بازدید 1590

مشخصات فنی شیائومی ۱۵ فاش شد

افشاگر شناخته‌شده از مشخصات پرچمدار آینده‌ی شیائومی، یعنی شیائومی ۱۵، پرده برداشت.
کد خبر: ۱۲۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ 11 June 2024

 به گزارش تابناک، طبق گزارش‌های منتشرشده، سری شیائومی ۱۵، پرچمدار بعدی این شرکت، احتمالاً اواخر مهرماه رونمایی می‌شود. Digital Chat Station، افشاکننده‌‌ی نام‌آشنا، جزئیاتی را در مورد شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو فاش کرده است.

شیائومی ۱۵ مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و صفحه‌نمایش تخت OLED LTPO خواهد بود که وضوح 1.5K را ارائه می‌دهد اما اندازه‌ی دقیق صفحه‌نمایش مشخص نیست. احتمالاً شیائومی ۱۵ مانند شیائومی ۱۴ دارای نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی است و یک پرچمدار جمع‌وجور خواهد بود.

این دستگاه برای عکاسی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision به‌همراه حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز تله‌ماکرو و بزرگنمایی ۳ برابری خواهد بود. این گوشی قرار است تنوع زیادی از حالت‌های عکاسی با اندازه‌های دیافراگم مختلف را ارائه دهد.

گوشی شیائومی مدل ۱۵ در پیکربندی‌هایی تا ۱۶ گیگابایت رم همراه با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای حسگر اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای دوگانه و یک موتور ویبره‌ی قدرتمند خواهد بود.

Digital Chat Station اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ شیائومی ۱۵ به اشتراک نگذاشت اما قرار است متریال باتری برای دستیابی به طراحی سبک و نازک و افزایش اندازه‌ی باتری تغییراتی داشته باشد.

 
شیائومی ۱۴ دارای یک باتری ۴۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات بود. احتمالاً ظرفیت باتری شیائومی ۱۵ حدود ۴۸۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

گوشی شیائومی ۱۵ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود و در مدل‌های مختلف دارای پنل پشتی با روکش شیشه یا چرم مصنوعی است.

 

منبع: زومیت

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری