ریلهای قطار جنوب در امتداد تاریخ سفر در ایران کشیده شدهاند، مسافرانی که میروند و مسافرانی که میآیند، ریلهای جنوب چه شوقها که با خود آوردهاند و چه خستگیها که بر دوش کشیدهاند، خستهترین مسافران این ریلها، مسافران قطار عادی هستند که بیش از 20 ساعت بر روی صندلیهای سخت واگنهای قدیمی مینشینند و تا مقصد، ایستگاه به ایستگاه انتظار رسیدن را میکشند.
کد خبر: ۳۰۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳ 09 February 2013
یعنی من هر قدر گشتم یه قانون در رابطه با ایران پیدا کنم تنها به همین موضوع رسیدم!
هر کی مفیدتر بیچاره تر
هر کجا ثروت بیشتر تولید می کنه مردمش فقیر تر
هر کی بیشتر تلاش یکنه بار بیشتری رو دوشش می ذارن
کلا ایران سرزمین عجایبه
تعجبم می گیره هنوز کسی نظر نداده شاید علتش این بوده که نخواستین نظرات مردم پخش شه/
مردم جنوب ایران واقعا مظلوم ترین افراد کشور هستند ( من 4 سال در خوزستان بودم و به عینه دیدم که با وجود داشتن این همه سرمایه توی این خاک ،این مردم بدبخت ترین و بی ... چیز ترین مردم این سرزمین هستند )
نظام خوب و عدالتخواه اسلامی ایران متاسفانه فراموش کرده به نسبت جمعیت و نیاز مناطق امکانات باید توزیع شود. از قبل از انقلاب قرار بوده خط راه آهن جنوب علاوه بر دو خطی شدن ، برقی نیز بشود.برای خط بندر عباس این کار شده که صد البته بسیار درست است ولی قبل از آن می بایست این کار برای خط راه آهن جنوب که هم بار و هم مسافرش به صرفه تر و پردر آمد تر است انجام می شد.مسولین را چه می شود. خدا آخر و عاقبت ما را حفظ کند.