راز جنايت در گاوداري فاش شد

با مشخص شدن نشاني سكونت خواهر فرد مفقود شده، نامبرده و همسرش دستگير شدند و در تحقيقات انجام شده عنوان كردند: فرد گمشده به علت تزريق هروئين فوت شده و جسد وي نيز در محل سكونت آنها كه داخل يك گاوداري بوده، دفن شده است
کد خبر: ۱۵۸۷۳۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۵ 16 April 2011
|
5319 بازدید
جام جم: جسد مردي كه با همدستي خواهر و همسر خواهرش در داخل گاوداري دفن شده بود، پس از 9 ماه شناسايي و عاملان مرگ وي دستگير شدند.

سرهنگ هاشمي، فرمانده انتظامي ساوجبلاغ با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه يكي از شهروندان به كلانتري 12 گلسار و اعلام مفقود شدن فرزند 28 ساله‌اش از 9 ماه پيش، ماموران تحقيقات خود را آغاز و پس از تكميل پرونده موضوع را به دايره جنايي پليس آگاهي اعلام و كارآگاهان دايره جنايي تحقيقات خود را آغاز كردند.

هاشمي تصريح كرد: با توجه به اين كه مادر فرد مفقود‌شده در تحقيقات اظهار كرده بود فرزندش به مدت 10 سال به مواد مخدر اعتياد داشته و پس از عزيمت به خانه خواهرش مفقود شده است، فرضيه مرتبط بودن خواهر فرد مفقود شده با موضوع قوت گرفت.

وي گفت: با مشخص شدن نشاني سكونت خواهر فرد مفقود شده، نامبرده و همسرش دستگير شدند و در تحقيقات انجام شده عنوان كردند: فرد گمشده به علت تزريق هروئين فوت شده و جسد وي نيز در محل سكونت آنها كه داخل يك گاوداري بوده، دفن شده است كه با راهنمايي آنها ماموران انتظامي با حضور در محل دفن جسد و با انتقال دستگاه خاكبرداري، جسد متلاشي شده فرد مفقود شده در عمق 2متري زمين كشف و به پزشكي قانوني منتقل كردند.

زن و شوهر دستگير شده در خصوص نحوه فوت و اختفاي جسد گفتند: فرد فوت شده 9 ماه پيش به منزل آنها آمده بود و درخواست هروئين كرد كه پس از تزريق هروئين توسط همسر خواهرش‌ فوت كرد. متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند: چون ما ترسيده بوديم درصدد برآمديم جسد را داخل چاهي كه در گاوداري بود، دفن كنيم. به همين دليل آن را در ملحفه‌اي پيچانده و دفن كرديم. در پي اين اعترافات دستور قضايي براي ادامه تحقيقات صادر شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟