نکونام در مسیر پیاده‌روی اربعین، هاشمی‌نسب و حجازی در جاده افشاگری!

استقلال و آرامش سازگاری چندانی با هم ندارند و در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز در استقلال خوب پیش می‌رود، اما مصاحبه‌های دو عضو فصل گذشته آبی‌ها که اتفاقا جزو دوستان نکونام هم محسوب می‌شدند، فضا را ملتهب کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۴۶۵۳
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 19 August 2024
|
12144 بازدید
|
۹

نکونام در مسیر پیاده‌روی اربعین، هاشمی‌نسب و حجازی در جاده افشاگری!

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسید همه چیز برای استقلال در لیگ برتر بیست‌وچهارم خوب آغاز شده است. آبی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد قابل قبولی داشتند و اوضاع مطابق انتظار جواد نکونام پیش رفت. در ادامه استقلال گام اول فصل جدید را با کسب ۳ امتیاز خارج از خانه مقابل شمس‌آذر با موفقیت برداشت تا هواداران این تیم بیش از پیش به تیم‌شان امیدوار شوند.

علاوه بر اینها، دیگر خبری از مصاحبه‌های جنجالی نکونام و جدال کلامی او با مسئولان باشگاه نبود تا اینطور به نظر برسد که سرمربی استقلال تغییر رویه داده و می‌خواهد در آرامش کار خود را پیش ببرد. اما در نشست خبری نکونام پس از نخستین بازی برابر شمس آذر، نشانه‌هایی از حاشیه پدیدار شد. نکونام سؤال خبرنگاری در خصوص وضعیت مهدی هاشمی‌نسب را با جمله‌ای غیرمنتظره پاسخ داد:«سؤال حاشیه‌ای نپرسید.» این در حالی است که هاشمی‌نسب پیش از حضور در استقلال هم دستیار نکونام بود و فصل گذشته هم برای حضور هاشمی‌نسب در کادرفنی استقلال، تلاش زیادی از سوی جواد صورت گرفت.

با این اوصاف بدبین‌ترین هوادار استقلال هم پیش‌بینی نمی‌کرد که به همین سرعت آتش زیر خاکستر، شعله‌ور شود. در کمتر از ۴۸ ساعت موجی از حاشیه دامن استقلال را گرفت، آن هم در شرایطی که آبی‌ها جمعه پیش‌رو در دومین بازی فصل تازه آغاز شده باید از ملوان میزبانی کنند.

همین دو روز پیش عکسی در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. در این عکس جواد نکونام در کنار یحیی گل‌محمدی و حسن رنگرز دیده می‌شد که به پیاده‌روی اربعین می‌روند و جملگی خود را به نجف رسانده‌اند. در حالی که سرمربی استقلال در مسیر رویدادی معنوی قرار دارد، در تهران رفقای سابق و منتقدان فعلی‌اش دست به کار شدند و تهدید و افشاگری‌ها، جو موجود در اردوگاه آبی‌ها را ملتهب کرد.

مهدی هاشمی‌نسب در مصاحبه‌ای، اظهارات جنجالی داشت و گفت: «اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند، با بد اتفاقی دارند بازی می‌کنند. سکوت می‌کنم و از نکونام می‌خواهم توضیح دهد و واقعیت را بگوید تا رفاقت‌مان پابرجا بماند وگرنه من بدون سانسور، تمام واقعیت را خواهم گفت.» مربی فصل گذشته استقلال اظهارنظر عجیب‌تری هم داشت که خیلی‌ها برداشت کردند منظورش نکونام است: «رفاقت‌ها بویی گرفته که نمی‌شود گفت بوی چیست!» هاشمی‌نسب پس از این اظهارات هم شبانه در شبکه اجتماعی کلاب هاوس حضور پیدا کرد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت که شبیه یک جعبه سیاه است که اگر بخواهد حرف‌هایی را که لازم است بزند، اتفاقات بدی رخ خواهد داد؛ جمله‌ای با رنگ و بوی تهدید! گرچه شاید به همین زودی زمان عملی کردن تهدید او فرا نرسد، اما همین جملات سایه بیم از حاشیه را بالای سر استقلالِ نکونام نگه می‌دارد.

نکته مهم اینکه صحبت‌های هاشمی‌نسب تنها اتفاق پیرامون استقلال نیست و انتشار صحبت‌هایی از آتیلا حجازی، حواشی را به طرز قابل توجهی افزود. آتیلا حجازی که فصل گذشته برای چند ماه به عنوان سرپرست تیم در کنار آبی‌ها حضور داشت و امسال این همکاری با حرف و حدیث‌هایی از جمله استعلام برای حضور او و مسائلی از این دست، بالاخره قطع شد، در بخشی از مصاحبه‌اش ماجرای خرافات در کادرفنی استقلال را تأیید کرد و گفت: «جلسات پیش از بازی به من می‌گفتند برو، بعد یک بازی می‌گفتند نرو. بازی با نساجی که نتیجه مساوی شد، بازی بعد گفتند نه خود تو باید جلسه پیش از بازی را بروی. به هرحال خرافات و این داستان‌ها بود. بازی با ذوب‌آهن و فولاد که من رفته بودم پیروز شدیم، جلسه پیش از بازی نساجی را نبودم و بازی مساوی شد، گفتند آقای حجازی باید جلسه قبل از بازی را برود. اعتقاد به خرافات زیاد بود. می‌گفتند من جلسه را می‌رفتم می‌بردند و بازی با نساجی که نرفتم، نبردند، گفتند پس حجازی برود.»

فرزند اسطوره فقید استقلال در ادامه بدون اینکه اسمی از نکونام ببرد، غیرمستقیم تأیید می‌کند که منظورش سرمربی استقلال است. آتیلا در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه این خرافات که گفتید از جانب چه کسی بود؟ می‌گوید: «دیگر همه می‌دانند این را!» البته مصاحبه آتیلا بخش‌های جنجالی دیگری هم دارد. او تأکید کرده که سمیعی و نکونام با هم مشکل دارند و در موردی سمیعی گفته که به نکونام اطمینان نکن و نکونام هم گفته بوده که سمیعی دروغ می‌گوید.

دوئل هاشمی‌نسب و حجازی با استقلال

مصاحبه‌های هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی باعث شد باشگاه استقلال در نیمه شب یکشنبه، بلافاصله به آنها واکنش نشان دهد. رسانه رسمی باشگاه استقلال در مطلبی نوشت: «با کمال تأسف، در روزهایی که تیم فوتبال استقلال با همدلی و تلاش مضاعف در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد، افرادی که ادعای دلسوزی نسبت به باشگاه را دارند، اقدام به نسبت دادن اظهارات خلاف واقع به مدیران و سرمربی تیم می‌کنند. یادآور می‌شویم این باشگاه میراث ناصر حجازی تکرار نشدنی و منصور پورحیدری بزرگ است، ابرقهرمان‌هایی که تحمل کوچک‌ترین حاشیه و اخلالی در مسیر استقلال را نداشتند و هیچ‌گاه به خاطر منافع شخصی خودشان به سمت استقلال عزیز سنگ پرتاب نمی‌کردند. بدیهی است هر صدایی که به آرامش استقلال آسیب بزند، به آن بزرگان و هواداران خیانت کرده است.»

این پایان کار نبود و آتیلا حجازی در پاسخ به مطلب منتشر شده در رسانه رسمی باشگاه استقلال، در قالب دو استوری در اینستاگرامش به افشاگری و تهدید خود ادامه داد و ضمن تأکید بر اینکه از نام پدرش استفاده نکنند، نوشت: «اگر ژست مظلوم نمایی بگیرید، وویس‌هایتان را نشان می‌دهم تا هوادار ذات شماها را بداند.»

نکونام در مسیر پیاده‌روی اربعین، هاشمی‌نسب و حجازی در جاده افشاگری!

نکونام در مسیر پیاده‌روی اربعین، هاشمی‌نسب و حجازی در جاده افشاگری!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دعوا سر لحاف ملاس!!!هیچکس دلش ب حال هوادار مظلوم ک خیلی هاشون حتی توانایی خرید یک بلیط ساده را هم ندارند نسوخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
همین اختلافات و منیتها فوتبال و ورزش ما را به تباهی کشانده دو مدیر منم نداشتند نتایج آنها را در المپیک دیدیم.
رضا
|
United States of America
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
این بحث های خاله زنکی را فقط در فوتبال ایران میشه پیدا کرد.
بیشترین پول را در میارن با کمترین بازدهی.
تعطیل کنید این لیگ پول شویی را
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
درود بر خبرنگار خوش قلم تابناک ورزشی
چه تیتر پرمعنایی
سرخ کابوس آبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
زمانیکه شما رو آوردند تا سپر بلاهاشون بشی به شما گفتیم که مواظب باش پسر کسی هستی که ذره ای باشک وتاریکی کار نمی‌کرد مواظب باش بدان کیهستی حواستو جمع کن هوادار پرسپولیس دشمن استقلال نیست رقیبشه همیشه رقابت با استقلال رو با پیروزی حتی با 6مقدسرو دوست داره اما نابودی ونبودش را اصلا دوست ندارم بودن و نبودن استقلال ،یکیش درذات ما نیست اونم نبودنشه ،اما گوش ندادی باز خدا خانواده شما را دوست داشت وداره با استقلال سر زنده وپر احساس ببینیمت یادگار اسطوره،نه با هرنوعی از استقلال!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
از وقتی یادمونه اسطوره های استقلال در حال دعوا بودن. قلعه نوعی مظلومی، مجیدی، مرفاوی، منصوریان و حالا نکونام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
این نکونام هم مسیر لمپنیزم را داره خوب تمرین می کنه. احتمالا رفاقت را دبیر رو هم بیشتر کنه
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
نکونام استوره تیم پاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
ازهاشمی نسب استفاده کنید که بعدا بیمان میشوید
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...