گلایه شدید رونالد کومان از بارسایی‌ها

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا و کنونی تیم ملی هلند بشدت درخصوص مصدومیت فرانکی دی یونگ از تیم سابقش گله‌مند است.
کد خبر: ۱۲۵۷۵۶۶
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳ 04 September 2024
|
1689 بازدید
 
گلایه شدید رونالد کومان از بارسایی‌ها
به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، این هافبک ۲۸ ساله در بازی برگشت بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل قبل دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش پزشکان، اما نتوانست با تیم ملی کشورش در رقابت‌های یورو به میدان برود تا یکی از غایبین بزرگ مسابقات لقب بگیرد.
 
چندی پیش اعلام شد دی یونگ از اواسط ماه سپتامبر می‌تواند به میادین بازگردد. با این حال رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند اعتقاد دارد بارسایی‌ها نباید به این زودی از دی یونگ استفاده کنند و بهتر است اجازه دهند مصدومیتش به طور کامل رفع شود.
 
در همین خصوص فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی به نقل از رونالد کومان در توئیتر نوشت: "دی یونگ نسبت به روز‌های نخست مصدومیتش وضعیت بهتری دارد، اما نباید به مچ پایش فشار بیاورد. او به زمان بیشتری برای استراحت نیاز دارد و چندان آماده بازگشت به میادین نیست. "
 
این در حالی ست که چندی پیش روزنامه‌های محلی کاتالان مدعی شدند فرانکی دی یونگ نیز علاقمند است تا با بهبودی کامل به میادین برگردد و قصد ندارد روی مچش ریسک کند، اما بارسلونا تمایل دارد او را هرچه زودتر آماده حضور در مسابقات کند.
 
رونالد کومان چندی پیش نیز در اظهار نظری جنجالی مدعی شده بود که بارسلونا با وجود آگاهی از مصدومیت کهنه دی یونگ، او را مقابل پاری‌سن ژرمن و سپس رئال مادرید به میدان فرستاد و همین امر موجب تشدید مصدومیت این بازیکن شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...