نرخ برابري ارزهاي بين المللي

هر یورو با صد و دوازده ممیز هشتاد و پنج صدم ین ژاپن، هشتاد و هشت صدم پوند انگلیس، یک و هفده صدم فرانک سوئیس و سی و نه و شصت و یک صدم روبل روسیه خرید و فروش شد.
کد خبر: ۱۷۶۵۴۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷ 12 July 2011
|
1486 بازدید
هر یورو در بازارهای معتبر بین المللی با یک دلار و چهل سنت معامله شد.
 
 به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، هر یورو با صد و دوازده ممیز هشتاد و پنج صدم ین ژاپن، هشتاد و هشت صدم پوند انگلیس، یک و هفده صدم فرانک سوئیس و سی و نه و شصت و یک صدم روبل روسیه خرید و فروش شد.
 
 هر دلار امریکا با هفتاد و یک صدم یورو، هشتاد ممیز سی و هشت صدم ین ژاپن، شصت و سه صدم پوند انگلیس ، هشتاد و چهار صدم فرانک سوئیس و بیست و هشت ممیز بیست و سه صدم روبل روسیه داد و ستد شد.
 
 هر پوند انگلیس با یک و سیزده صدم یورو، یک و پنجاه و نه صدم دلار امریکا، صد و بیست و هفت ممیز نود و یک صدم ین ژاپن، یک و سی و سه صدم فرانک سوئیس و چهل و چهار ممیز نود و چهار صدم روبل روسیه معامله شد.
 
 هر فرانک سوئیس با هشتاد و پنج صدم یورو، یک و دو دهم دلار امریکا، نود و شش ممیز دو دهم ین ژاپن، هفتاد و پنج صدم پوند انگلیس و سی و سه ممیز هشت دهم روبل روسیه خرید و فروش شد. 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟