فردوسی‌پور نام سرمربی جدید استقلال را لو داد

گفته می‌شود که مدیران باشگاه استقلال در حال نهایی‌کردن توافقات خود با یک سرمربی آفریقایی هستند.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۷۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ 13 October 2024
|
9410 بازدید
|
۳

فردوسی‌پور نام سرمربی جدید استقلال را لو داد

به گزارش تابناک به نقل از فوتبال 360 رسانه متعلق به عادل فردوسی‌پور در گزارشی نوشت: آبی‌پوشان در طول ۲ هفته گذشته تمرکز خود را معطوف به استخدام سرمربی خارجی کرده بودند و رایزنی‌های خود را در این مسیر پیش می‌بردند، اما با این وجود، پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که اکثریت سرمربیان اروپایی رزومه‌دار مدنظر آبی‌ها، با توجه به شرایط منطقه و فراخوان‌های صادر شده از سوی سفارت‌خانه‌ها، تمایلی به حضور روی نیمکت استقلال نشان نداده‌اند. همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه استقلال تغییر مسیر بدهند و در جست‌وجوی یک سرمربی موفق و کارنامه‌دار از قاره آفریقا باشند.

استقلالی‌ها در ۴۸ ساعت گذشته با یک سرمربی آفریقایی وارد مذاکره شده‌اند که البته نام آن نزد «فوتبال ۳۶۰» محفوظ است. گزینه مدنظر آبی‌ها سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی آفریقای جنوبی را دارد و با جو فوتبال آسیا هم آشنا است؛ چرا که در تیم‌هایی، چون الاهلی و اب‌ها عربستان و الوحده امارات سرمربیگری کرده است. در کارنامه گزینه مدنظر آبی‌ها، قهرمانی در جام باشگاه‌های آفریقا همراه با تیم الاهلی مصر دیده می‌شود که مشابه این دستاورد با تیم مصری در کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی کنونی پرسپولیس هم به چشم می‌آید. آبی‌پوشان با گزینه آفریقایی مدنظر خود که تجربه قهرمانی در فوتبال باشگاهی عربستان را هم دارد، مذاکرات مثبتی داشته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً تا روز سه‌شنبه رسماً از سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت رونمایی و گزینه مدنظر استقلالی‌ها تا پایان هفته به تهران سفر می‌کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
آخرش از افعانستان برای استقلال مربی می آورند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
همان هم از سر استقلال زیاد است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
تیمی که صاحب نداشته باشه عاقبتش بهتر از این نمیشه
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟