مجتبی؛ کینگ کونگِ تیم ملی!

میرزا، هر امتیاز را طوری جشن می گیرد که انگار اولین امتیازش در تیم ملی بوده است.
کد خبر: ۵۱۲۴۰۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 27 June 2015
|
3863 بازدید
|
۲

به گزارش آی اسپورت؛ حدود یک سال قبل، شاهکارِ ایران در زمین تیم والیبال برزیل، ستاره جوانی را به مخاطبان پرشمار تیم ملی شناساند. شاید در لحظات ابتدایی، خیلی ها معتقد بودند او هم مثل بسیاری از نام های دیگری که در این سال ها از کنار تیم ملی عبور کرده اند، برای مدت زیادی ماندگار نخواهد شد اما میرزاجانپور، به سرعت رای اعتماد کواچ را به دست آورد، از اشتباهات اش کم کرد و بر کیفیت بازی اش اضافه و جای ثابت اش در تیم این مربی را پیدا کرد. او مدام برای تیم ملی امتیاز می گرفت و هر امتیاز را طوری می جشنید که انگار اولین امتیازش برای تیم ملی بوده است!

پسرِ شمالی تیم ملی والیبال ایران را،با شادی های کینگ کونگی اش به ذهن سپرده ایم. با فریادهای بلند و مشت هایی که از طرف خودش، به سینه خودش می خورند و گهگاه، اشاره اش به چیزی روی سکوهای روبرو. بعد از مصدومیت این بازیکن انرژیتیک  در مسابقه دیشب تیم ملی با لهستان، تیم به وضوح دچار افت شد و با بازگشت او در ستِ چهارم، شور و هیجان به تیم ملی بازگشت. میرزا در لیگ جهانی 2015، یکی از تغییرناپذیرترین مهره های تیم ملی بوده است. البته که رقبا شانس اورده اند که دو سوم انرژی او، صرفِ شادی بعد از امتیاز می شود!

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
واقعایک فوق ستاره والیبال است .ولی قایئمی افت کرده نمیدانم چرا کواچ از غفور بعد از مصدوم شدن میرزا ی والیبال استفاده نکرد
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
الهم صل علی محمد و ال محمد
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟