هوشياري مرد مغازه‌دار سارق را ناكام گذاشت

بلافاصله آژير خطر را به صدا درآوردم تا همسايه‌ها متوجه ماجرا شده و به كمكم بشتابند. در همين موقع مرد سارق دستپاچه شده و قصد فرار داشت كه با وي درگير شدم و پس از خلع‌سلاح كردن متهم، دست‌هايش را بستم و در بررسي سلاح متوجه قلابي بودن آن شدم.
کد خبر: ۱۳۶۵۴۲
|
۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱ 18 December 2010
|
3193 بازدید
جام‌جم: مرد جواني كه با سلاح قلابي قصد سرقت از مغازه‌اي در محله حسن‌آباد تهران را داشت، با هوشياري صاحب مغازه در اجراي نقشه اش ‌ناكام ماند .به گزارش «جام‌جم»، چند شب پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و از دستگيري سارقي مسلح در مغازه‌اش واقع در محله حسن‌آباد خبر داد.

دقايقي بعد ماموران كلانتري 129 جامي به محل حادثه اعزام شدند و صاحب مغازه و مرد سارق را براي تحقيقات به كلانتري منتقل كردند.ماموران ابتدا به تحقيق از صاحب مغازه (شاكي)‌ پرداختند كه وي به پليس گفت: ساعات پاياني شب مردي وارد مغازه‌ام شد و از من خواست اقلامي را برايش بياورم. وقتي از پيشخوان كمي فاصله گرفتم، مشتري فرياد زد، پول‌هايت را بايد به من تحويل دهي، وگرنه كشته مي‌شوي.

شاكي ادامه داد: بلافاصله آژير خطر را به صدا درآوردم تا همسايه‌ها متوجه ماجرا شده و به كمكم بشتابند. در همين موقع مرد سارق دستپاچه شده و قصد فرار داشت كه با وي درگير شدم و پس از خلع‌سلاح كردن متهم، دست‌هايش را بستم و در بررسي سلاح متوجه قلابي بودن آن شدم.

اعتراف سارق

ماموران با ثبت اظهارات شاكي به تحقيق از مرد سارق پرداختند كه وي به جرم خود اعتراف و عنوان كرد: به خاطر مشكلات مالي تصميم گرفتم از مغازه‌اي سرقت كنم. بنابر اين با خريد سلاح قلابي به عنوان مشتري وارد مغازه شده و قصد عملي كردن نقشه‌ام را داشتم كه هوشياري صاحب مغازه مرا در اجراي آن ناكام گذاشت.

بنابر اين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟