تولد نوزاد عجول افغان در مسیر بیمارستان قزوین

رئیس اورژانس استان قزوین گفت: نوزادی از روستای زرین خانی، در مسیر اعزام به بیمارستان متولد شد.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۲۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 03 October 2024
|
562 بازدید

به گزارش مهر، یوسف اکبری با اعلام خبر تولد نوزادی از روستای زرین خانی، در آمبولانس اورژانس قزوین در مسیر اعزام به بیمارستان، اظهار کرد: تماسی که با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین گرفته شد، از دردهای زایمان مادر باردار ۲۶ ساله در روستای زرین خانی، از توابع طارم، خبر میداد.

وی افزود: پس از این تماس، کارشناسان پایگاه طرازان به آدرس موردنظر اعزام شدند و پس از رسیدن بر بالین مادر که از اتباع افغانی بود؛ وضعیت مادر باردار را بررسی کردند. افزایش دردهای مادر، خبر از احتمال زایمان قریب‌الوقوع می‌داد.

اکبری تصریح کرد: کارشناسان اورژانس پایگاه طرازان، بلافاصله با آماده کردن شرایط زایمان و مشاوره با پزشک مرکز، اقدامات لازم برای انجام زایمان را فراهم کردند.

وی ادامه داد: نوزاد سوم خانواده، با سلامت کامل، در داخل آمبولانس متولد شد. با بریدن بندناف و ساکشن ترشحات دهان و گرم نگه داشتن، فرآیند زایمان کامل شد. مادر و نوزاد برای انجام مراقبت های بعدی به مرکز آموزشی و درمانی کوثر در شهر قزوین منتقل شدند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟