احتمال شکایت پرسپولیس از فدراسیون فوتبال به فیفا؛ ۳ موضوع مدنظر درویش

به نظر می‌رسد اختلاف میان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در حال افزایش است. رضا درویش بابت مواردی چون افزایش ناگهانی سقف بودجه و حکم محرومیت تعلیقی بیرانوند، به شدت از عملکرد فدراسیون ناراضی است.
کد خبر: ۱۲۶۶۵۷۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ 19 October 2024
|
2990 بازدید

احتمال شکایت پرسپولیس از فدراسیون فوتبال به فیفا؛ 3 موضوع مدنظر درویش

از سویی در شرایطی که امروز کمیته انضباطی حکمی علیه رضا درویش صادر کرد، شایعه ای تایید نشده مبنی بر احتمال شکایت قریب الوقوع باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال منتشر شده است.

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به دلیل اظهارات خود علیه مقامات رسمی پس از دیدار پرسپولیس مقابل چادرملو، به پرداخت 2 میلیارد تومان جریمه نقدی و 3 ماه محرومیت از حضور در ورزشگاه‌ها محکوم شد. در رای صادره آمده که در صورت عذرخواهی رسمی درویش، مدت زمان محرومیت او نصف خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اعلام رای پرونده شکایت این باشگاه علیه علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی، موضع تندی گرفت. رضا درویش با اشاره به حکم محرومیت تعلیقی چهار ماهه بیرانوند، گفت: «بعد از آن شبی که سقف قرارداد‌ها را چند ساعت مانده به پایان وقت بالا بردند، امروز یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران بود و لکه‌ ننگی رقم خورد. هیچ ادله قانونی وجود ندارد و همه دوستان که آرا را دادند در جلسات خصوصی به من گفتند که هیچ امکانی که رأی را بتوان تعلیق کرد وجود ندارد.» 

پس از این اتفاقات، گفته شد که مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال اعتراض به رأی صادره به کمیته استیناف هستند و اگر این کمیته هم رأی صادره را تایید کند، سرخپوشان به سراغ دادگاه عالی ورزش می‌روند و در دادگاه CAS پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور تبریز را دنبال خواهند کرد.

حالا هم درویش با رایی مواجه شده که احتمالا با واکنش باشگاه پرسپولیس و بخش حقوقی آن مواجه خواهد شد. تمام اینها در شرایطی است که خبرهای تایید نشده اما مهمی از باشگاه پرسپولیس منتشر شده است. طبق شنیده ها از نزدیکان مدیرعامل پرسپولیس، رضا درویش قصد دارد در چند مورد از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج به فیفا شکایت کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، شکایت احتمالی موارد زیر را شامل می شود:

*افزایش ناگهانی سقف قراردادها در روز پایانی نقل و انتقالات
*حکم محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند در پرونده فسخ غیرمجاز این بازیکن
*رابطه اسپانسری و حمایت مالی شرکت تحت مالکیت محمدرضا زنوزی از فدراسیون فوتبال

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات