هوای تهران خنک می‌شود؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی هوا از وضعیت جوی آرام و پایدار همراه با افزایش دما در اغلب مناطق کشور تا روز سه‌شنبه، و پیش‌بینی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید برای مناطقی از کشور در روز چهارشنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۵۹۳۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ 26 August 2024
|
3131 بازدید

به گزارش تابناک، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، صادق ضیاییان، اعلام کرد. که امروز و فردا (۵ و ۶ شهریور) وضعیت جوی اکثر مناطق کشور آرام و پایدار با افزایش نسبی دما خواهد بود. اما روز چهارشنبه با گذر امواج کم‌دامنه، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در استان مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی. و مناطق دیگری از کشور پیش‌بینی می‌شود. همچنین در پنج روز آینده، در برخی مناطق کشور وزش باد شدید. گاهی با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود. برای تهران نیز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.


پیش‌بینی وضعیت جوی ایران در روزهای آینده
 صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را برای روزهای آینده تشریح کرد. بر اساس اظهارات وی، امروز (دوشنبه، پنجم شهریورماه). و فردا (سه‌شنبه، ششم شهریورماه) هوای اغلب مناطق ایران آرام و پایدار خواهد بود، به همراه افزایش نسبی دما.

بارش و وزش باد در نوار شمالی کشور
به گفته ضیاییان، روز چهارشنبه (هفتم شهریورماه) با گذر امواج کم‌دامنه از نوار شمالی کشور، بارش رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در استان مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در تهران و سمنان پیش‌بینی می‌شود. همچنین، رگبار باران در ارتفاعات شرق لرستان، شمال شرق خوزستان، جنوب غرب اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد نیز محتمل است.

کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف
ضیاییان اضافه کرد که طی پنج روز آینده، برخی مناطق شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات با وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند بود.

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران
در پایان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری بوده و وزش باد همراه با گردوخاک محتمل است. دمای هوای تهران امروز بین ۲۷ تا ۳۷ درجه سانتیگراد نوسان خواهد داشت و برای فردا نیز آسمانی صاف تا کمی ابری با وزش باد و دمایی بین ۲۶ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...