زمان معرفی سرمربی جدید استقلال اعلام شد

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که پس از منتفی شدن گزینه فرانسوی در این تیم، مذاکره با سایر گزینه‌ها ادامه دارد و بزودی سرمربی جدید آبی پوشان انتخاب و معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۵۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ 13 October 2024
|
2277 بازدید

زمان معرفی سرمربی جدید استقلال اعلام شد

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، فرشید سمیعی امروز در مورد آخرین وضعیت مذاکره این باشگاه با گزینه های سرمربیگری در استقلال گفت: مذاکرات ادامه دارد. درست است که با فرانسوی نشد اما مذاکره با سایر گزینه ها ادامه دارد و دنبال این هستیم که با گزینه ای که پروژه مد نظر باشگاه را اعمال کند به توافق برسیم و هر چه سریعتر معرفی شود. ما دنبال این هستیم که رضایت هواداران را جلب کنیم. همین مسیر را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم سرمربی استقلال را انتخاب کنیم.
او در مورد اسامی منتشر شده در مورد گزینه های سرمربیگری استقلال اظهار داشت: اکثر اسامی که منتشر می شود از سوی مدیر برنامه های ایرانی این مربیان است که می خواهند با استفاده از ابزار هواداران این گزینه را به باشگاه نزدیک کنند. ما موارد مختلف را بررسی می کنیم و در مرحله آخر انتخاب سرمربی جدید هستیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: برخی دنبال این هستند که القا کنند ما دنبال سرمربی خارجی نیستیم اما قطعا این کار را خواهیم کرد. به هر حال این سرمربی باید با بودجه باشگاه متناسب باشد. ضمن این که شخصیت بالایی هم داشته باشد و بتواند تیم را مدیریت کند و از نظر فنی هم استقلال را به جایگاهی برساند که جزو مدعیان قهرمانی باشد.
 سمیعی در مورد پل بوگائن هم توضیح داد: اگر این اتفاق می افتاد ما می توانستیم در حالت پنهان این کار را انجام دهیم. کارهای ویزای ایشان هم انجام شده و قرار بود بیاید بعد اعلام کنیم اما اتفاقاتی که رخ داد این اجازه را به ما نداد. با این حال در دو سه روز آینده سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. الان در مرحله انتخاب هستیم. در جلسه هیات مدیره نفرات مدنظرمان را اعلام می کنیم و بعد آنالیزی که صورت گرفته است را بررسی می کنیم و نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟