عکس های عادل فردوسی پور قبل معروف شدن

عادل فردوسی پور، چهره محبوب رسانه‌ی ورزشی ایران، به واسطه‌ی برنامه‌های پرهیجان و تحلیل‌های دقیقش، جایگاه ویژه‌ای در دل علاقه‌مندان به فوتبال دارد.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۹۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ 26 October 2024
|
2572 بازدید
|
۱

عادل فردوسی پورمجری برنامه نود و 360 از چهره های محبوب مردمی است که طرفداران بسیاری داشته و دیدن عکس های خانوادگیش برای هوادارانش جذاب است. امیر فردوسی پور برادر عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال در صفحه خود عکس های خانوادگی و دیده نشده از عادل را به اشتراک گذاشت که در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

عکس های عادل فردوسی پور قبل معروف شدن

 

عکس های عادل فردوسی پور قبل معروف شدن

بیوگرافی و همسر عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد اما اصالتاً اهل شهر رفسنجان استان کرمان است. عادل فردوسی پور اولین فرزند خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد.

از زندگی خصوصی عادل به ندرت چیزی به بیرون درز می کند. برخی معتقدند که عادل فردوسی پور ازدواج کرده و متاهل است اما تا به حال نامی از همسر عادل فردوسی پور برده نشده و هیچ بیوگرافی از همسر عادل فردوسی پور وجود ندارد و تصویری که با موضوع عکس عادل فردوسی پور و همسرش منتشر شده است صحت نداشته و خانمی که در تصویر دیده میشود، مرجان محتشم بازیگر نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران است.

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
لایک
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات