مستند انتقال اموال شهرداری به موسسه خیریه همسر شهردار رو منتشر کرد نهایتا چی شد؟
با شکایت قالیباف رفت زندان
کسی که نمی تواند اطرافیانش را کنترل کند چگونه مدیر حوزه علمیه شده و از کجا معلوم که از این شیرین کاریها اطرافش پر نباشه!!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
اطرافیانش را ؟!
خودش را
خودش را نتوانسته کنترل کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
عزیزم این مربوط به خودشه نه فقط اطرافیانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
آیت الله یعنی نشانه خدا در بکار بردن کلمات دقت کنید
اگر ماجرای ازگل را یک اصلاح طلب انجام داده بود برخورد مؤمنانه می کردید؟ شما با کسی که دو تار مویش بیرون است برخورد مومنانه می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
در اینکه بااین موارد طبق قانون برخورد شود و قانون اجرا گردد تردیدی نیست منتها لطفا این کلمات تکراری "دو تار مو" را تکرار نکنید جامعه سالهاست از تارهای مو عبور کرده و وضعیت فعلی فرهنگی قابل دفاع نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
اتفاقا اصل ماجرا همین دو تار مو است فرهنگ از نظر شما شامل چه مواردی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
۱۱:۴۵
انشالله هر زمان گشنه شدی و به نون شب موندی میفهمی که 2 تار مو هیچ اهمیتی نداره و اصل چیز دیگه است
حالا که صدیقی به این خطا پی برده نظر در مورد یاشار سلطانی چیه؟ تا حالا ازش تشکر کرده؟!
یاشار سلطانی کیست؟
افشاگر حقیقت
برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد
آیا قاضی برای همه برخورد مومنانه میکند
حداقل استعفا
این جواد عزیزی که برای حاجی جعل می کرده برای خودش چه ها کرده؟!!
درود بر یاشار سلطانی
آیت ا... صدیقی؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
آیت الله ؟؟؟؟؟؟
در مملکت ما دادگاه لازم نیست! مگر اتهامات موسوی و کروبی و ... در کدام دادگاه تایید شده؟!!!!!!
درود به آقای یاشار سلطانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
درود بر شرف این مرد بزرگ .
هر کجا هست خدتیا به سلامت دارش
جالبه ایشون فقط دوستان و اطرافیان قالیباف را لو میدهد (که در اصل کار درستی هست که اینهمه دردی و اختلاس را نمایان میکند) ولی اطرافیان پایداری چی ؟ آقای صدیقی هم فکرش را نمیکرد که زمانه اینطور بچرخد. ولی بهنرین کار این هست که بیایند و عذرخواهی کنند و البته همه زمینها و پولها را پس بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بهتزین کاز این است که قوه قضاییه یک دادگاه علنی همانند دادگاه آقای کرباسچی برای ایشان تشکیل دهد و محاکمه شود و مردم ببینند که نظام با کسی شوخی ندارد تا نظر مردم نسبت به نظام برگردد والا این گونه تناقص در بردخورد با خودی ها و غیر خودی ها و مردم عادی جز ضربه به جمهوری اسلامی چیزی نخواهد داشت
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
فقط عذرخواهی؟
این جرم چندین جنبه عمومی داره. اموال وقف رو به نام خودت بزنی اعتماد عمومی رو سلب میکنی
هم واقفین قبلی از وقفشون پشیمون میشن هم دیگه کسی راضی به وقف در راه خدا نمیشه چون به مسئولین مربوطه اعتماد نداره
در 6 ماه گذشته این سومین پرونده استفاده شخصی آقایون از اموال وقفی مردم بود
هرگونه حمایت از آقای صدیقی برخورد دو گانه با افراد خودی و ناخودی را بارز و باعث شکاف و دو دستگی بیشتر بین مردم خواهد شد در هر سناریویی قاعدتا ایشون آگاه به موضوع بوده است .
یاشار سلطانی ؛
سلطان
❤❤❤ یاشار سلطانی ❤❤❤
یاشار سلطانی برملا کننده فسادهاست
با بقیه مجرمین هم برخورد مومنانه میکنید ؟؟؟؟ اتفاقا کسانی که دایه دین و دینداری دارن و جرم میکنن باید شدیدتر از مجرمین عادی برخورد شود ،
یاشار سلطانی سوت زن فساد است که به استناد قوانین مصوب همین مجلس حداقلی باید به او پاداش تعلق گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
فعلن که نماینده های مردمی و بی ادعا مجلس در برابر این داستان سکوت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
ظاهرا انقلابی بودن حکم به سکوت دارد!!!
۸۷ میلیون ایرانی مدیون یاشار سلطانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
خدایا
او را از گزند بدخواهان و خناثان محفوظ بدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
دمت گرم اقایه سلطانی.درود به شرفت
شیخ گریان با جناب یاشار سلطانی مناظره زنده تلویزیونی کند :-)
یاشار
مچکریم
صدیقی هنوز برکنار نشده ؟!!!!
ع ع ع ع
خدا طول عمر بده به یاشار سلطانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
الهی آمین.
یاشار سلطانی شخصی دلیر و شجاع در مبارزه با فسادهاست
باغ ازگل را خدا آزاد کرد
یاشار مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
دلت خوشه مومن، کجا آزاد شد؟
لزومی ندارد که فرد خودش را در معرض محکومیت کیفری قرار دهد و سندی را بنام کس دیگری جعل نماید که فقط بخواهد یا به او خوش خدمتی کرده باشد و یا بخواهد تخریبش کند!
در واقع یاشار سلطانی دوست واقعی صدیقی است .
دوست آن است که بگریاند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
احسنت
جایزه طلایی مبارزه با فساد اهدا میشود به عزیز دل ملت یاشار سلطانی
صدیقی برکنار شد ؟
آنچه مسلم است این دزدی اتفاق افتاده و اصل موضوع خدشه ناپذیر است . صدیقی هم در این مورد دخالت مستقیم داشته . خود روحانیت باید مدعی او باشند قبل از هر قشری .
صدیقی باید از تمام مناصب حکومتی اش استعفا دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
باید هفته پیش عزلش میکردند
یاشار سلطانی باید مورد تشویق فراوان قرار گیرد چشم پوشی از این خیانتها آرام آرام کل سیستم را به فساد می کشد . بسیج دانشجویی در اطلاعیه خود به او حمله کرده بود معلوم می شود اینها عدالت را برای دیگران می خواهند .
از صدیقی بپرسید که یاشار سلطانی کیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
از قالیباف هم میتونید بپرسید که یاشار سلطانی کیست ؟
اولا اون ملک حد اقل دو هزار میلیارد است نه هزار میلیارد و در ثانی مگر می شود به خاطر خطای یک نفر کل دین و انقلاب را زیر سوال برد ؟ باید تحقیق کامل و نتیجه خیلی شفاف به اطلاع عموم برسد .طلا اگر پاک باشد منتی هم بر خاک ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
خطای یک نفر؟تعدادافراد مسئول رده بالا که در کار خیر اختلاس بوده اند را نمیتوان در یک ده ها تریلی جا داد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
شما ساندیستو بخور که برلت از هر چیزی واجب تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
با فیلتر شکن اومدی از کی دفاع کنی سید جان از حاجی؟
4200 متر زمین باغ مرغوب را نمیتوان از طریق گلو قورت داد
نام یاشار سلطانی در دفتر مبارزه با فساد تاریخ این سرزمین همواره میدرخشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
نامش بلند اوازه باد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
به پاس قدردانی از سلطانی عزیز در مبارزه با فساد در کشورم ؛ نام فرزند پسرم که قرار است تا ۳ روز دیگر به .
دنیا بیاید را " یاشار " خواهم گذاشت
اگر زنده ماندم علت نامگذاری پسرم را برایش تعریف خواهم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
۱۳:۵۳
مبارکت باشه.دمت گرم کارت درسته خدایی.ایشالا یه روز براش تعریف خاهی کرد.به امید ان روز
سلام
آقای یاشار هم دغدغه کشور ندارد و دنبال اهداف خودش هست، اینکه تماما بر علیه یک جناح می نویسد نشان از بغض و کینه دارد نه اصلاح گری
البته هر جناحی و افراد وابسته به آنها باید جوابگوی رفتار و اعمالشون باشند و قوه قضاییه بدون اغماض به پرونده های اینچنین ورود و همه افراد مرتبط را به سزای اعمالشون برساند.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بیایید بر اساس واقعیت‌ها گفتگو کنیم.
خطای ذهن خوانی از رایجترین خطاهای شناختی است.
خطای ذهن‌خوانی: شخص فرض را بر این می‌گذارد که می‌داند آدم‌ها چه فکر می‌کنند. بدون اینکه شواهد کافی برای این تصور خود داشته باشد!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
سکوت می کرد؟
سلام تابی جون
آقای سلطانی باید در سایت اداره دارایی قسمت " سوت زنی " فرار مالیاتی آقای صدیقی رو افشاء کنه تا جایزه بگیره .
طبق فرامین نهج البلاغه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
طبق فرامین نهج البلاغه
باید درس عبرتی به این بابا داد
بابا برای اینکه طرفداراتون رو راضی نگه دارین این صدیقی رو برکنار کنید.
حداقل برای ظاهر هم که شده
سلطانی
سلطانی
خدا نگهدار تو
۹۹/۹۹% مردم ایران خواهان برگزاری دادگاه علنی برای صدیقی و پسرانش هستند .
.# عدالت واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بنده به عنوان یک ایرانی خواستار اجرای عدالت در مورد صدیقی و اطرافیانش هستم
الان بزرگترین و سخت ترین امتحانی است که باید قوه قضائیه ایران باید سربلند ازش بیرون بیاید. همه مردم ایران منتظر هستند
خدا رحمت کنه پدر و مادر یاشار سلطانی رو
یاشار شیر پاک خورده
چه خبر از فولاد و نود و دو هزار میلیارد که به پول الان حداقل ۲۰۰ هزار میلیارد تومان است. چای دبش هم فراموش نشود
عزیزان من، این قاضی پرونده است که برابر مستندات باید حکم بدهد و تا مجرم مشخص نشود خریدن جهنم برای خودمان که زود قضاوت میکنیم خیلی ابلهانه است. بیایید هیجاناتمان را کنترل کنیم تا ببینیم موضوع چی بوده. قبل از تعیین حکم حق توهین به هیچ فردی را خدای متعال بهمون نداده. قدری تامل!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
شماها اصلا نمیخواهید برای خودی ها دادگاه برگزار کنید .
شما دادگاه برگزار کن اثباتش با قاضی بی طرف عادل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
ساندیست رو بخور بابا گوش ملت از این حرفا پره
خود یاشار به خاطر فساد مدتی زندان بوده الان هم به خاط عناد ورزی با مسئولین داره تهمت میزنه خدا قیامت به دادش برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
تو فامیلی ات صدیقی نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
از یاشار عصبانی باش و از این عصبانیت ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
احسان جان !
بفهم داداش
به خاطر فساد زندان نبوده به خاطر افشای فساد زندان بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
یاشار سلطانی هر حرفی زده با سند بوده و مدرک آورده. مثل کاظم صدیقی نیست که نصف حرفاش به خواب و امام زمان و غیره استناد بکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
دیگه جواب نمیده .بفهمین اینو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
اصلا تو بگو یاشار دروغگو و معاند
اسنادی که ارائه کرده همه مستند و تایید شده است
چطور روت میشه با این اراجیف از صدیقی دفاع کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
احسان خان،
با تمام بدبختیها و گرفتاریها و مشکلاتی که دارم ولی دلم به حال افرادی مثل تو میسوزه!این پولها ارزش نداره پسر.
من اگر به جای صدیقی بودم _ خدای ناکرده _ خودم رو همین امروز به بازپرسی دادسرای اوین معرفی میکردم
امثال یاشار سلطانی سرمایه های این کشور و مردم هستند .
باید قدردان این عزیزان باشیم
صدیقی باید به اتهام سوء استفاده از قدرت در جهت منافع شخصی و خانوادگی محاکمه علنی شود
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
درود بر شما.
از سالها پیش برای پوشش اینگونه موارد فکری اساسی شده‌است؛
تشکیل "دادگاه ویژه روحانیت"
اگر مردم پیگیری و مطالبه‌گری نکنند، به راحتی این ماجرا لاپوشانی میشود.
یاشار نیازی به خون ندارد ؟
حاضرم برای ایشان جان فدا کنم
کسی از اقای عباس پالیز دار افشا کننده فساد خیلی ها در سال 1387 در دانشگاه بوعلی خبر داره ؟؟؟دستگیرش کردن همون سال 87
چرا از مراجع تقلید صدایی درنمیاد؟ چه بر مرجعیت شیعه گذشته که چنین محتاط شدند؟
باقی ماندن صدیقی در مناصب حکومتی ، دهن کجی به خواسته اکثریت قاطع مردم ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
حالا مردم هم هیچ، مدعیان در آن دنیا چه جوابی دارند؟
در تاریخ خواهند نوشت که رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اسلامی نیاز به امر به معروف و نهی از منکر داشت
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور !!!!

برای کشور ؛ بخوانید الفاتحه مع الصلوات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
وخدا خودش وارد میشود و رسوا خاهد کرد کسانی رو که هیچ کس در جامعه ایران نمیتونه سوال و جوابی ازشون .داشته باشه.یاشار سلطانی هر قصد و نیتی که داشته باشه بازم از طرف خود خدا اومده.
یاشار جان
داداش یه زحمت بکش تحقیق کن ببین زمین های دیگه ای در کار نبوده ؟
ولنجکی ؛ الهیه ای ؛ زعفرانیه ای ؛ قلهکی ؛ دروسی ؛ کامرانیه ای ؛ آجودانیه ای : اقدسیه ای ؛
جایی ؟ چیزی ؟

ممنونت میشیم داداش
عکسشو بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
مو به تن ادم سیخ میشود
خداوند به یاشار شادی دهد و غم هرگز در قلبش لانه نکند
آیندگان چه تاریخی خواهند خواند .
خیلی حمل و نقل درست حسابی داریم بنزینم گرون میکنیم
روزنامه نگار باید قسم نامه بخواند که حق بنویسد و حق بگوید ، نه اینکه بله قربان گو باشد و مجیز بنویسد
برخورد مومنانه کدام است ، هر کی تخلف کرد باید تاوان دهد هرکس باشد که دیگر کسی سوء استفاده نکند
صدیقی دیگر صلاحیت امام جماعت را ندارد و باید برکنار شود چرا ابروی نظام در خطر است اصلا هم برخورد مومنانه معنایی ندارد برخورد قاطعانه باید شود
نکند باید دادگاه جمع شود ، صدیقی بالاتر از دادگاه است
اگر با مقصر اصلی املاک نجومی برخورد عادلانه کرده باشند با آقای صدیقی هم چنان خواهند کرد
امضایت را جعل کردند !!!!! اثر انگشت ات را نیز جعل کردند ؟!!!!!
من قبلا شنیده بودم هر وعده که وایمیسه نماز میخونه ۱ سکه میگیره .
همین خبر هم باید درست باشه .
یاشار جان داداش تحقیق کن
خدا خیرت بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
درسته شک نکن
در این ماجرا
خبری از دادستان و مدعی العموم نیست !
چرا ؟
نمیدونم چرا همیشه از گریه های این خندم میگرفت
به خدا
یادیم کنیم از صحبتهای اخیر آقای رئیس جمهور که فرمودند «نبینم کسی در ادارات فساد کند که وای به حالش» ایشان یکی دیگر از قله های افتخار و بعد از اقتصاد و تورم وروابط خارجی فتح کردند الا قله مبارزه با فسادم فتح شد
دوره روحانی تورم نشانه بی لیاقتی وی بود دوره رئیسی تورم نشانه پیشرفت کشور.باید از حضرت امام جمعه پرسید که اگر دیگر تحریم‌ها در کشور اثری ندارد، دلیل وضعیت اسفبار اقتصاد کشور چیست؟ چرا دلار به قیمت باور نکردنی رسیده است؟ چرا مردم بهبودی در وضع زندگی خود را حس نمی‌کنند اما تا دلتان بخواهد خالی شدن سفره زندگی خود را به چشم می‌بینند. اما به نظر می‌رسد که حضور رئیسی در راس قدرت باعث شده است، مشکلات دیده نشود و در اوج تورم و گرانی، لب به تحسین دولت بگشایند برای کارهایی که نکرده است.
واقعا که سلطانی اقا یاشار.واقعا.
چیزی که عوض دارد گله ندارد
چرا برخورد مومنانه فقط برای افراد خاص؟
برخورد مومنانه باید برای همه افراد باشد

ضمن اینکه کسی که در لباس دین مرتکب خطا می شود گناهش دو برابر است
مگر نشنیده اید که خدا در قران به ییامبر می گوید که اگر خطا و تخلف کنی دو برابر عذاب و اگر کار نیک کنی دو برابر اجر می بری
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
چرا برخورد مومنانه فقط برای افراد خاص؟
زیرا همه آدمها در برابر قانون باهم برابرند اما برخی برابرترند!
باید برویم سراغ جواد عزتی ببینیم حرف حساب ایشان چه است؟ و ایشان چه می گوید
چه شد که تابناک یک هفته مطلقا سکوت کرد؟ الان هم خیلی نرم وارد قضیه صدیقی شد؟ بااین سیاست اعتماد مخاطبان خارج از کشورخودش رو بعنوان مدیای به روزو بی طرف (در حداقل توقغ) از کسب اخبار از داخل کشوررواز دست می ده!!
بنظرم باید نام یاشار سلطانی بعنوان قهرمان ملی ثبت بشه. قهرمانی که به پرورش اندازم و توپ بازی کردن نیست.باید جهت تشویق و حفاظت از یاشار سلطانی هشتم گذاشته شود
بهتزین کاز این است که قوه قضاییه یک دادگاه علنی همانند دادگاه آقای کرباسچی برای ایشان تشکیل دهد و محاکمه شود و مردم ببینند که نظام با کسی شوخی ندارد تا نظر مردم نسبت به نظام برگردد
اینجا گریه واقعی ایشان و صلابت دستگاه قضا دیدنی خواهد بود.
به خودتان که می رسید میگید بر خورد مؤمنانه کنیم چطور در سال ۱۴۰۱ برخورد مؤمنانه کنید و این همه خسارتهای جبران ناپذیر ببار اوردین
چرا برخورد مومنانه ؟
مگه کار ایشون مومنانه بوده ؟
این بی عدالتی آشکار ست
من برام جای سواله اصلا گیرم که آقای صدیقی هم اینجور کرده باشه آیا یاشار سلطانی انقد باید مفهمید که این موضوع رو هنوز ثابت نشده میاد رسانه ای میکنه؟ همین رو نمیتونست به قوه قضائیه بگه
خوب نیست وقتی یه اتهام ثابت نشده ما بخوایم به کسی چیزی بگیم
بعدشم خود آقای صدیقی میگن جعل شده امضاشون این چند بار گفته شده بازم انگار قدرت رسانه حرف دروغ رو بیشتر ترند میکنه
ضمن سپاس از آقای یاشار سلطانی
از ریاست محترم قوه قضائیه می خواهیم جایزه ویژه افشا کنندگان فساد را به ایشان اهدا کند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی