شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج / هدف: چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران / فعال شدن پدافند هوایی ایران

پس از شنیدن شدن صداهایی در نقاطی اطرف تهران، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به ایران خبر داد و همزمان منابع رسمی از فعال شدن پدافند هوایی در سه نقطه در استان تهران خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۶۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲ 26 October 2024
|
37649 بازدید

به گزارش تابناک، از دقایقی پیش صداهای انفجارهای پیاپی در نقاط مختلف تهران منتشر شد که منابع مختلف منشاء آن را غرب و جنوب تهران اعلام کردند. شدت انفجار در اسلامشهر باعث به لرزه درآمدن شیشه های برخی منازل شده است. 

وضعیت در فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران عادی است و اتفاقی در این فرودگاه‌ها رخ نداده است. برخلاف گزارش‌های اولین، تا این لحظه وضعیت در نقاط حساس نظیر پالایشگاه تهران وضیت عادی است و خبری از آتش سوزی یا انفجار نیست‌.

 

گزارش اولیه شبکه خبر از انفجارها

 شبکه خبر گزارش کوتاهی از شنیدن شدن صداهای انفجار پخش کرد.

منابع امنیتی: پدافند هوایی ایران فعال شد!

 شبکه خبر به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد صداهای شنیده شده را به علت فعال شدن پدافند هوایی خواند و از پیگیری برای جزئیات بیشتر خبر داد. این گزارش ساعت 3 بامداد شبکه خبر را در تابناک می‌بینید. 

مقام آمریکایی: در جریان انفجارهای ایران هستیم

یک مقام نظامی بلندپایه آمریکایی که خواست نامش فاش نشود به شبکه الجزیره قطر گفت: ما از گزارش‌ها درخصوص شنیده شدن انفجار در ایران مطلع هستیم و با دقت شرایط را زیر نظر داریم. وی به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام مسؤول گزارش داد: اسرائیل کاخ سفید را در جریان نقشه‌های خود پیش از حملات به ایران قرار داده بود.

همچنین به گزارش شبکه الجزیره، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در واکنش به حملات مستمر ایران به اسرائیل در ماه‌های گذشته، به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم.

شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج

منابع عبری: ناامید شدیم!

بازتاب شوخی ایرانی‌ها با حمله ادعایی اسرائیل در یک کانال صهیونیست؛ منابع عبری حمله ارتش را ناامید کننده توصیف کردند!

شبکه ۱۳عبری هم این حمله را ناامیدکننده‌ عنوان کرد!

رسانه‌های اسراییلی همچنین نوشتند مردم تهران در خواب هستند و حمله را احساس نکردند و ما بیدار هستیم.معلوم نیست ما حمله کرده ایم یا آنها؟ چرا نخست وزیر زیر زمین است؟

اهداف حمله چه اماکنی بودند؟

بررسی ها و پیگیری‌‌های اولیۀ خبرنگاران فارس نشان می‌دهد چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حملۀ رژیم صهیونیستی بوده است. همچنین برخی صداها هم مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است. 

 

منابع امدادی: هیچ حادثه ای در تهران گزارش نشده

همچنین منابع امدادی تهران نیز اعلم کردند هیچ حادثه‌ای در پایتخت و اطراف آن که نیاز به امداد رسانی داشته باشد تا ساعت 3 و 22 دقیق بامداد شنبه اعلام نشده است.

 

 

بیانیه رسمی سخنگوی ارتش اسرائیل درباره حمله به ایران

دنیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل با خواندن یک اطلاعیه از حمله به ایران در واکنش به عملیات وعده صادق خبر داد. با زیرنویس اختصاصی تابناک می‌بینید. 

 

المیادین: پدافند هوایی با اسراییل مقابله کرد

خبرنگار المیادین در تهران نیز نوشت: تلاش‌هایی از سوی اسرائیل برای هدف قرار دادن ۳ پایگاه در استان تهران صورت گرفته، اما پدافند هوایی ایران با آنها مقابله کرده است.

 

 

تصاویر وضعیت پالایشگاه تهران پس از صداهای انفجار

 تصاویری از پالایشگاه تهران پس از صداهای انفجار منتشر شده که نشان می‌دهد وضعیت این پالایشگاه عادی است. این تصاویر را می‌بینید. 

 
 
 
تسنیم: ضربه ای به مراکز نظامی وارد نشده
 
خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشت: ضربه‌ای به مراکز نظامی سپاه در غرب یا جنوب غرب تهران تا این لحظه اتفاق نیفتاده است. صداهای شنیده شده مربوط به درگیر شدن پدافند هوایی ارتش در ۳ نقطه اطراف تهران با اقدام نظامی اسرائیلی بوده است.
 
 

ویدیوی چهره مضطرب نتانیاهو و ژنرال‌های اسرائیل در اتاق جنگ اسرائیل

تصاویری از اتاق جنگ و اتاق عملیات ارتش رژیم اسرائیل توسط منابع صهیونیستی همزمان با اعلام حمله به ایران منتشر شده که نشان می‌دهد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل، یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی و فرماندهان صهیونیست با اضطراب در حال دنبال کردن روند ماجراجویی‌های خطرناک خود هستند. 
 
 
 
پدافند هوایی تهران در سه نقطه فعال شد
 
برابر اعلام مسئول روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران، صدای شنیده شده در اطراف تهران مربوط به واکنش پدافند هوایی استان در سه نقطه در خارج از تهران بوده است. ابعاد موضوع در دست بررسی است
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات