هشدار وزیر کشور به رژیم خبیث صهیونیستی

اسکندر مومنی در پیام تسلیت شهادت نیروهای پدافند ارتش و فراجا تصریح کرد: به دشمنان کشور، به ویژه رژیم خبیث صهیونیستی هشدار می‌دهیم با خطای محاسباتی، قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی را محک نزنند.
کد خبر: ۱۲۶۸۴۱۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 28 October 2024
|
1025 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، اسکندر مومنی وزیر کشور طی پیامی درخصوص شهادت ماموران فراجا و پدافند هوایی کشور تصریح کرد: به دشمنان کشور، به‌ویژه رژیم خبیث صهیونیستی هشدار می‌دهیم با خطای محاسباتی، قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی را محک نزنند.

متن پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت ماموران فراجا و پدافند کشور به شرح ذیل است:

{وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ}

شهادت مدافعان امنیت کشور، بار دیگر شرافت و شجاعت فرزندان این آب و خاک و رذالت و شرارت دشمن صهیونیستی را برملا کرد. هرچند داغدار این رزمندگان از جان گذشته و ممتاز هستیم اما آنها به پرچم‌های سرافرازی و عظمت این بخش از نیروهای شجاع جمهوری اسلامی ایران تبدیل شدند.

حمله تروریستی تفتان در سریع‌ترین زمان در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار گرفت و تروریست‌های اجیر شده با سرعت شناسایی شده و زیر ضربه رفتند تا به سزای جنایت خود برسند. به دشمنان کشور، به ویژه رژیم خبیث صهیونیستی هشدار می‌دهیم با خطای محاسباتی، قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی را محک نزنند.

اینجانب شهادت مدافعان امنیت کشور را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌های معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای این شهدا علو درجات را از درگاه الهی مسئلت دارم.

اسکندر مومنی
وزیر کشور

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟