افزایش چشمگیر تعداد دوربین‌ها برای VAR در دربی

مدیر پروژه کمک داور ویدویی گفت: در دربی، دیگر داوران برای هر صحنه‌ای ۱۰ دقیقه بازی را نگه نمی‌دارند چون در تمامی نقاط زمین دوربین است و در مورد این موضوع اصلا مشکلی نداریم.
کد خبر: ۱۲۶۱۹۱۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ 25 September 2024
|
491 بازدید

افزایش چشمگیر تعداد دوربین‌ها برای VAR در دربی

به گزارش تابناک ورزشی، محسن حکیم مدیر پروژه VAR ساعاتی قبل از آغاز دربی ۱۰۴ پایتخت اظهار داشت:‌ تعداد دوربین‌هایی که در این بازی استفاده می‌کنیم ۹ تا است که از صداوسیما گرفته‌ایم و ۶ دوربین دیگر هم از بخش خصوصی گرفته‌ایم که در مجموع ۱۵ دوربین می‌شود که در این بازی مهم در هفته ششم استفاده می‌کنیم. خوشبختانه تمام نقاط زیر نظر کمک داور ویدویی است و امیدوارم هواداران در این مورد نگرانی نداشته باشند.
وی افزود: هر چه رو به جلو حرکت کنیم سیستم‌ها بهتر می‌شوند و در اجرا هم مشکلی نخواهیم داشت. در این بازی، دیگر داوران برای هر صحنه‌ای ۱۰ دقیقه بازی را نگه نمی‌دارند چون در تمامی نقاط زمین دوربین است و در مورد این موضوع اصلا مشکلی نداریم.
مدیر پروژه VAR گفت: میزبان امروز استقلال است و همکاری لازم را کردند و ما هم توانستیم دوربین‌های زیادی در نقطه نقطه زمین تعبیه کنیم. شکل کار کمک داور ویدیویی در ایران این است که ما دو تصویر را به صداوسیما می‌دهیم و یکی از تصویرها هم در اتاق کمک داور ویدیویی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟