سوت

لجبازی عجیب خداداد عزیزی در تلویزیون و عذرخواهی از او

کد خبر: ۱۲۴۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ 17 June 2024
تعداد بازدید : 886
بازدید 7685
خداداد عزیزی در ویژه برنامه شبکه ورزش برای بازی‌های جام ملت‌های اروپا پس از خواندن کامنت انتقادی مردم توسط رسول مجیدی، رفتاری بچه گانه در پیش گرفت و با حمله به مجری دیگر حاضر به حرف زدن نشد. برخی این گمانه را مطرح کرده‌اند که این لجبازی هماهنگ شده بوده و هدفش دیده شدن این برنامه در فضای مجازی بوده است. اتفاق جالب توجه اینکه در برنامه بعدی، مجری مجبور به عذرخواهی از خداداد عزیزی شد! این بخش‌ها را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
لمپن
تقصیر خودتونه. بار دهمه و باز ایشون رو دعوت میکنید
افرادی باید در تلوزیون ظاهر شوند که با آداب جلودوربین یک ملت قرار گرفتن آشنا باشند.
جناب عزیزی با گل بیاد ماندنی که حدود 20 سال قبل به استرالیا زدند در خاطره یک ملت خاطره خوش ایجاد کردند ولی باید بپذیرندکه با یک کارنامه گل 20 سال قبل نمی توانند پشت میز رسانه ملی، یک ور بشینند، قهر کنند، موبایل پرتاب کنتد، جواب جناب خیابانی را ندهند. متاسفانه ایشان دچار توهم بسیار خود بزرگ بینانه نه تنها شده بلکه رفتار اجتاعی خود ودر یک رسانه در سطح ملی را از دست داده است. بهتر است هر چه زودتر بیدار شود. در این 20 سال گذشته آنچه از ایشان یادداریم همواره تاختن به این و آن بوده است. آیا زدن یک گل به استرالیا در 20 سال قبل موجب شده ایشان خود را متخصص تر از همه، در موضوعات پندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
اون گلی که زد حاصل تلاش یک تیم بود چرا این آدمی که بویی از تمدن و ادب و نزاکت نبرده را اینقدر لوس می کنین!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
قبل از گل هم متخصص در چیزهای دیگه بود و باعث شد روند فوتبال به گل استرالیا ختم بشه ! گر اون روند طی میشد شاید جام جهانی رو هم میبردیم که متاسفانه مثل بقیه جاهها نذاشتند ! افراد متوهم
خیلی بچه است این غزال تیزپا!
لوس بازیهای تهوع اور
این لمپن بی سواد رو بزرگ نکنید
بنده یکی از طرفدارای ایشان بودم ولی از بی ظرفیتی ایشان تعجب میکنم
واقعا در شان تلویزیون ایران نیست که 80 ملیون معطل بچه بازی این شخص شوند
سلام همه اینها فیلم است از قبل با هم قرار گذاشتن که تو ااینو بگو من اینجوری بگم ما هم ملت ساده باور میکنیم برنامه های تلوزیون با تاخیر یک دقیقه ای پخش میشه بخوان خودشون سانسور میکنند
بله درسته .این آقا یک کلمه حرف میزنه چهل و پنج بار میگه من . تو نیم من هم نیستی . مقابل هشتاد و پنج میلیون نفر مودب باش . لطفا افراد سالم را به برنامه دعوت کنید .