بازدید 7143
گفت‌وگوی اختصاصی تابناک با اعضای کابینه دولت سیزدهم؛

دولت رئیسی قیمت‌ها را متعادل کرد/ کالابرگ بر سفره مردم تأثیر داشت/ ظرفیت شبکه‌های کشور را دو برابر شد

جلسه هیئت دولت صبح چهارشنبه به ریاست دکتر مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 20 June 2024

دولت سیزدهم قیمت‌ها را به تعادل رساند/ تولید مسکن افزایش پیدا کرد/ظرفیت شبکه‌های کشور را دو برابر شد/هر کاری که انجام‌می‌دهیم به سفره مردم مربوط است

به گزارش تابناک، جلسه هیئت دولت دیروز (چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳) برگزار و اعضای کابینه دولت سیزدهم با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

در همین زمینه احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه صبح چهارشنبه هیأت وزیران، در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک مبنی بر اینکه به چه اقدامی در دولت سیزهم به صورت مستقیم بر سفره مردم تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: اتفاقات مهمی به واسطه پیگیری شخص آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم رخ داد که تاثیر به‌سزایی در بهبود زندگی مردم داشت.

وی ادامه داد: از جمله این موارد، تلاش جدی دولت برای کنترل بازار بود که شخص آیت‌الله رئیسی این موضوع را پیگیری می‌کرد و به تاکید ویژه‌ای بر تعادل قیمت‌ها داشت که به صورت نسبی هم تحقق پیدا کرذ.

وحیدی با اشاره به افزایش قیمت‌های رخ داده، بیان کرد: گاهی اوقات شاهد افزایش قیمت بودیم که بلافاصله با تلاش، کنترل و نظارت این موضوع پیگیری و حل می‌شد.

او ادامه داد: به هر حالاولویت اصلی دولت ایجاد یک ثبات نسبی در قیمت‌ها بود که تحقق هم پیدا کرد. البته بعد از تغییر نرخ ارز در سال ۱۴۰۱ که بر اساس تکلیف قانونی بود شاهد افزایش قیمت در کالاها بودیم که با افزایش ده برابری یارانه‌ها دریافتی سعی بر جبران این موضوع شد.

وزیر کشور دولت سیزدهم تصریح کرد: بحث نهضت ملی مسکن که در راستای آن ساخت حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار خانه شروع شد از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار دولت سیزدهم به حساب می‌آید.

به گفته وحیدی تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار مسکن تحویل داده شده است. موضوعی که در کاهش دغدغه مردم بسیار تاثیرگذار تلقی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در  پایان سال گذشته بحث کالا و کالا برگ‌های از جمله امور تاثیر گذاری بود که برای اثرگذاری در معیشت مردم انجام شد.

تحرک‌بخشی بازار مسکن از اقدامات مثبت دولت بود
همچنین مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک در حیاط دولت مبنی بر اینکه به کارنامه آیت‌الله رئیسی در دولت چه نمره‌ای می‌دهید و اینکه چه اقدامی مستقیما بر سفره مردم تاثیر گذاشته است، اظهار کرد:  تحرک بخشی به بازار مسکن از حیث تولید یکی از بخش‌های جدی تولید مسکن و اقدامات تاثیر گذار است. وقتی تولید مسکن افزایش پیدا کند یعنی میزان اشتغال افزایش پیدا می‌کند و نرخ بیکاری کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: هر چه مسکن بیشتر تولید شود کاهش تورم بخش مسکن را خواهیم داشت و کاهش این تورم به همان میزان تاثیر بر سبد خانوار دارد که سبب می‌شود  میزان تورم عمومی کشور کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ترانزیت کشور ۵۵ درصد رشد کرده است، گفت: این رشد ترانزیت یعنی کشور به ثبات رسیده است؛ کشور امن، ایمن و مناسب برای تردد کالاهای تجاری شده است.

بذرپاش با بیان اینکه بیشترین رکوردها در ترانزیت در سال ۱۳۹۳ بود که حدود ۱۲ میلیون تن بار جابجا شد، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵ میلیون بار ترانزیتی جابجا شد امسال همین میزان با رشد ۵۵ درصدی در حال افزایش است؛ یعنی امسال بالای ۲۰ میلیون تن بار ترانزیتی از کشور جابجا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ترانزیت یک نشانه در صنعت تجاری بین‌الملل است. این یعنی اینکه کشور امن، ایمن و مناسب است.

ظرفیت شبکه‌های کشور را دو برابر کردیم
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت وزیران، در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک، در حیاط دولت مبنی بر اینکه به کارنامه آیت‌الله رئیسی در دولت چه نمره‌ای می‌دهید و اینکه چه اقدامی شده  که مستقیم بر سفره مردم تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: ما یک وزارتخانه‌ای هستیم که موضوعات متنوعی را دنبال می‌کنیم اما در پاسخ به سوال شما سه موضوع به زندگی همه مردم بر‌می‌گردد.

وی با بیان اینکه در توسعه زير ساخت‌های ارتباطی اتفاقات زیادی در این مدت رقم خورد. ما تقریبا ظرفیت شبکه‌های ارتباطی کشور را ۲ برابر کردیم، افزود: در لایحه دسترسی ارتباطی، لایحه شبکه مادر ارتباطی کشور و دروازه‌های اینترنت بین‌المللی تا پنج برابر افزایش ظرفیت داشتیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سعی کردیم، حوزه‌ای که زندگی مردم به آن گره خورده است با سرعت و کیفیت بیشتر در خدمت مردم قرار بگیرد، اذعان داشت: در حوزه اقتصاد دیجیتال سکوهای زیادی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند تلاشمان در این مدت بر این بوده که کار را برای آنان تسهیل کنیم.

زارع‌پور با بیان اینکه آقای رئیس جمهور کار گروه ویژه‌ای را دستور دادند که مصوب دولت شد، تاکید کرد: معاف‌های مالیاتی کسب‌وکارهای خرد مردنی که بر روی سکوهای داخلی در حال فعالیت هستند و دهها مزیت دیگر برای این دسته از افراد در آیین‌نامه پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در حوزه هوشمند سازی هم به طوری که مراجعه مردم به دستگاه‌های دولتی کاهش پیدا کند نیز خدمت انجام شده است. پنجره ملی خدمات دولتی کشور راه اندازی شد، که کار بزرگی بود.

زارع‌پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر  حدود ۷۰ درصد خدمات دولت از  طریق پنجره ملی خدمات دولتی کشور انجام می‌شود، بیش از ۵۰۰ خدمت بدون مراجعه حضوری در لحظه به مردم ارائه می‌شود.

سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت وزیران، در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک،  در حیاط دولت مبنی بر اینکه به کارنامه آیت‌الله رئیسی در دولت چه نمره‌ای می‌دهید و اینکه چه اقدامی شده  که مستقیم بر سفره مردم تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: تمام اقداماتی که ما انجام‌می‌دهیم به سفره مردم مربوط است.

رئیسی مشورت‌پذیر بود
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه آیت‌‌الله رئیسی علاوه بر  اخلاق خوب، تقوا، حسن خلق و ویژگی‌های فردی که داشتند، اهل مشورت بودند؛  عنوان کرد: من حتی قبل از اینکه این مسؤلیت را بپذیرم به عنوان دوست ایشان با آیت‌الله رئیسی تماس می‌گرفتم، در دوران انتخابات پیشنهاد می‌دادم ایشان می‌شندیدند و به کار می‌بستند.

ضرغامی خاطر نشان کرد: ایشان  به شدت اهل مشورت بودند این موضوع خیلی مهم است؛ ما داشتیم افرادی را که علاقه به شنیدن و مشورت کردن نداشتند، اگر هم می‌شنیدند توجهی نمی‌کردند.

کالا برگ‌های مستقیم بر سفره مردم تاثیر گذاشت
سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت وزیران، در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک،  در حیاط دولت مبنی بر اینکه به کارنامه آیت‌الله رئیسی در دولت چه نمره‌ای می‌دهید و اینکه چه اقدامی در این دوره شده  که مستقیم بر سفره مردم تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: موضوع اشتغال آحاد مختلف جامعه و کالا برگ‌های الکترونیکی از جمله اقدامات بود که مستقیم بر معیشت و سفره مردم تاثیر گذار بود.

وی با اشاره به اینکه  چه نمره‌ای به عملکرد دولت در این حوزه ها و نیز کلیت عملکرد آن می‌دهید، افزود:  مردم باید به ما نمره دهند؛ اگر هر کس خودش به خود نمره دهد که این خلاف حق است.

وی همچنین درباره اولویت های دولت چهاردهم تاکید کرد: اولویت مهم دولت چهاردهم باید سفره و معیشت مردم با کاهش نرخ تورم، متناسب‌سازی حقوق و کمک‌های معیشتی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷۸
با این حساب در دولت های قبلی همه جیز مفت واارزون بوده که باحداقل 10برابر شدن ،قیمت ها متناسب وسفره های خالی از گوشت و لبنیات و میوه جات و....رنگین شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
ای کلامت طلا
ای شیر مادر حلالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
ای خدا پدرت بیامرزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
به من کالابرگ ندادن. زدن دهک 8
خودرو ندارم. حقوق قانون کار میگیرم فقط یک واحد آپارتمان نقلی دارم در ورامین. همسر هم خانه دار هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بی زحمت آدرس این ایرانی که گفتین را به ما هم بگین تا بریم اونجا، توی ایران ما که این ۳ سال به اندازه ۳۰ سال گرونی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
دولت سیزدهم قیمتها را متعادل کرد، این تیتر در جای خودش خیلی جالبه
اسدالله شیواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اعضا دولت سیزدهم با اینهمه گرانی و فقر و بیکاری و فلاکتی

که واسه کشور و مردم ساختند

خودشون به خودشون نمره ۲۰ دادند ، آفرین دست بزنید

خودتون و آسه خودتون نوشابه زرد و مشکی باز کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
آره گوشت ۱۷۰ تومانی متعادل شد ۷۰۰
روغن ۱۴ تومانی متعادل شد به ۹۰ تومان
مرغ ۲۷ تومانی متعادل شد به ۹۰ تومان
خجالت نمی کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بنده این نظری که میدم مسئولیت شرعی آن را قبول میکنم و آن اینکه در این سه سال،اوضاع مالی و شرایط اقتصادی و کلا گذران زندگی خود و خانواده ام،بد تر شده،مدرک لیسانس مهندسی متالورژی،سابقه ی کار ۲۶ سال،دو فرزند ۱۶ و ۹ ساله،ماشین سمند مدل ۸۹،یه آپارتمان دو خوابه در یه جای متوسط رو به بالای شهرم اصفهان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
اگه همه چیز خوبه چرا بانکهارو وادار به بهم زدن سود مردم کردید؟چرا دارید آخرش و طوری درست میکنید که همه چیز خوب بوده؟چرا زور و اجبار زیاد شده؟حمله به بانکها،مالیات ..
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
خداییش با توروم سیصد درصدی همه چیز را کنترل کرده فقط طرفدار بیکارا والافا بوده ایشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
نخیر مین گذاری هایی که دولت بی عرضه روحانی انجام داده را باید یکی خنثی میکرد.رئسی تازه داشت شرایط را به ثبات میرسوند که این اتفاق تلخ رقم خورد
دولت رئیسی گوشت را 120 تحویل گرفت و الان 850 هزار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بله متعادل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
فقط 2 سال اخیر رو مثال میزنم
هر سال تورم طبق آمار رسمی حدود 45 درص و افزایش حقوق 20 تا 25 درصد
چطور جرات میکنید بگید وضع سفره مردم بهتر شد؟
تورم طبق آمار رسمی 45 درصد بود وگرنه همه ما در سفره هامون 3 ساله که تورم بالای 100 درصد رو حس میکنیم
مرغ چطوری از 24 شد 80
گوشت چطوری از 140 شد 800
روغن 13 تومن شد 60 تومن ماکارونی 6 تومن 22 تومن تن ماهی 15 تومنی شد 75 تومن و .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خطاب به ۱۴:۱۱ بخدا قسم تمامی حرفهای شما راست می باشد ولی ایرانی متاسفانه احساسی و فراموشکار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
روحانی ۸۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزارتومان بودقیمت گوشت در زمان
به دور از تعصبات نابجا باید عرض کنم وضعیت قیمت ها بدتر شد و با کاهش قدرت خرید مردم اوضاع وخیم تر شد که توجه به قیمت گوشت، مرغ، میوه و ... بیانگر موضوعدهست، وضعیت اینترنت هم که نیاز به گفتن نداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
با تعصب و بی تعصب باید عرض کنیم بدجوری مفهوم عدالت و تدبیر و امید و متعادل جابجا شده است.
آنچه کمر مردم را در این دولت شکست افزایش چند برابری قیمت دلار و تاثیر آن در تورم و کوچک شدن سفره مردم و جهش قیمت اجاره ها و فشار مضاعف بر مستاجران و افزایش آمار مهاجرت نخبگان و افت شاخص های رفاه و توسعه براساس آمارها و...
دقیقا قیمت چی متعادل شد؟ از گوشت و مرغ بگیر تا روغن و شکر و خدمات و لوازم خانگی و لوازم یدکی و سم و کود و ... همشون چند برابر شد.
ای کاش منطقی باشید قدرت خرید مردم 80 درصد از بین رفته با این گزارشات چی را می خواهید ثابت کنید
البته معنای متعادل در لغت نامه مسئولین و خانواده هاشون با مردم عادی فرق داره.. اشکنه برای ما شیشلیک برای اونا
مطمئن هستم خود مدعیان و مصاحبه کنندگان هم حرف‌ها و ادعاهای خود را باور ندارند....
برای آقای وحیدی بهتر شده گوشت کیلویی ۹۲۰ هزار تومان ایشان که تشریف آوردند گوشت ۲۲۰هزار تومان بود بقیه را بگم خانه را بگم ماشین را بگم دلار بگم طلا را بگم اجاره خانه را بگم حقوق بازنشسته را بگم کارگر را بگم کارمند را بگم پرستار را بگم معلم را بگم چی را بگم یادش بخیر آقای احمدی نژاد از ایشان یاد گرفتیم بگم بگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
همش بگو
لطفا آماری ارائه فرمایید که با واقعیت جامعه سازگار باشد.
با آمار غیر واقع دولت بیشتر دچار مشکل میشود.
اولین گام اصلاح مشکلات قبول مشکل می باشد. تا وقتی بگوییم مشکل نداریم و آمار غیر واقعی بدهیم وضع جامعه همین است. وقتی اشکالات را قبول کنیم انگاه برای رفع انها اقدام میکنیم
تنها چیزی که متعادل شد بدهی بانکها و کسر بودجه دولت بود
بله درست است!
وقتی فقیر می سازند چرا به آنها یارانه ندهند تا قدرت خریدشان را بالا ببرند! درحالیکه قبل از گران کردن کالاها برای پرداخت یارانه همه توان خرید بیش از میزان یارانه را داشتند!
دبگه کسی از جراحی اقتصادی حرف نمیزنه. شکم مریض رو باز کردن، چاقو چاقو کردن اعضا و جوارح بدبخت رو، بعد دیدن سر در نمیارن چی به چیه بخیه یا بهتره بگیم کوک زدن و مریض بدبخت عفونت کرد و چرک همه جاشو گرفت. جراحان متخصص اقتصادی هم به روی مبارکشون نمیارن چطور فاتحه قدرت خرید قشر متوسط رو به نابودی کشوندن.
این روزها معنای خیلی از واژه ها را درک کردیم ! مناظره ، عمق راهبردی ، متعادل ، میزگرد ، همت ، رجل سیاسی و ... !
این کارشناس ها کجا زندگی می کنند دقیقا امار ایران برعکس این اعداد است.
منظورش قیمت کالا ها داخل ایران نیست جای دیگری این کار شده ..ما که ندیدیم
خود گویی وخود خندی .عجب مرد هنر مندی.کمر اکثریت ملت خم شد بخصوص بازنشستگان داعان شدند از چی هی تعریف میکنی.از کره دیگری آمدی.دایم به به وچه چه می‌گویید یه سری برو ناشناس میان مردم کوچه وبازار ببین چقدر ناراحتند.
تمدید گذرنامه از امروز ۲۰۰ هزار تومان گران کردن
تو ایران آمارها با کلام مسئولین تفاوت ۱۸۰ درجه دارن....همین سایت تابناک دو سه روز پیش یه گزارش مستند آماری منتشر کرده بود که تورم تو این سه سال از ۸ سال روحانی و احمدی نژاد بیشتر بوده
دولت رئیسی مردم رو بدبخت کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
به خاطر دلار حسن روحانی بود
مسلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
آقا من عاشق شهید رئیسی بودم و هستم
ولی این دلیل نمیشه دروغ بگم
روحانی دلار رو با نرخ آزاد کمتر از ۳۰ هزار تومان تحویل داد
طی کمتر از ۳ سال دلار با نرخ تعذیرات و حکومتی ۶۵ هزار تومان شده
اگر امروز قیمت دلار رو آزاد کنند
قطعا بالای ۱۰۰ هزار تومان هست
انصاف داشته باشیم
خود گویی و خود خندی .
اگر اعتقاد داری از مردم بپرس .
شهید جمهور ما شهید نشد که دار و دسته ویرانگر حسن روحانی دوباره بیاد رو سر ایران حقوق های نجومی کجا کسی مثل رئیسی که گفت حقوق من رو نصف کنید کجا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
عوامفریبی میکرد تورم بی سابقه و ونزویلایی را برای مردم درست کرد کجایی ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
دوغتو بنوووش.
کلاً حرفهایی که این روزا میشنوید رو برعکس کنید، قابل درک تر و واقعی تر میشه
شما از افراد بر مصدر کار سؤال می کنید نظرشون رو در مورد عملکرد خودشون بدن؟
الان هر دو طرف معادله صفر شدند و تعادل برقرار شد !!!! جیب مردم = توان تجربی و علمی مسئولین
جدی می فرمایی ؟!!!!
متعادل ؟ یه پفک نمکی مینو سال ۱۴۰۰ چهار هزارو پانصد بود الان ۱۴۰۳ همون پفک شده سی هزار تومن... حالتون خوبه ؟
دردولت ریسی گرانی سرسام آور دلار 250درصد افزایش تورم 50درصد افزایش حقوق 20درصد دروغ وتهمت افترا بی نهایت وعده توخالی بسیار زیاد این هم از برکات دولت
خودش ادعا می کنه خودش تایید می کنه۹خودش هم به خودش تبریک می گه !!!!!!شده عین انتخاباتشون !!!!
گوشت کیلو800هزارتومن،شکرکیلو50هزارتومن،و.....تورم بالای 60درصد,خرید خونه و ماشین شده خاطره،فکرکنم خواب نماشده.
???
هر سال تورم 100درصدی در دوره رئیسی داشتیم جمع کنید شعراتونو
از بهترین به بدترین

خاتمی > مرحوم رفسنجانی >روحانی دوره اول >احمدی نزاد>روحانی دوره دوم >فعلی
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
کاملا موافقم خاتمی بهترین بود ?
سفره بدون گوشت و مرغ ومیوه عالیست نمره تون هم 20 خوش بحالت ما
حسرت میوه های تابستونی رو دل مردم گذاشتید حرفهاب راستتون هم دیگه کسی باور نمیکنه
مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید
یکم خجالت بکشید و از روی غرز و مرز حب و بغض نداشته باشید
احسنت فقط وفقط خاتمی حالا بیایید براانتخابات پیش رو دوباره یه بیسواد رانیارید سرکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
با کل دم و دستگاه تلویزیون و یکدست سازی، قیمت همه چیزو ده ها برابر مردن
آفتاب آمد دلیل آفتاب ،زندگی مردم را انکار میکنید در روز روشن،این عین تقوای انقلابی هاست
برای عده ای دور بری بله خوب شد ولی برای مردم ویرانگره. نه میشه گوشت خرید و نه میشه سوپری رفت از بس قیمتها گران است
مطمئن هستید که درباره همین دولت سیزدهم حرف می زنید؟ من هم تو همین کشور زندگی می کنم، اینهایی که گفتید محله خودتون بوده؟
چرا از میلیون‌ها افاغنه که ایران را اشغال کردند سخن نمی‌گوید خواهش میکنم از ریس جمهور آیند ایران فکری به حال مردم ایران بکنید وتا دیر نشده ه و ایران فلسطین دوم نشده همه افاغنه را بیرون کنید مجاز وغیره مجاز هم ندارد همه افاغنه را بیرون کنید
آن ایرانی که می‌گویید کجاست ما که هرچه گفتید عکس آنرا میبینیم
همین وزیر کشور بود که گفت دستور دادیم فقط چهار قلم کالا گران شود و بقیه کالاها هم گفته بودند چشم ماگران نمی شویم
بله یک طرفه پیش قاضی رفتن همینه
تحمل سفره خالی بمراتب راحتر است از گزافه گویی مسئولان مارا بخیر شما هیچ نیازی نیست عاجزانه گوییم شر مرسانید
همین دولت قیمت مواد غذایی و کالاهای اساسی و دارو رو با حذف دلار 4200 تومنی تخصیصی 10 الی 20 برابر کرد. بدترین آمار رو داره و بدترین فشار به مردم در همین دولت اتفاق افتاد. با ماهی 2 تا 3 میلیون قبل از این دولت مواد غذایی و کالاهای اساسی و دارو و... خونه تامین می شد الان با 20 نمی شه تامین کرد
دولت عزیزریسی خودروراتوقیمت۱۲۰تحویل گرفت کهدامروز با۵۰۰تومن هم نمیشه خودروی ۱۲۰تومنی راخرید
به نظر من اقتصاد در دوره های گذشته کانالیزه شده و کانالها بسیار محکم است و سلطان هر هر کالا مشخص است و به صورت داخلی به توافق می‌رسند و جریانهای سیاسی که اسمش فساد است منافع همدیگر را تضعیف نمی‌کنند و به راه خود ادامه می‌دهند و این روند طبقاتی که ایجاد شده با یک تغییرات خیلی جزئی همچنان ادامه دارد و کسی توان و اجازه تغییر مهم را ندارد. و اوضاع طوری شده که باید هر کسی کلاه خود را محکم بچسبد که باد نبرد. و منافع ملی و مبارزه با فساد به یک شعار تبدیل شده است.
لابد با جیب آقای وحیدی قیمت ها متعادل شده ! با جیب مردم که تعادلی وجود نداره
از تعدیل قیمت‌ها و بهبود وضع زندگیمون چنان راضی و سرمستیم که دیگر‌ شبو روز خود را از هم تمیز نمیدهیم،شاید منظورشان از تعدیل قیمت،،، گوشت کیلو ۸۰۰ هزار تومان هست،،عزیزجان لطفا آرامتر از فضا بیاین پایین که خدای نکرده آسیبی نبیند.
خدایی خیلی باحالین.دایم میگین مردم.پس معلومه که شما از مردم نیستین.ولی من که جزو مردم هستم از ارزونی و بهتر شدن معیشت چیزی ندیدم.شما از کدوم کشور و کدوم مردم و کدوم معیشت صحبت می‌کنید بگید ما هم بیاین اونجا
حالا که رفته و پشت سرش نمی‌شود حرف زد ولی هر چه در شعار های انتخاباتی گفت بر عکس عمل کرد و مردم را به قهقرا برد خدا بیامرزدش انشاالله
کدوم تعادل تورم ۶۰ درصدی افتخار داره والا میگن ۴۰ ۵۰ یا ۶۰ درصد من میگم ۲۰۰ . ۳۰۰ درصد تورم بعد از اینکه قیمتهارو تا حد مرگ بالا رفتن بعد همونجا نگه داریم افتخار داره هروقت تونستین تورم تک رقمی کنید بیاد سخنرانی بفرماید جامعه دیگه جا نداشت وگرنه بالاتر هم میرفت این آخر خطه مارو چی فرض کردین لابد توقع دارین جلو پاتون قربونی هم بکنیم
آقایی که دم ازدین دیانت با پیشانی سر به مهر مگه نمی دانی دروغ پراکنی از گناهان کبیره است،
معنی متعادل شدن قیمت ها را همه بخوبی درک می کنند. واقعا متعادل شده. خیلی متعادل
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری