مربی ازبکستان: دیدار با ایران همیشه سخت و مهیج است

مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان، دیدار با ایران را مسابقه‌ای دشوار و هیجان‌انگیز برای تیمش می‌داند.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۹۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 09 October 2024
|
567 بازدید

مربی ازبکستان: دیدار با ایران همیشه سخت و مهیج است

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ولادو رادمانوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ازبکستان مقابل ایران در مرحله سوم دور انتخابی جام جهانی 2026 اظهار داشت: در زمان دیدار با ایران همیشه انتظار بازی بسیار سخت و مهیجی دارم. ایران یکی از تیم‌های آسیایی در بالاترین سطح است و ما سه یا چهار مسابقه مقابل آنها به میدان رفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ایران و ازبکستان شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند، تصریح کرد: ما کاملاً آماده این مسابقه هستیم. همانطور که می‌دانید، کاتانتس سرمربی ما با مشکلاتی مواجه شده که امیدوارم برطرف شود. امیدوارم شرایط او را برای مسابقه بعدی تغییر بدهیم.

مربی ازبکستان در مورد برنامه تاکتیکی تیمش برای دیدار با ایران خاطرنشان کرد: سبک بازی ما در تمرین فردا مشخص می‌شود و به مسائلی چون تاکتیک، سلامت بازیکنان و آماده‌سازی آنها بستگی دارد. ما دو یا سه سیستم داریم و شاید با سه یا چهار مدافع بازی کنیم.

رادمانوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا اوستون ارونوف می‌تواند ازبک‌ها را مقابل ایران همراهی کند یا خیر، بیان کرد: همه چیز درباره ارونوف «اوکی» است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی در مورد گلایه یک ماه پیش سرمربی ازبکستان از اینکه بازیکنان این تیم در رده باشگاهی فرصت چندانی برای بازی پیدا نمی‌کنند، گفت: این مشکل همیشه در رده ملی وجود دارد. گاهی بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود به مدت کوتاه یا طولانی‌تر بازی می‌کنند. ما سه روز کنار هم تمرین می‌کنیم و مشکل ما بزرگتر از برهه قبل نیست. همه بازیکنان ازبکستان آماده و سالم هستند.

مربی ازبکستان با ابراز رضایت از شرایط تیمش عنوان کرد: وضعیت بازیکنان را دنبال کرده‌ایم و دو بازیکن در هر پُست در اختیار داریم. سه سال است که این بازیکنان کنار هم هستند و به آنها باور داریم. فکر می‌کنم شرایط خوبی برای هر پُست داریم.

رادمانوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا با سرچکو کاتانتس، سرمربی ازبکستان که به دلیل بیماری نمی‌تواند تیمش را در دیدار با ایران همراهی کند، برای انتخاب ترکیب اصلی مشورت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: با کاتانتس در ارتباط خواهیم بود و او می‌گوید چه کسی در تیم خواهد بود. در همه دقایق مسابقه با سرمربی در تماس هستیم و اگر مشکلی باشد، او به ما گوشزد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟