مورد عجیب در اراک؛ بی خبری مجتبی حسینی از ماجرای جذب یامگا

امروز خبری غیرمنتظره منتشر شد که کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال راهی اراک شده و قرار است پس از حضور در تمرینات، به صورت قرضی پیراهن آلومینیوم را به تن کند.
کد خبر: ۱۲۵۴۸۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 20 August 2024
|
1980 بازدید

مورد عجیب در اراک؛ بی خبری مجتبی حسینی از ماجرای جذب یامگا

به گزارش تابناک ورزشی، کوین یامگا که یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال در لیگ بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم بود، در میانه فصل گذشته با مصدومیت شدیدی از ناحیه چشم مواجه و باعث دوری چند ماهه او از فوتبال شد.

ستاره‌ فرانسوی آبی‌ها که نیم فصل دوم لیگ قبل را به‌طور کامل از دست داد، پس از آن تحت چند جراحی سخت قرار گرفت و البته در تمرینات پیش فصل امسال حضور فعالی داشت و حتی در چند بازی دوستانه نیز به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد شرایط به گونه‌ای است که او را فعلاً با پیراهن آبی نخواهیم دید. علاوه بر ابهام در خصوص بازگشت کامل بینایی او، نکته مهم دیگر لیست پر ترافیک خارجی‌های استقلال است. در واقع سهمیه ۶ بازیکن خارجی استقلال نیز پر شده و عملاً هیچ جای خالی برای یامگا وجود ندارد.

در این شرایط امروز خبری غیرمنتظره منتشر شد مبنی براینکه کوین یامگا راهی اراک شده تا پس از حضور در تمرینات این تیم، فوتبالش را در آلومینیوم ادامه دهد. محمد رجائیان، مدیرعامل آلومینیوم هم این موضوع را تأیید کرد و گفت: «یامگا از نظر فنی بازیکن باکیفیتی است و قرار است چند روزی در تمرینات تیم ما شرکت کند تا اگر کادرفنی او را تأیید کرد با او قرارداد منعقد کنیم.» ساعاتی بعد هم نقل قولی از میثم مجیدی عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک منتشر شدکه کوین یامگا با عقد قرارداد قرضی تا پایان نیم فصل پیراهن تیم اراکی را به تن خواهد کرد.

گرچه همه چیز منوط به تأیید کادرفنی و در رأس آن مجتبی حسینی شده و مسئولان باشگاه آلومینیوم از جمله مدیرعامل، این موضوع را با صراحت اعلام کرده‌اند، اما نکته جالب اینکه سرمربی این تیم تا پیش از خبرهای منتشر شده امروز، از ماجرای جذب یامگا بی‌خبر بوده و به نظر می‌رسد مشورتی با او نشده است. مجتبی حسینی در جملاتی کوتاه به تابناک گفت: «من خبری از این ماجرا ندارم. هنوز چیزی مشخص نیست. یامگا مصدوم بوده و مدتی بازی نکرده است. در هر حال باید در تمرین ما حاضر شود تا شرایط را بررسی کنیم.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...