درمان خاص سرماخوردگی با نخود آب!

نخود آب یکی از ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین خوراک‌ها است که به درمان سرماخوردگی کمک می‌کند. اگر به طعم و مزه سوپ علاقه‌ای ندارید؛ اما هوس خوراک گرم کرده‌اید نخود آب را امتحان کنید. در این مطلب طرز تهیه نخود آب بازاری را آموزش می‌دهیم.
کد خبر: ۱۲۶۲۳۴۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 28 September 2024
|
1641 بازدید

درمان خاص سرماخوردگی با نخود آب!

نخود آب غذا ساده و خوشمزه جنوبی است. این خوراک مغذی در فصل زمستان در سفرهای سنتی با گوشت و آب قلم سرو می‌شود. در زمان‌های قدیم نخود آب غذای خیابانی بود که در گاری‌های قدیمی کنار پارک‌های شهر فروخته می‌شد.

به گزارش خبرآنلاین، نخود آب یکی از ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین خوراک‌ها است که به درمان سرماخوردگی کمک می‌کند. اگر به طعم و مزه سوپ علاقه‌ای ندارید؛ اما هوس خوراک گرم کرده‌اید نخود آب را امتحان کنید. در این مطلب طرز تهیه نخود آب بازاری را آموزش می‌دهیم.

طرز تهیه نخود آب

نخود آب خوراکی ساده و مغذی است که به درمان سرماخوردگی کمک می‌کند. این غذا با ترکیب‌کردن نخود، بلغور گندم و پیاز آماده می‌شود. در این روش تهیه از آب قلم برای آماده‌کردن نخود آب استفاده نشده است؛ شما می‌توانید در مرحله اضافه‌کردن آب به قابلمه نخود، آب قلم را اضافه کنید. مدت‌زمان آماده‌شدن نخود آب با آب قلم ۹۰ تا ۶۰ دقیقه است؛ البته بهتر است قبل از آماده کردن نخود آب، نخود را از شب قبل در آب خیس کنید تا نفخ آن گرفته شود.

مواد اولیه برای تهیه نخود آب:

این مقدار مواد اولیه برای تهیه نخود آب برای ۲ تا ۳ نفر مناسب است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات