توجه به خط ایرانی در یک بینال بین‌المللی

شهر شارجه امارات میزبان آثار خوشنویسی هنرمندانی از سراسر جهان شد. موضوع قابل توجه حضور آثار تعلیق ایرانی در این رویداد بین‌المللی است. هفده تابلو از حسین‌فیض‌آبادی در این رویداد پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۶۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 02 October 2024
|
1064 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا،برای نخستین‌بار هفده اثر خوشنویسی خط تعلیق در بینال بین‌المللی شارجه امارات به نمایش درمی‌آید.

توجه به خط ایرانی در یک بینال بین‌المللی

یک اثر از حسین فیض‌آبادی در بینال شارجه

در یازدهمین دوره بینال بین‌المللی شارجه که از دوم اکتبر تا سی‌ام نوامبر بر پا می‌شود؛ هفده اثر خوشنویسی در زمینه خطوط تعلیق و شکسته از حسین فیض‌ابادی در یک نمایشگاه انفرادی به نمایش در می‌آید.

دوسالانه شارجه توسط دایره فرهنگی شارجه از دوم اکتبر با حضور مقامات و مسئولان سیاسی و فرهنگی امارات متحده عربی و هنرمندان خوشنویسی سراسر جهان و علاقمندان هنر خوشنویسی افتتاح می‌شود و تا سی‌ام نوامبر ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است شارجه به عنوان پایتخت فرهنگی امارات متحده عربی شناخته می‌شود و همه‌ساله میزان رویدادهای مهم هنری و فرهنگی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟