جاده کندوان مسدود شد

ترافیک پرحجم بنا به گفته فرمانده پلیس راه ولی آباد سیاه بیشه کندوان، سبب انسداد این محور از سمت کرج به چالوس و آزاد راه تهران - شمال شد.
کد خبر: ۱۲۵۵۶۱۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ 24 August 2024
|
5198 بازدید

به گزارش تابناک، سرگرد حسین نیک پیمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اینک طبق گزارش ها، ترافیک در نقاطی از این محور به ویژه بالاتر از مرزن آباد - رستوران همسفر و هزار چم سنگین و گاهی روان است به همین خاطر به منظور تخلیه بار ترافیکی ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه مسیر جنوب به شمال این محور مسدود شد.

فرمانده پلیس راه ولی آباد سیاه بیشه کندوان گفت : در مسیر جنوب به شمال هم شاهد ترافیک پرحجم و حرکت کُند خودروها در نقاطی مانند پل زنگوله، سیاه بیشه، کمرزرد و هریجان هستیم.

محور کرج - چالوس یکی به طول حدود ۱۶۰ کیلومتر یکی از راه های اصلی منتهی به شمال کشور خطه غربی مازندران و استان گیلان است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه در راه‌های مازندران آغاز شد و تا صبح دوشنبه ادامه دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...