پرسپولیس پیش از اردوی ترکیه؛ دروازه‌بان نیامد، عبدی هم رفت/ طوفان مقابل اکسین فریب نشود!

پرسپولیسی‌ها پیش از سفر به ترکیه برای برپایی اردو در وضعیت ایده‌آلی قرار ندارند و ممکن است پیروزی پرگل مقابل اکسین هم برای آنها یک فریب شود.
کد خبر: ۱۲۵۰۶۵۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ 29 July 2024
|
6870 بازدید
|
۱

پرسپولیس پیش از اردوی ترکیه؛ دروازه‌بان نیامد، عبدی هم رفت/ طوفان مقابل اکسین فریب نشود!

به گزارش تابناک ورزشی، اردوی پرسپولیس در هلند به دلیل صادر نشدن روادید تعدادی از بازیکنان لغو شد و این تیم حضور در اردوی ترکیه را جایگزین کرد. شاگردان خوان کارلوس گاریدو در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از سفر به ترکیه هم مقابل تیم اکسین طوفان به پا کردند، اما این نتیجه نمی‌تواند فریبنده باشد و وضعیت پرسپولیس چندان ایده‌آل نیست.

تیمی که قهرمان دوره گذشته لیگ برتر شده و باید آماده حضور در لیگ نخبگان آسیا شود، هنوز زیرساخت ندارد و میزبانی این تیم در شرایط ابهام برانگیزی است. آماده نبودن ورزشگاه آزادی و وضعیت نابه‌سامان «به‌سازی!» استادیوم هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال آزار دهنده شده با این حال پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات هم هنوز می‌لنگند.

پرسپولیس تاکنون سه بازی تدارکاتی داشته که مقابل منتخب آکادمی باشگاه و پارسیان جوان ۳ بر صفر پیروز شده و پیش از سفر به ترکیه هم ۱۳ بر صفر اکسین را شکست داد. با این حال این تیم هنوز دروازه‌بان شماره یک خود را نمی‌شناسد و بدون جذب دروازه‌بان راهی اردوی ترکیه شد. از زمانی که جدایی علیرضا بیرانوند قطعی شده، نام‌های بسیار زیادی برای جانشینی او اعلام شد، اما هنوز پیراهن شماره یک پرسپولیس بدون صاحب است.

این در شرایطی است که پرسپولیس در خط حمله هنوز ناترازی حس می‌کند. فصل گذشته شهاب زاهدی تنها بود و مهدی عبدی هم به صورت قرضی به تراکتور رفت تا نیم فصل که عیسی آل‌کثیر جذب شود و البته زاهدی راهی ژاپن شد. در این فصل تصور بر این بود که با حفظ آل‌کثیر، بازگشت عبدی و جذب علی علیپور بخشی از مشکلات پرسپولیس در خط حمله حل می‌شود، اما گاریدو عبدی را در لیست مازاد قرار داده و گلزن پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جدایی قرار گرفته است.

با این وضعیت مشخص نیست که درصد موفقیت پرسپولیس در آسیا چقدر خواهد بود. آن هم در حالی که پرسپولیس علاوه بر خط دروازه و خط حمله، هنوز دفاع چپ تخصصی هم در ترکیب اصلی ندارد و گزینه‌های درویش پس از جدایی عبدالکریم حسن، یکی پس از دیگری منتفی می‌شوند. مسئله‌ای که شاید اگر بیشتر از این به طول بیانجامد مشکل‌ساز شود و صدای گاریدو هم در بیاید.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
اقای مدیر عامل !
لطفی به خودت و هوادارن بکن استعفا بده و برو !!!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟