اولین گردهمایی نفتی‌ها در دولت پزشکیان ۲۲و۲۳ آبان برگزار می‌شود

همایش و نمایشگاه ملی صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی 22 و 23 آبان ماه 1403 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۰۶۷۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱ 19 September 2024
|
2659 بازدید

اولین گردهمایی نفتی‌ها در دولت پزشکیان ۲۲و۲۳ آبان برگزار می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی عصرنفت، دکتر وحید گرشاسبی دبیر اجرایی این همایش از برگزاری این رویداد ملی در روزهای 22 و 23 آبان ماه 1403 در سالن همایش‌های صدا و سیما خبر داد.

دکتر گرشاسبی،معرفی توانمندی‌های صنعت فرآورده‌های نفت،گاز و پتروشیمی در تولید را از اهداف مهم برگزاری آن عنوان کرد و افزود: معرفی توانمندی‌های صنعت روانکارها و شناسایی ظرفیت‌های موجود به منظور بومی سازی تولید انواع روغن پایه، روانکارها و افزودنی‌ها از دیگر اهداف مهم همایش هستند.

تعداد بازدید : 41

وی ارائه راهکارهای ایجاد بستر آموزش نیروهای متخصص بومی در صنعت فرآورده‌های نفتی کشور در تعامل صنعت و دانشگاه، تعامل با حوزه‌های خبری و رسانه‌ای کشور در راستای امیدآفرینی و معرفی دستاوردها در صنعت فرآورده‌های نفتی کشور را از دیگر اهداف همایش برشمرد.

دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه نقش بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و نیز سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در توانمندسازی صنعت فرآورده‌های نفتی در همایش بررسی خواهد شد، گفت: شناسایی و معرفی پتانسیل‌های موجود در سازمان‌های مختلف دولتی برای توانمندسازی صنعت فرآورده‌های نفتی، ایجاد بستر تعاملی جهت نیازسنجی دانش بنیانی صنعت فرآورده‌های نفتی، تقدیر از مدیران ارزش آفرین و اعتلای مدیریت فروش و منابع انسانی در صنعت فرآورده‌های نفتی از دیگر بخش‌های این همایش دو روزه خواهد بود.

وی با اشاره به جامعه هدف همایش گفت: این همایش با حضور مدیران و مسئولان دولتی، تمامی تولیدکنندگان و بازرگانان فعال در صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی کشور اعم از هیدروکربنی و روانکارها، دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور، بیمه‌ها، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های دانش بنیان ، شرکت های حمل و نقل و تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهزات فرایندی برگزار می‌شود.

اولین گردهمایی نفتی‌ها در دولت پزشکیان ۲۲و۲۳ آبان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی همایش در پایان تاکید کرد: صاحبان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ثبت نام در همایش در مدت کوتاه باقیمانده می‌توانند به سایت رسمی همایش(پایگاه خبری تحلیلی عصر نفت) به نشانی اینترنتی asrnaft.ir و سایت tejaratparsi.com مراجعه و یا با شماره 02144659074 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟