ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بیست‌وچهارم/ اسکواد پرستاره نکونام و گاریدو

استقلال و پرسپولیس در شرایطی در اردوی پیش فصل خارج از کشور به سر می‌برند که در روزهای اخیر خریدهای جدیدی داشته‌اند و حالا می‌توان ترکیب احتمالی دو تیم را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۱۲۵۱۶۱۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵ 04 August 2024
|
50673 بازدید
|
۷

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بیست و چهارم/ اسکواد پرستاره نکونام و گاریدو

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال حاضر در ترکیه حضور دارند و بازیکنان دو تیم زیر نظر جواد نکونام و خوان کارلوس گاریدو، اردوی پیش فصل را پشت سر می‌گذارند. سرخابی پایتخت در روزهای گذشته دیدارهایی تدارکاتی هم داشته‌اند که در آخرین آنها، استقلال مقابل العروبه عربستان به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و پرسپولیس هم به مصاف الاهلی بحرین رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدارها، رامین رضاییان، آرش رضاوند و زیلیکیچ برای آبی‌های پایتخت و علی علیپور (۲ گل)، ایوب العملود، فرشاد فرجی و ابوالفضل بابایی گل‌های سرخپوشان پایتخت را به ثمر رسانند.

استقلال در بازار فصل نقل‌وانتقالات جاری تاکنون موفق به جذب بازیکنانی چون سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی و علیرضا کوشکی و آلمدین زیلیکیچ شده است. در این میان با اصرار کادرفنی استقلال، در روزهای گذشته آبی‌ها به دنبال جذب ۲ بازیکن خارجی جدید هم بوده‌اند که مذاکرات با گائل کاکوتا وینگر کنگویی و دیدیه اندونگ هافبک گابنی هم مثبت پیش رفته است. در حال حاضر رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو، ودران کیوسفسکی، کوین یامگا و منتظر محمد هم دیگر بازیکنان خارجی تحت قرارداد استقلالی‌ها محسوب می‌شوند. این درحالی است که استقلال ۵+۱ سهمیه بازیکن خارجی دارد و اگر جذب کاکوتا و اندونگ نهایی شود، مسئولان باشگاه باید برای جدایی بی‌دردسر یا فروش دو، سه بازیکن اقدام کنند.

با این اوصاف جواد نکونام با ترکیبی از بازیکنان توانمند و ستاره، وارد لیگ برتر بیست‌وچهارم خواهد شد. بدین ترتیب احتمالاً آبی‌ها با ترکیب سیدحسین حسینی، رامین رضائیان، رافائل سیلوا، سامان فلاح (آرمین سهرابیان)، ابوالفضل جلالی (میلاد زکی‌پور)، روزبه چشمی (آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، کاکوتا، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، وارد رقابت‌ها خواهند شد.

در سوی دیگر پرسپولیس پس از پشت سرگذاشتن روزهایی جنجالی و ناامیدکننده برای هواداران به خاطر جدایی چند ستاره‌اش از جمله علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و عبدالکریم حسن، حالا در آستانه کامل شدن است و خوان کارلوس گاریدو می‌تواند به داشتن تیمی که برای قهرمانی بجنگد، امیدوار باشد. باشگاه پرسپولیس موفق به جذب الکسیس گندوز، ایوب العملود، فرشاد احمدزاده و علی علیپور شد، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی با گذراندن دوره مصدومیت پارگی رباط صلیبی به فهرست تیم بازگشته‌اند. از سویی بر اساس تمرینات روزهای گذشته و بازی تدارکاتی این تیم، به نظر می‌رسد علی علیپور و یاسین سلمانی از آمادگی قابل توجهی سود می‌برند.

در حال حاضر تنها پست نگران کننده برای کادرفنی و البته هواداران پرسپولیس، دفاع چپ است. گرچه خبرها حکایت از این دارد که باشگاه مذاکرات مثبتی با یحیی عطیه‌الله داشته و احتمالاً تا یکی دو روز آینده قرارداد امضا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، گاریدو هم با ترکیبی از ستاره‌های قابل توجه، رقابت‌های لیگ برتر بیست‌وچهارم را آغاز خواهد کرد. تیمی که می‌توان پیش‌بینی کرد با ترکیب الکسیس گندوز، ایوب العمود، محمدحسین کنعانی‌زادگان (گئورگی گولسیانی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، یحیی عطیه‌الله، مسعود ریگی، سروش رفیعی (محمد خدابنده‌لو)، فرشاد احمدزاده، یاسین سلمانی، اوستون اورونف و علی علیپور (عیسی آل‌کثیر) وارد مسابقات شود. البته به نظر می‌رسد گاریدو به سیستم ۲-۴-۴ علاقه دارد و در این صورت با تغییراتی که ایجاد می‌شود، علی علیپور و عیسی آل‌کثیر زوج خط حمله پرسپولیس در فصل پیش‌رو خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
چطور می شود باور کرد رییس فدراسیون فوتبال که به گفته خودش 3 پرونده باز قضایی دارد، از این حجم از فساد در این فدراسیون اطلاعی نداشته است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
از قدیم گفته اند تعمیر کردن یک ساختمان فرسوده سخت تر و گرانتر از تخریب و از نوع ساختن آن است. ورزشگاه آزادی در مدت یک سال ساخته شد. اما با وجود آنکه تا به حال چند بار تعمیر شده ، این بار تعمیرش از یک سال هم بیشتر طول کشیده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
نه قرمز نه آبی فقط زرد قناری
العقل
|
United States of America
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
یک گلر برای 9ماه فوتبال بازی 60/000/000/000تومان قرارداد میبنده و یک مهندس سالی 600/000/000 گیرش بیاد از شادی تو پوست خودش نمیگنجه!
پاسخ ها
محمد کریم خواه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
من مهندس رسمی شرکت نفت ، کجاش ۶۰۰ میلیون میگیرم ، با زور و التماس ماده و تبصره شاید به ۳۰۰ برسه
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
احیانا راجب سپاهان و تراکتور نظری ندارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
تیم ها فقط این دو تیم نیست که نود درصد نگرانی تون مال ایناست
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...