خبر مهم؛ استقلال و پرسپولیس در آزادی میزبانی می‌کنند

دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر تأکید کرده است که ورزشگاه آزادی در آغاز لیگ نخبگان آسیا و میزبانی استقلال و پرسپولیس در این رقابت‌ها، آماده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۴۴۷۲
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ 18 August 2024
|
5117 بازدید

خبر مهم؛ استقلال و پرسپولیس در آزادی میزبانی می‌کنند

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ برتر بیست‌وچهارم آغاز شده و پرسپولیس نخستین بازی خانگی خود را در اراک برگزار کرد و استقلال نیز در هفته دوم با چالش میزبانی از ملوان مواجه است. با این حال ورزشگاه آزادی همچنان در دست تعمیر قرار دارد و حالا خبر رسیده این ورزشگاه تا ۲۵ شهریورماه که لیگ نخبگان آسیا آغاز می‌شود، آماده خواهد شد.

داود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در واکنش به وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی و نگرانی‌هایی که در خصوص میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا وجود دارد، گفته است: مطمئناً ورزشگاه آزادی تا آن زمان (آغاز لیگ نخبگان آسیا) آماده خواهد شد. در این میان ورزشگاه تختی را نیز بین‌المللی می‌کنیم تا این ورزشگاه را نیز داشته باشیم.

اولین دیدار خانگی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس دیدار روز ۲۶ شهریور استقلال مقابل الغرافه قطر است که باید دید آیا براساس گفته‌های رفعتی ورزشگاه آزادی تا آن زمان آماده خواهد شد یا نه.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...