بهترین راه دانلود از یوتیوب و اینستاگرام با ۴ روش ساده

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟ اگر با این سوال مواجهید، با ما همراه باشید تا یک راه ساده و راحت دانلود از یوتیوب را بیاموزید، که به چند روش در دسترس شماست.
کد خبر: ۱۲۵۴۶۵۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 19 August 2024
|
16676 بازدید

دانلود از اینستاگرام، دانلود از تیک تاک

به گزارش تابناک، اگر به تماشای ویدیو‌های آنلاین علاقه‌مند باشید، احتمالاً بار‌ها پیش آمده که قصد دانلود ویدیویی از یوتیوب را داشته باشید و به دنبال بهترین نرم‌افزار‌ها برای این کار در وب‌سایت‌های مختلف جست‌وجو کرده باشید. در این مقاله، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دانلود ویدیو از یوتیوب را معرفی می‌کنیم که به شما در دانلود فیلم از این پلتفرم کمک می‌کنند.

با اینکه یوتیوب امکان دانلود و مشاهده آفلاین برخی ویدیو‌ها را فراهم کرده، اما برای دانلود بسیاری از فیلم‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی خاص، باید در نسخه پریمیوم یوتیوب عضو باشید، که البته گران قیمت است (تقریبا شروع قیمت عضویت YouTube Premium در آمریکا ماهانه ۱۱.۹۹ دلار است) و به دلایل دیگر مانند تحریم‌ها، در دسترس ایرانیان (یا به زبان بهتر، ساکنان ایران!) نیست.

به دلایلی از این دست، استفاده از نرم‌افزار دانلود ویدیو از یوتیوب بسیار اهمیت دارد، هرچند یافتن نرم افزار مناسب هم کار ساده‌ای نیست و با مراجعه به امثال گوگل و سرچ کردن این موضوع، با دنیایی از نرم افزار‌ها و راه‌های مختلف دانلود از یوتیوب مواجه خواهید شد که در بسیاری از موارد کارایی چندانی هم ندارند.

پیش از شروع دانلود از یوتیوب بخوانید

بهترین راه دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و سایت‌های دیگر با ۴ روش سادهنکته‌ای که در این میان نباید از آن غافل شوید، این است که طبق شرایط و مقررات خدمات یوتیوب، دانلود محتوا تا زمانی که گزینه یا تب دانلود در دسترس نباشد، غیرقانونی محسوب می‌شود و این موضوع به وضوح در قوانین یوتیوب ذکر شده است که هیچ شخصی نباید محتوایی که توسط قانون کپی رایت مورد حفاظت قرار می‌گیرد را بدون اجازه دانلود کند و در صورت عدم رعایت قانون، جریمه خواهد شد.

بهترین راه دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و سایت‌های دیگر با ۴ روش سادهالبته یوتیوب و حتی شرکت مالکش یعنی گوگل، تاکنون حساسیتی به نرم افزار‌های واسطه (شخص سوم یا third party) که امکان دانلود تمام ویدیو‌ها را فراهم می‌کنند، نشان نداده‌اند و اساسا در نتیجه همین رویکرد است که دنیایی از نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌های دانلود از یوتیوب در دسترس کاربران اینترنتی در سراسر جهان قرار دارند. نرم افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی که در ادامه یکی از ساده‌ترین هایشان را معرفی می‌کنیم.

دانلود رایگان ویدئو از یوتیوب با سیو فرام

از ساده‌ترین و بهترین راه دانلود از یوتیوب، سایت «سیو فرام دات نت» به آدرس savefrom.net است. یکی از مشهورترین وبسایت‌های دانلود از یوتیوب در جهان که به چند روش در دسترس کاربران قرار دارد و کار با آن به شدت ساده است.

توجه:

با سیو فرام (savefrom) می‌توانید علاوه بر دانلود از یوتیوب، از فیسبوک (facebook.com)، اینستاگرام (instagram.com)، ایکس (توییتر سابق با آدرس x.com)، تیک تاک (یا تیک توک با آدرس tiktok.com)، ساوندکلود (soundcloud.com)، ردیت (reddit.com)، تردز (threads.net)، ویمئو (یا ویمیو با آدرس Vimeo.com)، دیلی موشن (dailymotion.com)، وی کی (وکُنتاکته با آدرس vk.com) و دیگر پلتفرم‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در سراسر در جهان به صورت رایگان و با کیفیت‌های متفاوت، دانلود کنید.

سیوفرام دارای تایید شرکت آنتی ویروس نورتون (Norton) است و توسط این ابزار ضدویروس، اسکن و تایید شده است.


روش ۱: استفاده از افزونه

بهترین راه دانلود از یوتیوب با افزونه

افزونه SaveFrom Helper راهی رایگان و بدون محدودیت برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در چندین رزولوشن مختلف، مانند کیفیت استاندارد (standard quality یا SQ)، کیفیت بالا (high definition یا HD)، فول اچ دی (Full HD)، تو کی (2K) و فور کی (4K)، ام پی فور (MP4) و فرمت‌های دیگر است.

با این افزونه یا اکستنشن (extension یا add-on)، می‌توانید ویدئو‌ها و فیلم‌ها را به فرمت‌های مختلف صوتی مانند ام پی تری (MP3) تبدیل کرد. برنامه افزونه‌ای که روی مرورگر‌های مختلف، چه در رایانه (کامپیوتر) و چه در تلفن همراه (موبایل) نصب می‌شود و برای بروزر‌های مختلف عرضه شده و در دسترس کاربران قرار دارد.

با این افزونه علاوه بر ویدئو، موسیقی و فرمت‌های مختلف موزیک هم قابل دانلود است.

برای دانلود افزونه ویژه هر بروزر، روی اسم هر مرورگر کلیک کنید:

دانلود از یوتیوب برای کرومگوگل کروم (Google Chrome)

دانلود از یوتیوب برای فایرفاکسموزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox)

دانلود از یوتیوب برای سافاریسافاری (Safari)

بهترین راه دانلود از یوتیوب با اوپرااوپرا (Opera)

بهترین راه دانلود از یوتیوب با کرومیومکرومیوم (Chromium)

بهترین راه دانلود از یوتیوب با مایکروسافت ادجمایکروسافت اج (Microsoft Edge)

بهترین راه دانلود از یوتیوب با یاندکس بروزریاندکس (Yandex.Browser)

راهنمای دانلود ویدیو‌های آنلاین یوتیوب با استفاده از افزونه

۱. بعد از نصب افزونه، به سایت YouTube.com بروید و ویدیویی که می‌خواهید برای مشاهده آفلاین دانلود کنید را انتخاب کنید.

۲. در گزینه دانلود که روی صفحه و زیر ویدئو نمایش داده می‌شود، فرمت دانلود مورد نظر خود را انتخاب کنید، این گزینه‌ها محبوب‌تر هستند: MP۳, MP۴, WEBM, ۳GP

۳. فرآیند دانلود را با کلیک بر روی دکمه «دانلود» شروع کنید.

۴. از دسترسی بی‌وقفه به ویدیو‌ها و پلی‌لیست‌های مورد علاقه خود که دانلود و در گالری ذخیره کرده‌آید، به صورت آفلاین لذت ببرید!


روش ۲: استفاده از SSyoutube.com

بهترین راه دانلود از یوتیوب با ss

بهترین راه دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و سایت‌های دیگر با ۴ روش سادهچگونه ویدیو‌های یوتیوب را بدون استفاده از افزونه دانلود کنیم؟

اگر تمایلی به استفاده از اکستنشن ندارید، یک راه راحت‌تر در اختیار شماست که در ادامه راهنمای استفاده از آن پیش رویتان قرار دارد:

راهنمای دانلود ویدئو‌های یوتیوب بدون نیاز به افزونه

۱- در آدرس ویدئو‌های یوتیوب (URL) و قبل از اسم یوتیوب، دو بار حرف «اس» انگلیسی (یعنی ss) را تایپ کنید.

مثال:
URL اصلی ویدئو:  

https://www.youtube.com /watch?v=EF-sY_LeN1c

را با استفاده از ss به URL زیر تبدیل کنید:

https://www.ssyoutube.com/ watch?v=EF-sY_LeN1c


۲- با کلیک روی دکمه اینتر، به صورت خودکار به سایت سیو فرام هدایت می‌شوید که در باکس دانلود آن، لینک ویدئویی که انتخاب کرده‌اید، درج شده است (عکس ۱). در این مرحله لازم است که کد کپچای مورد نیاز سایت (که نشان می‌دهد ربات نیستید) را وارد نموده و دکمه تایید را بزنید (عکس ۲).

۳- با کلیک روی دکمه دانلود (Download)، ابزار کشویی تازه‌ای ظاهر و باز می‌شود که در آن می‌توانید کیفیت فایل را انتخاب کرده و بعد از کلیک روی گزینه «دانلود»، فرایند دانلود آغاز می‌شود (عکس ۳).


روش ۳: آغاز دانلود ویدیو با افزودن "/sfrom.net" یا "/savefrom.net"

بهترین راه دانلود از یوتیوب با savefrom

بهترین راه دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و سایت‌های دیگر با ۴ روش سادهچگونه به جز یوتیوب، ویدیو‌ها را از هر وب‌سایت دیگری ذخیره و دانلود کنیم؟

آیا ویدیویی در سایتی هست که می‌خواهید آن را دانلود کنید و به دنبال ابزاری برای این کار هستید؟ سایت سیو فرام برای این سوال هم پاسخ دارد؛ پاسخی جامع که برای دانلود ویدئو از ۹۹ درصد وب سایت‌های حاوی ویدئو مانند اینستاگرام و تیک تاک کارایی دارد. در ادامه راهنمای استفاده از این روش پیش روی شماست:

بهترین راه دانلود ویدئو از همه سایت‌ها

برای دانلود ویدئو از هر سایت، سکو، پلتفرم و شبکه اجتماعی کافی است در آدرس بار بروزری که از آن استفاده می‌کنید، پیش از URL و لینک، sfrom.net/ و یا savefrom.net/ را تایپ کنید و بعد روی دکمه اینتر (Enter) کلیک کنید.

با این کار، به صفحه سایت اصلی منتقل می‌شوید و به مانند روش ۲ (که بالاتر توضیح دادیم)، امکان انتخاب کیفیت‌های مختلف (در صورتی که آن سایت، کیفیت‌های مختلفی را ارائه کند)، در اختیار شما قرار دارد.

مثال:
URL اصلی ویدئو:

https://www.instagram.com/reel /C-CnqsaO4N7/

را با استفاده از sfrom.net/ یا به savefrom.net/ به URL های زیر تبدیل کنید:

https://savefrom.net/ https://www.instagram.com/reel /C-CnqsaO4N7/
https://sfrom.net/ https://www.instagram.com/reel /C-CnqsaO4N7/


روش ۴: ساده‌ترین راه دانلود از یوتیوب برای موبایل

بهترین راه دانلود از یوتیوب با موبایل

راه‌های فوق همه ساده و در دسترس هستند، اما ممکن است برای کاربران تلفن همراه (موبایل) چندان مناسب نباشند به ویژه آنکه این کاربران از اپلیکیش‌ها برای دیدن ویدئو‌ها استفاده می‌کنند و در اپ‌ها ادیت و ویرایش لینک ساده نیست.

اگر شما هم با این مشکل مواجهید، راه ساده دانلود ویدئو‌های اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک و... مراجعه به سایت سیوفرام است.

بهترین راه دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و سایت‌های دیگر با ۴ روش سادهبرای دانلود از اینستاگرام، یوتیوب و دیگر سایت ها با موبایل، بعد از کپی کردن لینک ویدئویی که دنبال دانلود و ذخیره آن در گالری موبایل هستید، در مرورگر اینترنتی موبایل (فرقی ندارد چه بروزری باشد)، چه در گوشی‌های اندرویدی و چه در آیفون و محصولات اپل، به savefrom.net بروید و لینک را در کادر مشخص شده در سایت، جایگزاری (Paste) نمایید.

بهترین راه دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و سایت‌های دیگر با ۴ روش ساده

در هنگام استفاده از این سایت برای دانلود از یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک و...، با اسکرول کردن به سمت پایین، در صورتی که ویدئو امکان نمایش با کیفیت‌های مختلف داشته باشد، به صورت اتوماتیک امکان دانلود با کیفیت های مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرد.

با وارد کردن لینک در باکس بالای صفحه، می‌توانید با لمس دکمه دانلود (که با فلش سبز رنگ مشخص شده)، فیلم را دانلود نمایید. از امکانات دیگر این سایت برای کاربران موبایلی این است که انواع فرمت‌های ویدئو را به صورت پیش فرض برای دانلود به کاربران عرضه می‌کند و با کلیک روی لینک‌های کیفیت‌های متفاوت، فرایند دانلود آغاز می‌شود.

توجه مهم:

بهترین راه دانلود از یوتیوب، اینستاگرام و سایت‌های دیگر با ۴ روش سادهسایت سیو فرام در ایران فیلتر نیست، اما ممکن است در زمان‌هایی در دسترسی به آن دچار مشکل شوید یا در دانلود فیلم با آن به مشکل بخورید که در این صورت، بهتر است یکبار فرایند را با استفاده از فیلترشکن یا وی پی ان انجام دهید تا مشکل رفع شود!

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...