جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه‌آهن شد

انتصاب جدید خانم وزیر

جبارعلی ذاکری که برای تصدی مدیرعاملی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از سوی وزیر راه و شهرسازی معرفی شده بود، با رای هیات وزیران رسما به این سمت منصوب شد.
کد خبر: ۱۲۵۸۴۶۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ 08 September 2024
|
9795 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه امروز(یکشنبه) هیات دولت جبارعلی ذاکری که برای تصدی مدیرعاملی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از سوی وزیر راه و شهرسازی معرفی شده بود، با رای هیات وزیران رسما به این سمت منصوب شد.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت پس از معرفی و تایید انتصاب مدیران عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سوی هیئت وزیران، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای آنان، اصلاح ساختارها و رویه‌ها با هدف جلب و ارتقای رضایتمندی عمومی از خدمات دستگاه‌های دولتی و عمومی را محور عمل و هدف غایی دولت چهاردهم عنوان کرد.

رئیس جمهور از مدیران جدید شرکت راه‌آهن و بیمه مرکزی ایران خواست تا با یافتن راهکارهای خلاقانه و نوآورانه بر مشکلات موجود در مسیر ارتقای کارآمدی، بهره‌وری، کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات مجموعه‌های تحت مدیریت خود بکوشند و گفت: بنای ما در دولت چهاردهم این است که فارغ از انتصاب افراد به جناح‌ها و احزاب، توانمندترین افراد را برای مدیریت شرکت‌ها و مجموعه‌های زیر نظر دولت و نیز عضویت در هیئت مدیره‌ها انتخاب کنیم.

پزشکیان همچنین از همه مسئولان و مدیران دولت خواست در نظر داشته باشند که مردم در مراجعه برای دریافت خدمات تعریف شده در چارچوب وظایف و ماموریت‌های آن دستگاه، حکم ارباب آنان را دارند و باید خدمات تعیین شده را با بهترین کیفیت و رعایت نهایت کرامت، عزت و احترام دریافت کنند و اگر ارائه خدمات درخواستی در چارچوب وظایف آن دستگاه نیز نبود، باز هم با رعایت احترام و کرامت افراد، موضوع برای آنها تشریح شود.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد که یکی از مبانی اصلی پرداخت حقوق و مزایای مدیران و کارکنان باید میزان ایجاد رضایت و یا نارضایتی برای ارباب رجوع، قرار گیرد.

گفتنی است جبارعلی ذاکری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن علم و صنعت، معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و معاون ساخت راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت را در سوابق خود دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟