بازدید 3006

تونی کروس جواب خوسلو را داد

خوسلو امروز گفته بود که جمعه با شکست آلمان، تونی کروس را بازنشسته خواهند کرد ولی ستاره مانشافت عقیده‌ای دیگر دارد.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ 03 July 2024


به گزارش  تابناک به نقل از "ورزش سه"، بدون شک جمعه تونی کروس یکی از امیدهای آلمان برای غلبه بر اسپانیا و صعود به نیمه نهایی یورو خواهد بود. کروس که به تیم ملی برگشته و آخرین روزهای فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد، همه کاره خط میانی تیمش است.

او در نشست خبری امروز خود در مورد اینکه این شاید آخرین کنفرانس مطبوعاتی‌اش باشد، گفت: «فکر می‌کنم بیشتر از فوتبال دلتنگ شما خبرنگاران شوم. امیدوارم این آخرین بازی من نباشد.»

 ادعای خوسلو: «او این را گفت چون می‌خواهد برنده شود. طبیعی است که که خوسلو می‌خواهد اسپانیا به نیمه‌نهایی برود، اما فکر می‌کنم آلمان شانس زیادی برای جلوگیری از صعود اسپانیا به دور بعد دارد. این یک مسابقه هیجان‌انگیز خواهد بود. در هر صورت حرف خوسلو جالب و فان بود.»

انگار فشاری روی شما نیست؟ «اگر به چند ماه گذشته نگاه کنید، شک و تردیدهای زیادی در مورد توانایی آلمان وجود داشت. ما ابتدا یک هدف حداقلی داشتیم و می‌خواستیم از فاجعه اجتناب کنیم، اما هدف ما الان قهرمانی در جام ملت‌های اروپاست و ما قرار است برای آن بجنگیم.»

از اینکه شاید آخرین بازی شما باشد، چه احساسی دارید؟ «من کاملا می‌دانم که از این پس فوتبال نقش مهمی در زندگی من نخواهد داشت، اما نمی‌ترسم. تصمیمم را گرفتم و می‌دانم که چه چیزهایی را از دست می‌دهم. سرگرمی‌های دیگری بعد از فوتبال خواهم داشت.»

قدرت اسپانیا: «کیفیت زیادی در هر دو تیم وجود دارد. ما اسپانیا و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسیم. به نظر من نتیجه این بازی در مرکز زمین تعیین می‌شود. هر دو تیم بازیکنان فوق العاده خوبی دارند. اما هر دوی ما می‌خواهیم مالکیت توپ و میدان را داشته باشیم.»

پرس از جلوی هوشمندانه اسپانیا: «ممکن است این ایده آنها باشد. می‌دانم که حریف بازی ما را آنالیز می‌کند و آنها احمق نیستند. آنها همچنین نقاط قوت ما را می‌دانند. آنها ممکن است به من نزدیک‌تر بازی کنند، اما باید روی نقاط قوتی که داریم تمرکز کنیم. دی‌ان‌ای اسپانیا تسلط بر توپ و میدان است، نه ضدحملات. اگر آنها سعی کنند به من نزدیک شوند، بازیکنان دیگری خواهند بود که می‌توانند از این شکاف‌ها استفاده کنند.»

تفاوت کروس و رودری: «او یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازیکنانی است که در اسپانیا و سیتی وجود دارد. او عصبی نمی‌شود و همیشه آرام است. به نظر می‌رسد که هرگز تحت فشار نیست. رودری در دو سال اخیر گل‌های مهمی به ثمر رسانده است. او بازیکن برتری است که برای بازی در تیم گواردیولا ساخته شده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات