گفت‌وگوهای تخصصی فاینکس 2024 با حمایت ویژه بیمه‌دات‌کام

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با نام «فاینکس ۲۰۲۴»، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار شد. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان مهم‌ترین رویداد مالی کشور،  فرصتی برای آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات جدید در حوزه‌های مختلف مالی فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۱۲۵۳۶۸۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ 14 August 2024
|
1232 بازدید

گفت‌وگوهای تخصصی فاینکس 2024 با حمایت ویژه بیمه‌دات‌کام

معرفی نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه ایران

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، محلی برای معرفی و نمایش جدیدترین خدمات، محصولات و نوآوری‌های شرکت‌ها و مؤسسات مالی و اقتصادی است. این نمایشگاه  که از سال 87 شروع به کار کرده است، فضایی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان اقتصادی و همچنین فرصتی برای آموزش و افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت بازارهای مالی و ابزارهای موجود در آن‌ها فراهم می‌آورد.

بیمه‌دات‌کام؛ حامی استودیو پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی

در این دوره از نمایشگاه، بیمه‌دات‌کام به عنوان حامی اصلی استودیو پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی مالی نقش‌آفرینی کرد. این استودیو با هدف ارائه تحلیل‌ها و نظرات کارشناسی از مدیران و متخصصان برجسته صنعت مالی، به بررسی مسائل کلیدی و آخرین تحولات این حوزه پرداخت.

گفت‌وگوهای جذاب با مدیران صنعت مالی

در طول برگزاری نمایشگاه، گفت‌وگوهای متنوع و جذابی با حضور مدیران برجسته شرکت‌ها و سازمان‌های مالی برگزار شد. این گفت‌وگوها شامل موضوعاتی نظیر نوآوری در صنعت بیمه، اهمیت نسل زد در صنعت بیمه، سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در ایران، بازاریابی در صنایع مالی، بیمه‌گری باز و استفاده از فناوری API ها، و نقش لندتک در صنعت بیمه بود. این مباحث به تحلیل آخرین تحولات و چالش‌های موجود در این صنعت پرداختند.

پیشرفت‌های جدید هلدینگ سپاس

در این نمایشگاه، بهاره شریفیون، مدیرعامل هلدینگ سپاس، نیز به معرفی پروژه‌های جدید این هلدینگ پرداخت. او از پروژه‌های جدید در زمینه خدمات آنلاین قطعات خودرو، خدمات نوین پستی، و خدمات هوش مصنوعی در صنعت نفت خبر داد که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

گفت‌وگوهای تخصصی فاینکس 2024 با حمایت ویژه بیمه‌دات‌کام

حضور مدیران برجسته در گفت‌وگوها

علاوه بر بهاره شریفیون، شخصیت‌های مطرح دیگری نظیر علی استاد هاشمی، مدیرکل بیمه مرکزی؛ مهران رضوانی، مدیرعامل بیمه تجارت نو؛ علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سینا؛ علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی؛ معصومه طهماسبی، مدیر اداره نوآوری و توسعه اکوسیستم دیجیتال بیمه دی؛ و وحید غفاری، مدیر توسعه نرم‌افزار بیمه میهن در این گفت‌وگوها شرکت و دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه‌های مختلف مالی را به اشتراک‌ گذاشتند.

طی برگزاری نمایشگاه، بیش از ۶۰ گفت‌وگوی تخصصی تحت هدایت آرش سروری برگزار شد. محمد طباطبایی، مدیرعامل بیمه‌دات‌کام و سهیل صدیقی، مدیر ارتباطات بازاریابی این شرکت، به همراه دیگر نمایندگان بیمه‌دات‌کام، به تبادل نظر درباره بیمه دیجیتال و تحولات صنعت بیمه پرداختند.

برای مشاهده کامل گفت‌وگوها و دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه اختصاصی نمایشگاه FX 1403 مراجعه کنید.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه خدمات مالی

نمایشگاه فاینکس ۲۰۲۴، علاوه بر گفت‌وگوهای تخصصی، شامل کارگاه‌های آموزشی رایگان بود که با هدف ارتقاء دانش عمومی در زمینه فناوری‌های مالی و مسائل مرتبط با بورس، بانک و بیمه طراحی شده بودند. همچنین، فرصت‌های پرسش و پاسخ به بازدیدکنندگان این امکان را داد تا با جزئیات بیشتری از خدمات و محصولات مالی آشنا شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟