تا دو سال دیگر مشكل مسكن حل مي‌شود

همان‌طور كه در سخنراني رئيس جمهور مشاهده كرديد، ايشان دستور به حل مشكل مسكن در كشور دادند كه همين موضوع در دستور كار ما قرار گرفت تا تلاش كنيم تا سال 92 مشكل مسكن را حل كنيم.
کد خبر: ۱۷۰۲۲۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷ 12 June 2011
|
4376 بازدید
|
وزير مسكن و شهرسازي گفت: حل مشكل مسكن كشور در برنامه كاري وزارت مسكن است؛ بنابراين تلاش مي‌كنيم كه تا سال 92 مشكل مسكن حل شود.

علي نيكزاد در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس افزود: براي پاسخگويي به كمبود و كسري يك و نيم ميليوني مسكن از سال گذشته عمليات ساخت مسكن و بهسازي دو ميليون و 600 هزار مسكن در سراسر كشور آغاز شده است.

وي ادامه داد: همان‌طور كه در سخنراني رئيس جمهور مشاهده كرديد، ايشان دستور به حل مشكل مسكن در كشور دادند كه همين موضوع در دستور كار ما قرار گرفت تا تلاش كنيم تا سال 92 مشكل مسكن را حل كنيم. 

وي اضافه كرد: تأمين مسكن و ايجاد اشتغال براي جوانان به عنوان دغدغه اصلي دولت شمرده مي شود؛ بنابراين عمده متقاضيان واجد شرايط طرح مسكن مهر را جوانان تشكيل مي دهند و ما تمام تلاش خود را براي صاحبخانه كردن متقاضيان ثبت نام كرده به كار بسته‌ايم.

*تلاش براي آرام‎كردن بازار اجاره‌بها

وزير مسكن و شهرسازي در پاسخ به اين سؤال كه با توجه به نزديك شدن به فصل نقل و انتقال مسكن آيا اجاره‎بها تغييري خواهد كرد، اظهار داشت: همه‎ساله از اواخر خرداد ماه تا آخر شهريور ماه زمان نقل و انتقال مستاجران و حتي خريد و فروش است؛ بنابراين سعي دولت اين است كه با اتخاذ سياست‌هاي مناسب و افتتاح پروژه ها بازار اجاره‌بها را آرام كند.
نيكزاد گفت: پرداخت 14هزار ميليارد تومان تسهيلات قرض‌الحسنه براي ساخت‌و‌ساز واحدهاي مسكوني مهر در هيچ‎جاي تاريخ نظام بانكي كشور سابقه ندارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ایکاش معلوم میکردن که شروع این دوسال دیگر دقیقا از کی هست ؟ چون دو سال پیش هم همین حرف و زدن !
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
من با 30میلیون رهن کامل سه سال است در خانه ای نشسته ام. امسال گفته اند باید 10میلیون روی آن بگذارم.
با حقوق کارمندی سالی 1م تومان هم سخت بتوان پس انداز کرد.
افرادی نظیر من چه کنند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
افزایش اجاره ها در برخی جاها تا 30 ، 40 درصد می رسه درصورتیکه افزایش حقوق ها 6 درصد بوده
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
کاش وزیر مسکن، همانند سایر وزرای مسکن در گذشته، بجای اینکه همواره از قیمت مسکن یا اجاره خانه سخن بگویند برای یک بار هم توضیح دهند که چرا شهرهای کشور ایران امروز این شکلی شده و آدم از دیدن نمای شهرها خجالت میکشد. آیا مسئولین میبینند که این شیوه ساخت و ساز در درون و بیرون شهرها بسیار زشت و نا هنجار است. آیا باید زمین بکر کوهپایه های زیبا همانند بازار تهران یا بافت فرسوده تهران ساختمانهای دیوار به دیوار با نمای جانبی زشت سیمانی بر پا کنیم. اگر در تهران پرونه چهار طبقه بنا میدهند، آیا در میان دشت هشتگرد و آبیک هم باید پروانه چهار طبقه ساختمان بدهند. آیا در فرایند پروانه دادن و ساخت ساختمانها در سراسر کشور، دستگاههای ذیربط ایستگاهی هم دارند که در آن مشخص شود که آنچه ساخته میشود چشم خراش نخواهد بود. وقتی زمینهای بکر را به قطعات کوچک تقسیم میکنیم و سرنوشت ساخت آنر یا نساختن آنها را به تک تک مالکین میدهیم انتظار داریم اینها برای نمای ساختمان آرشیتک استخدام کنند. آیا جناب زمیر زیبایی شهرهای جهان را میبیند و آنرا با نمای کنونی تهران و سایر شهرهای کشور مقایسه میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
هر دم از اين باغ بري مي رسد تازه تر از تازه تري ميرسد انشالله تا اون موقع ما زنده باشيم و بتونيم نفس بكشيم با اين اجاره هاي بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
تمام افزایش نرخ اجاره بها دست بنگاه دار ها می باشد من به عینه این موضوع را چندین بار دیدم که خود بنگاه دارها مالکان را تشویق به بالا بردن نرخ اجاره می کنند که واقعا هیچ سنخیتی با در آمد ماها ندارد .
واقعا کار مشکلی است که که یک سایت طراحی شود و کلیه مالکان شرایط ( آدرس ، متراژ، سال ساخت و... ) را در آن معرفی کنند و متقاضیان هم به راحتی آن ملک را پیدا کنند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟