ورزشگاه نقش جهان باعث آبروریزی شد/ کوچ سپاهان به ورزشگاهی که ۳۱ ایراد دارد!

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برگزاری بازی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات در ورزشگاه نقش جهان باعث آبروریزی شد. کیفیت افتضاح چمن ورزشگاه باعث اعتراض ژوزه مورایس هم شد.
کد خبر: ۱۲۵۲۳۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ 07 August 2024
|
1990 بازدید

ورزشگاه نقش جهان باعث آبروریزی شد/ کوچ سپاهان به ورزشگاهی که ۳۱ ایراد دارد!

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری گفت: نگران بازی سپاهان - شباب الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بودیم. مشکلات ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دیدید که شب گذشته مایه آبروریزی شد و اگر در جلسه ستاد استانداردسازی موضوعات را جدی نگیریم به مشکل می‌خوریم. استقلال و پرسپولیس قادر نیستند که یک طرف قصه بایستیم و بگوییم دو ورزشگاه معرفی و بازی را برگزار کنید.

گفتنی است سپاهان شب گذشته (سه‌شنبه شب) در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان مقابل شباب الاهلی قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 4-1 مغلوب شد.

علاوه بر شکست غیرمنتظره و سنگین سپاهان، آنچه توجهات را به خود جلب کرد کیفیت بسیار بد چمن ورزشگاه نقش جهان بود. چمن افتضاح ورزشگاه نقش جهان حتی صدای مدیر باشگاه سپاهان و ژوزه مورایس سرمربی طلایی‌پوشان اصفهان را هم درآورد.

در چنین شرایطی داود رفعتی، دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در جلسه امروز این کارگروه ضمن برشمردن 31 مورد مشکل ورزشگاه فولادشهر متناسب با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، از احتمال میزبانی دیدارهای سپاهان در این ورزشگاه خبر داد. رفعتی همچنین از باشگاه سپاهان خواست که در بازسازی ورزشگاه فولادشهر به باشگاه ذوب‌آهن کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...