از جنیفر تا بدبانی؛ هنرمندان به کامالا هریس می پیوندند / احمقانه های ترامپ به نفع رقیب

ستارگان دنیای هنر و موسیقی پورتوریکو، بد بانی و ریکی مارتین، پس از اظهارات نژادپرستانه در گردهمایی ترامپ، از کامالا هریس حمایت کردند.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۵۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ 28 October 2024
|
1306 بازدید

ازز جنیفر تا بدبانی؛ هنرمندان به کامالا هریس می پیوندند / احمقانه های ترامپ به نفع رقیب

ستارگان دنیای هنر و موسیقی پورتوریکو، بد بانی و ریکی مارتین، پس از اظهارات نژادپرستانه در گردهمایی ترامپ، از کامالا هریس حمایت کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی تابناک، گاردین از  حمایت هنرمندان پورتوریکویی از کامالا هریس در پی شوخی‌های نژادپرستانه کمدین حاضر در گردهمایی طرفداران ترامپ خبر داده است.
 
بر اساس این گزارش، یک کمدین که در گردهمایی دونالد ترامپ در مادیسون اسکوئر گاردن حضور داشت، پورتوریکو را "جزیره‌ای شناور از زباله" خواند.
این اتفاق خشم هنرمندان و به ویژه خواننده‌های پورتوریکویی را بر انگیخت و آنها با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود حمایتشان از کامالا هریس را اعلام کردند.
 
این در حالی بود که دونالد ترامپ و کامالا هریس هر دو به دنبال جلب نظر رای دهندگان لاتین بودند.
 
این امر باعث شد تا بد بانی - که نام رسمی‌اش بنیتو آنتونیو مارتینز اوکاسیو است - ویدیویی از نامزد ریاست‌جمهوری دموکرات‌ها را برای بیش از ۴۵ میلیون فالوور خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارد. حمایت او می‌تواند به تقویت کمپین هریس کمک کند، زیرا این کمپین تلاش می‌کند تا حمایت بیشتری از رأی‌دهندگان لاتین و پورتوریکویی  به دست آورد.
 
بد بانی لحظاتی پس از اظهارات کمدین تونی هینچکلیف درباره پورتوریکو در گردهمایی ترامپ در نیویورک، حمایت خود را از هریس اعلام کرد. هینچکلیف همچنین اظهارات توهین‌آمیزی نیز درباره لاتین‌ها مطرح کرده بود.
 
این اظهارات بلافاصله مورد انتقاد کمپین هریس-والز قرار گرفت. به طوریکه پای دیگر هنرمند پورتوریکویی، ریکی مارتین نیز به این ماجرا باز شد و در پستی برای ۱۸ میلیون فالوور خود در اینستاگرام نوشت: “این نظرات آنها درباره ماست. به کامالا هریس رای بدهید"
 
بلافاصله پس از این اتفاق کمپین تبلیغاتی ترامپ به این موضوع واکنش نشان داد. بطوریکه دانیل آلوارز، سخنگوی این کمپین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شوخی ها، نظرات رئیس‌جمهور ترامپ یا کمپین او را منعکس نمی‌کند.
 
 
هنرمندان طرفدار کامالا
 
دیگر خوانندگان لاتین همچون جنیفر لوپز و مارک آنتونی که پیش از این حمایت خود را از هریس اعلام کرده بودند نیز ویدیوی نامزد دموکرات را به اشتراک گذاشتند.
 
بد بانی سه جایزه Grammy را کسب کرده و در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، پرشنونده‌ترین هنرمند در اسپاتیفای بود و تنها در سال ۲۰۲۳  تیلور سوئیفت از او پیشی گرفت. 
بانی همچنین در سال ۲۰۲۲ به عنوان هنرمند سال توسط اپل موزیک نامیده شد.
 
این هنرمند در روز‌های اخیر در خصوص مسائل سیاسی اقداماتی انجام داده است بطوریکه در زادگاهش پورتوریکو، بیل‌بورد‌هایی را در اعتراض به حزب نیو پروگرسیو خریداری کرد و نسبت به سیستم برق انتقاد کرده است.
سیستمی که توسط طوفان ماریو تخریب شد.
 
ویدیویی که او روز یکشنبه به اشتراک گذاشت، ضمن اینکه کامالا هریس را نشان می‌دهد به این موضوع نیز اشاره می‌کند که  “در این انتخابات برای رأی‌دهندگان پورتوریکو و خود پورتوریکو خیلی چیز‌ها در خطر است. ”
 
رأی‌دهندگان پورتوریکویی برای هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری، بسیار مهم و حیاتی هستند و ترامپ به تازگی در تلاش است تا با این گروه ارتباط برقرار کند.
در پنسیلوانیا، یک ایالت کلیدی در میدان نبرد انتخاباتی، اکثریت ۵۸۰،۰۰۰ رأی‌دهنده لاتین واجد شرایط از نژاد پورتوریکویی هستند.
 
کامالا هریس نیز روز یکشنبه به یک رستوران پورتوریکویی در فیلادلفیا رفت و طرح خود برای معرفی یک "کارگروه ویژه فرصت‌های اقتصادی" برای پورتوریکو را تشریح کرد.
 
وی همچنین به نیاز فوری برای بازسازی شبکه انرژی پورتوریکو اشاره کرد و قول داد که با رهبران محلی همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که همه پورتوریکویی‌ها به برق مطمئن دسترسی دارند. همچنین هریس متعهد شد که بروکراسی را کاهش دهد تا اطمینان حاصل شود که بودجه‌های بازسازی بلایای طبیعی به‌سرعت و به‌طور مؤثر استفاده می‌شوند.
 
یک سال پس از طوفان، کارشناسان بهداشت تخمین زدند که نزدیک به ۳۰۰۰ نفر به دلیل پیامد‌های طوفان ماریو جان خود را از دست داده‌اند.
 
اقدامات و سیاست‌های ترامپ نسبت به این جزیره بار‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است.
او بار‌ها در مورد تعداد تلفات سوال کرد و گفت که این عدد "مثل جادو" افزایش یافته است.
 
بازدید او از جزیره پس از طوفان جنجال‌برانگیز بود، از جمله زمانی که او حوله‌های کاغذی را به سمت مردم طوفان زده  پرتاب کرد، انتقاد بسیاری را در پی داشت.
 
بد بانی همچنین بخشی از کلیپ را به اشتراک گذاشت که هریس می‌گوید ترامپ "جزیره را رها کرد، سعی کرد کمک‌ها را پس از طوفان‌های ویرانگر متوالی مسدود کند و چیزی بیشتر از حوله‌های کاغذی و توهین‌ها ارائه نداد".

خبرنگار مترجم: محمدباقر محمدی
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟