رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مورد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه تکمیلی دی که تا کنون خسارتهای درمان خود را دریافت نکرده و این امر باعث نارضایتی آنها شده است، گفت: بیمه دی نمیتواند خسارت درمان مردم را پرداخت نکند و براساس قرار داد منعقد شده در سال گذشته، پنج ماه پس از اتمام قرارداد برای پرداخت خسارتهای درمان بازنشستگان فرصت دارد.
به گزارش ایسنا، علی اصغر بیات با اشاره به اینکه بیمه دی تا پایان قراردادش ملزم به رعایت تعهدات خود است، اظهار کرد: قرارداد بیمه تکمیلی دی تا پایان مهرماه سال جاری بود و پنج ماه پس از این تاریخ یعنی تا 29 اسفندماه سال جاری برای پرداخت خسارتهای درمان فرصت دارد و بر اساس قولی که مدیران این شرکت بیمهای دادهاند، در فرصت باقی مانده تمامی خسارتهای درمان بیمهشدگان تامین اجتماعی پرداخت میشود.
به گفته وی، بیمه دی اتکایی است از بیمه مرکزی و بیمه مرکزی پشتیبان این شرکت بیمهای است و به آن کمک میکند تا خسارتهای درمان مردم پرداخت شود، بنابراین مردم برای دریافت خسارتهای درمان خود نگران نباشند. بیمه دی هم اکنون در حال پرداخت این خسارتها به مردم است و هر کسی تا پایان قرارداد بیمه دی فاکتور داشته و مبلغی از این شرکت بیمهای طلبکار است، میتواند آن را دریافت کند.
رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی همچنین به جلسهای که با کل مدیران بیمه دی برگزارشده است اشاره کرد و افزود: در این جلسه مدیران بیمه دی اظهار کردند که هیچ مشکلی برای پرداخت خسارتهای مردم وجود ندارد و هزینههای مردم را پرداخت میکنند و هم اکنون نیز سیستم IT شان باز است و در حال انجام کارهای مربوطه هستند.
بیات با تاکید بر اینکه بیمه دی نمیتواند خسارت درمان مردم را پرداخت نکند، اظهار کرد: این شرکت بیمهای باید خسارتهایی که تا پایان قرارداد وجود دارد پرداخت کند و کسانی نیز که تا کنون خسارتهای درمان خود را دریافت نکردهاند احتمالا فاکتورهایشان با مشکلاتی همراه بوده که باید برای رفع این مشکلات به شعبه ایرانشهر مراجعه کرده و مشکل به وجود آمده را رفع کنند.