جنگنده هاي سعودي مانع فرود هواپيماي حامل مذاکرکنندگان يمني در صنعا شدند

د علیرغم اینکه این هواپیما مجوز لازم برای پرواز از فرودگاه مسقط و فرود در فرودگاه بین المللی صنعا را داشت اما جنگنده های سعودی مانع از فرود ان شدند .
کد خبر: ۵۱۲۱۸۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵ 27 June 2015
|
2454 بازدید
منابع مطلع یمنی اعلام کردند هواپیماهای عربستان سعودی روز جمعه از ورود هواپیمای عمانی حامل مذاکره کنندگان یمنی به فرودگاه صنعا جلوگیری و این هواپیما را مجبور به بازگشت به عمان کردند.

به گزارش خبرگزاری دولتی یمن از صنعا، یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی عمان که حامل مذاکره کنندگان یمنی از گروه ها و احزاب مختلف این کشور بود و پس از ورود به حریم هوایی یمن قصد فرود در فرودگاه صنعا را داشت ، پس از ممانعت هواپیماهای جنگی عربستان سعودی از فرود در فرودگاه صنعا ، مجبور به بازگشت به عمان شد.

مسئولان فرودگاه بین المللی صنعا با تایید این خبر گفتند این هواپیما حامل مذاکره کنندگان یمنی و تعدادی از زخمی های یمنی که در خارج درمان شدند، بود و هواپیماهای جنگی عربستان سعودی مانع از فرود آن شدند و این هواپیما را مجبور به بازگشت به عمان کردند.

یک منبع یمنی خاطر نشان کرد علیرغم اینکه این هواپیما مجوز لازم برای پرواز از فرودگاه مسقط و فرود در فرودگاه بین المللی صنعا را داشت اما جنگنده های سعودی مانع از فرود ان شدند .

وی افزود این اقدام رژیم سعودی تهدیدی برای امنیت پرواز به شمار می آید .
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟