بازدید 4351
۴

نمایش پر سروصدا اما تکراریِ فسخ قرارداد/ بیرانوند سوهان اعصاب هواداران!

مهدی ملکی
کد خبر: ۱۲۴۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ 19 June 2024

به گزارش تابناک ورزشی، یک نمایش پر سروصدا و شاید هیجان‌انگیز برای بخشی از هواداران فوتبال و البته ناراحت کننده و آزاردهنده برای طرفداران پرسپولیس. نمایشی با نقش آفرینی علیرضا بیرانوند، بدون اطلاع قبلی و تقریباً ناگهانی اما تکراری!

امروز خبری مهم تیتر اول رسانه‌های ورزشی را به خود اختصاص داد: «علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد». اتفاقی که سال گذشته هم افتاد و حواشی زیادی به همراه داشت. او حتی پای میز مذاکره با مدیران باشگاه استقلال نشست و طبق گفته سرپرست وقت باشگاه، توافقات هم با بیرانوند حاصل شد، اما در نهایت او در جمع سرخپوشان پایتخت ماندنی شد. البته به نظر می رسد این بار شرایط متفاوت است و بیرو تصمیم قطعی خود را برای خروج از اردوگاه سرخ‌ها گرفته و برخلاف سال گذشته، عزمی برای بازگشت (ماندن) در جمع پرسپولیسی‌ها ندارد. چه بسا اگر جز این بود، دروازه‌بان ملي‌پوش پرسپولیس هیچگاه تصمیم به اجرای چنین شویی که باعث رنجش و ناراحتی هواداران شود، نمی‌گرفت. در این میان خبرهای تأیید نشده‌ای هم وجود دارد مبنی براینکه او فصل بعد راهی تراکتور خواهد شد. آنچه مشخص است، اینکه با توجه به اتفاقات و اختلافات میان بیرانوند و باشگاه، او دیگر چندان تمایلی برای ادامه فوتبالش در این تیم ندارد.

با تمام این اوصاف قابل انکار نیست که بیرانوند یکی از ارکان اصلی تیمِ موفق و قهرمان سال‌های اخیر پرسپولیس محسوب می‌شود، اما در سمت مقابل او هم نمی‌تواند منکر شود که پوشیدن پیراهن یکی از دو تیم بزرگ فوتبال ایران، سهم و نقش زیادی در پیشرفت او داشته است. عملکرد ضعیف بیرانوند در لیگ‌های پرتغال و بلژیک، گواهی بر این مهم است و عملکرد فنی او نیز در مقاطعی از فصل گذشته انتقاد برانگیز بود. بیرانوند رقابت بر سر بهترین دروازه‌بان لیگ را با ۱۳ کلین شیت به سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی (هر دو با ۱۸ کلین شیت) واگذار کرد و در جام ملت‌های آسیا هم تنها در یک بازی مقابل هنگ‌کنگ موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

نمایش پر سروصدا اما تکراریِ فسخ قرارداد/ بیرانوند سوهان اعصاب هواداران!

بیرانوند دیروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش، به نحوه و نوع برخورد و رفتار با بازیکنان تیم از جمله خودش در مباحث مالی و پرداخت حق و حقوق، اعتراض کرد و در بخشی از آن نوشت: «متأسفانه باخبر شدم در کمال بی احترامی، پاداش‌ها را بعد از قهرمانی از اصل مطالبات کسر کردند و قسمتی از اصل قرارداد در نظر گرفته‌اند. بحث بنده پاداش‌ها نیست. حقیقتاً این اتفاقات انسان را سر خورده می‌کند، حس اعتماد را از بین برده و نوعی بی احترامی به بازیکن تلقی می‌شود». بهتر است بیرانوند به این نکته هم توجه کند که رفتار و تصمیمات او به خصوص در این سطح، بی احترامی به هواداران است و در واقع فسخ‌های متوالی سوهان اعصاب آنها شده است.

 ساعاتی پس از انتشار خبر فسخ قرارداد بیرانوند، برخی سایت‌ها و رسانه‌ها اقدام به انتشار نظرسنجی کردند و با انتخاب گزینه‌هایی از مخاطبان خود پرسیدند که آیا حق را به بیرانوند می‌دهند یا خیر. در این بین یکی از رسانه‌های معتبر، برای نظرسنجی‌اش چهار گزینه در نظر گرفت و جالب اینکه گزینه «بیرانوند برود پی کارش و باشگاه قراردادش را تمدید نکند» در کمتر از دو ساعت که سه هزار نفر شرکت کردند، ۶۳ درصد آرا را به خود اختصاص داد. مشت نشانه خروار است و از همین نظرسنجی‌ها یا پیام‌های مخاطبان، تا حدودی می‌توان حجم نارضایتی و ناراحتی هواداران را متوجه شد. در هر حال کسی چه می‌داند! شاید بیرو علاقه‌مند به یک ماجراجویی جدید و چالشی تازه است...

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
وقتی پارسال نازش رو خریدن و یه قرارداد چند ده میلیاردی از پول مالیات کارمند و کارگر و هوادارا بهش دادن معلومه خوشش میاد و دوباره همونکار رو تکرار میکنه
از ماجرای پارسال درسی یاد گرفته برای بالا بردن قیمت. ایکاش یک بار برای همیسه باشگاه با ایشان فسخ قرارداد کند و هواداران هم خواستار تیمی باشند که بازی تیمی داشته باشد و نه متکی به یک نفر، تا این سیاه بازی ها تمام شود.
واقعاً اگر بیرانوند یکطرفه فسخ کند بزرگترین کمک را هم به خودش هم به پرسپولیس کرده است !
باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده یک دروازه بان شش دانگ و جوان لاتزم دارد که بیرانوند فاقد این عصوصیات است !
این نمایش ادامه داره تا پول بیشتر بگیره
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری