قلعه‌نویی: ۲ پنالتی و ۲ امتیاز از این بازی طلبکار شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی برابر ازبکستان گفت: با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۰۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 10 October 2024
|
902 بازدید

 

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند مهمان ازبکستان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تبریک می‌گویم چون دو تیم فوتبال با خیلی کیفیتی بازی کردند. به بازیکنان خودم افتحار می‌کنم که در این جو سنگین یک بازی تاکتیکی با برنامه و درگیر شونده انجام دادند. از نظر آماری هم بالاتر از حریف بودیم. از داور بازی هم تشکر می‌کنم اما فکر می‌کنم دو پنالتی و دو امتیاز از این بازی طلبکار شدیم. با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟