هلدینگ خبرفوری، برنده جایزه ملی مدیریت کسب و کار ۱۴۰۳

با آغاز سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در تهران، جایزه ملی مدیریت کسب و کار برترین‌های خود را شناخت که مجموعه رسانه‌ای خبر فوری نیز در بخش صنعت و رسانه موفق به کسب جایزه شد.
کد خبر: ۱۲۵۳۴۶۸
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ 13 August 2024
|
2941 بازدید

هلدینگ خبرفوری، برنده جایزه ملی مدیریت کسب و کار ۱۴۰۳

کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار امروز، ۲۲ مرداد، در سالن اجلاس سران در تهران با حضور اندیشمندان و فعالان اقتصادی برتر کشور کار خود را آغاز کرد.

این کنفرانس با محوریت بررسی چالش‌های پیش روی کسب و کارها و تحولات این بخش و همچنین حوزه دیجیتال برگزار در حال برگزاری است.

همچنین در حاشیه این کنفرانس یکسری میزگردهای تخصصی و همچنین ارائه مقالات با محوریت همین موضوع برگزار می‌شود.

در کنار این‌ها یکی دیگر از بخش‌های این همایش اهدای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال ۱۴۰۳ بود که به برترین‌های این حوزه اهدا شد.

در این بین هلدینگ تبلیغاتی رسانه‌ای خبر فوری نیز توانست با احراز شاخص‌های لازم موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار در سال ۱۴۰۳ شود.

دکتر مصطفی انتظاری هروی، مدیر مسئول خبرفوری، در حاشیه برگزاری این کنفرانس درباره موفقیت خبر فوری در این کنفرانس اظهار کرد: یکی از مشکلات و چالش‌های فضای کسب و کار در کشور ما این است که ارتباط موثری با بخش بزرگی از رسانه‌ها ندارد. از دیگر سو رسانه‌ها نیز به دلیل سبقه سیاسی خود، کمتر به موضوع بهبود فضای کسب و کار ورود کرده‌اند و همین موضوع موجب شده یک شکاف میان فضای رسانه‌ای و کسب و کار ایجاد شود.

وی ادامه داد: البته رسانه‌های نوظهور به ویژه آن‌هایی که در حوزه‌های اقتصادی تمرکز داشتند، تلاش کردند این مفهوم را تغییر دهند و با حمایت از کسب و کارها و دفاع از حقوق آن‌ها تلاش کردن این فضا بهبود یابد و تغییر کند.

مدیر مسئول خبر فوری خاطرنشان کرد: البته به نظر می‌رسد رسانه‌ها هنوز در ابتدای این راه قرار دارند و هنوز نیاز است که رسانه موضوع کسب و کارها را حمایت ویژه‌تری کند. در این راستا خبر فوری تلاش می‌کند صدای کسب و کارها باشد و شاید همین موضوع موجب شد این رسانه بتواند موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار امسال شود.

انتظاری هروی با بیان اینکه البته رسانه‌ها به عنوان یک کسب و کار، خود دچار چالش‌های فراوانی هستند، گفت: از همین رو لازم است خصوصا با روی کار آمدن دولت جدید موضوعاتی نظیر به رسمیت شناخته شدن فعالیت‌هایشان در فضای مجازی را پیگیری کنند تا تغییراتی در روندهای سیاست‌گذاری ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با این حال محیط کسب و کار رسانه‌ای از کلیت محیط کسب و کار کشور به دور نیست و اگر محیط کسب و کار کشور بهبود یابد، فعالیت رسانه‌ها نیز در این فضا بهبود خواهد یافت.

مدیر مسئول خبر فوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع دسترسی به اینترنت و مشکلات مربوط به آن در کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات مربوط به کسب و کارهای رسانه‌ای موضوع فیلترینگ است. اگر دسترسی به اینترنت با دشواری‌هایی همراه باشد، طبیعتا مخاطب خیلی نمی‌تواند از بستر رسانه به خوبی استفاده کند. از همین رو لازم است در روند بهبود فضای کسب و کارها به این موضوع نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی اضافه کرد: در بیانیه پایانی این کنفرانس نیز به این موضوع اشاره شد چرا که این مساله کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از این کسب و کارها خود رسانه‌ها هستند.

انتظاری هروی اظهار کرد: امید است سیاستمداران با توجه به نتیجه‌ای که موضوع فیلترینگ در رسیدن به اهداف خود دربر داشته، شرایطی را ایجاد کنند که این موضوع در آینده وجود نداشته باشد تا هم مخاطب و هم رسانه‌ها در تبادل پیام بتوانند موفق‌تر عمل کنند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟