لیگ برتر فوتسال - هفته هشتم؛

تداوم یکه‌تازی گیتی‌پسند با کشاورز و رفقا/کامبک مشهدی‌ها در خانه

گیتی‌پسند اصفهان همچنان در لیگ برتر فوتسال با کشاورز دلبری می‌کند و صدر جدول همچنان در قرق اصفهانی‌هاست.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۳۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ 17 October 2024
|
431 بازدید
تداوم یکه‌تازی گیتی‌پسند با کشاورز و رفقا/کامبک مشهدی‌ها در خانه
نخستین روز هفته هشتم لیگ برتر به کام صدرنشین لیگ برتر بود تا همچنان یکه‌تازی کند.
 
به گزارش سرویس ورزشی تابناک، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال از عصر امروز آغاز شد که در مهمترین دیدار تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان موفق شد در خانه مقابل شهرداری ساوه به برتری برسد تا شاگردان محمد کشاورز همچنان در صدر جدول لیگ برتر یکه‌تازی کنند.
 
در این دیدار جذاب گیتی‌پسند بازی را طوفانی آغاز کرد و با ۴ گل پیش افتاد اما در ادامه ساوه‌ای‌ها به خودشان آمدند و دست به جبران زدند و موفق شدند دو گل را جبران کنند اما گل پنجم احمدعباسی آب سردی بر پیکره نماینده ساوه بود تا ثابت کنند روزشان نیست و باید باخت مقابل صدرنشین را تحمل کنند. محمد درخشانی، سعید احمدعباسی(سه گل) و مسعود یوسف برای گیتی‌پسند گلزنی کردند و  سامان قزوینی پور، فرزاد رعیت، حمیدرضا مرادیان و حسین خدامی برای شهرداری موفق به گلزنی شدند. 
با این نتیجه نماینده اصفهان ۲۲ امتیازی شد تا فاصله‌اش در صدر جدول را با تیم‌های تعقیب کننده افزایش دهد. 
 
در دیگر دیدار این هفته تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در مشهد با وجود برتری پرگل در نیمه نخست نتوانست جلوی کامبک میزبان مشهدی را بگیرد و مقابل فرش آرا به تساوی ۵ – ۵ رضایت داد. در این دیدار برای بندری‌ها محسن محمدزاده(سه گل)، مسلم حیدری و حمیدرضا حسینی گلزنی کردند و گل‌های فرش آرا را هم میثم برمشوری(دو گل)، نوید آذری، امیر خون جهان و  امیرحسین دهقانی را به ثمر رساندند. پالایش و پخش با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول ایستاد و منتظر برگزاری بازی‌های فردا خواهد ماند تا جایگاه این تیم در جدول مشخص شود. فرش آرا هم با ۶ جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.
 
در سومین دیدار روز نخست هفته هشتم تیم‌ ایرالکو در اراک میزبان سفیر گفتمان تهران بود که دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا سهم هر تیم یک امتیاز ناقابل از این بازی باشد. علی ابراهیمی دو گل ایرالکو را به ثمر رساند و برای سفیر هم مرتضی فرزانیان و امیرحسین تقوی گلزنی کردند. 
 
نتایج دیدارهای روز نخست هفته هشتم به این شرح است:
 
ادامه یکه‌تازی گیتی‌پسند اصفهان با کشاورز /
 
برنامه روز دوم هفته هشتم لیگ برتر به این شرح است: 
 
ادامه یکه‌تازی گیتی‌پسند اصفهان با کشاورز /
 
جدول لیگ برتر در پایان روز نخست هفته هشتم به این شرح است: 
 
ادامه یکه‌تازی گیتی‌پسند اصفهان با کشاورز /
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟