روند افزايشي بهاي طلا ادامه دارد

این گروه پیش بینی کرد بهای طلا در هفته های پیش رو به دلائل متعدد افزایش می یابد و به هزار و پانصد و هشتاد و دو دلار در هر اونس می رسد.
کد خبر: ۱۷۶۱۴۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۶ 10 July 2011
|
1995 بازدید
گروه زومورودا Zomoroda روز یکشنبه اعلام کرد بهای طلا در بازارهای بین المللی با افزایش سه ممیز هشت دهم درصدی به بالاترین سطح خود از بیست و دوم ژوئن تاکنون رسیده است.

بهای طلا اکنون هزار و پانصد و چهل و دو دلار در هر اونس است. این گروه پیش بینی کرد بهای طلا در هفته های پیش رو به دلائل متعدد افزایش می یابد و به هزار و پانصد و هشتاد و دو دلار در هر اونس می رسد.

 به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری کویت از شهر کویت، در گزارش هفتگی این گروه آمده است بهای طلا هفته گذشته به سبب گزارش های منفی درباره وضع اشتغال آمریکا بیشترین افزایش هفتگی را داشت. نرخ بیکاری آمریکا نه ممیز دو دهم درصد اعلام شده است که بدترین وضع در نه ماه گذشته بود.

این عامل توجه دلالان را به طلا که مطمئن ترین کالا در برابر نگرانی ها از افزایش نرخ تورم و بحران اقتصادی است جلب کرد.

در این گزارش همچنین به ادامه روند افزایش بیشتر بهای طلا در هفته های پیش رو اشاره شد که این پیش بینی بر مبنای واکنش این فلز گرانبها به تصمیم بانک مرکزی اروپا برای افزایش نرخ بهره در این منطقه است.

هدف از این اقدام افزایش نقدینگی در بانک هاست اما در بحبوحه نگرانی ها از افزایش نرخ تورم فشارها بر قیمت طلا ادامه دارد.

در این گزارش همچنین به افزایش هشت درصدی بهای نقره نسبت به هفته گذشته اشاره شده است. سرمایه گذاران به نقره بیشتر به عنوان یک فلز صنعتی نگاه می کنند تا یک فلز گرانبها اما همچنان آن را محافظی دیگر در برابر نرخ تورم می دانند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟