زمان محاكمه ناپدري هانيه

در پي اظهارات مادر هانيه، ناپدري‌اش نيز بازجويي شد و با پذيرفتن اتهام كودك‌آزاري اظهار كرد كه هروئين مصرف مي‌كرده و به خاطر شيطنت‌هاي هانيه او را بارها شكنجه داده و با سيخ داغ و آب‌جوش بدنش را سوزانده است.
کد خبر: ۱۸۱۴۱۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳ 04 August 2011
|
3634 بازدید
جام جم: ناپدري سنگدل كه به اتهام شكنجه هانيه 8 ساله گناهكار شناخته شده بود، يكشنبه آينده ـ 16 مرداد ماه ـ در شعبه 1184 دادگاه اطفال تهران محاكمه مي‌شود.

هانيه روزهاي پاياني فروردين امسال بر اثر شكنجه‌هاي ناپدري‌اش به بيمارستان رسول اكرم (ص) تهران منتقل شد و در حالي كه با مرگ دست و پنجه نرم مي‌كرد، با تلاش پزشكان زنده ماند.

در پي اين كودك‌آزاري و تشكيل پرونده قضايي در شعبه پنجم بازپرسي دادسراي 29 تهران،‌ مادر و ناپدري هانيه با دستور قضايي بازداشت و مورد بازجويي قرار گرفتند.

در حالي كه مادر كودك آسيب‌ديده، شوهرش را عامل حادثه معرفي كرده و گفته بود، حميد ـ ناپدري هانيه ـ به دليل اعتياد به هروئين، بارها فرزندش را در غياب او شكنجه داده و دست و پاي هانيه را سوزانده است، اما در ادامه تحقيق مشخص شد، اين زن هنگام شكنجه دخترش حضور داشته ولي از ترس تهديدهاي حميد سكوت كرده است.

در پي اظهارات مادر هانيه، ناپدري‌اش نيز بازجويي شد و با پذيرفتن اتهام كودك‌آزاري اظهار كرد كه هروئين مصرف مي‌كرده و به خاطر شيطنت‌هاي هانيه او را بارها شكنجه داده و با سيخ داغ و آب‌جوش بدنش را سوزانده است.

وي پذيرفت در شب حادثه آنقدر هانيه را كتك زده كه او بيهوش شده بود. پس از اخذ آخرين دفاع از متهمان و پايان يافتن تحقيقات قضايي ـ پليسي در رابطه با اين پرونده كودك‌آزاري مشخص شد مادر كودك در شكنجه دادن وي نقشي نداشته است، بنابراين براي وي منع تعقيب قضايي صادر و مادر هانيه آزاد شد. اما ناپدري گناهكار شناخته شد و بازپرس پرونده او را به اتهام مشاركت در كودك‌آزاري مستحق تشديد مجازات با اعمال ماده 614 قانون مجازات اسلامي دانست و پرونده وي را با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال كرد. به اين ترتيب ناپدري سنگدل روز يكشنبه آينده ـ 16 مرداد ماه ـ از زندان به شعبه 1184 دادگاه اطفال تهران انتقال مي‌يابد تا محاكمه شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟