اعتراض گسترده مردم يمن به حملات جنگنده هاي سعودي

این مسجد بر اثر بمباران جنگنده های سعودی کاملا ویران شد و در خرابه ها و ویرانه های آن قطعات و اوراق پاره شده قرآن پراکنده شده است.
کد خبر: ۵۱۲۸۴۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 29 June 2015
|
1797 بازدید
حمله جنگنده های عربستان به یکی از مساجد واقع در استان صعده یمن که شب گذشته و در هنگام اذان مغرب صورت گرفت با اعتراض گسترده مردم یمن مواجه شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، این مسجد بر اثر بمباران جنگنده های سعودی کاملا ویران شد و در خرابه ها و ویرانه های آن قطعات و اوراق پاره شده قرآن پراکنده شده است.

یکی از نوجوان یمنی شاهد این حادثه گفت: ما در هنگام بمباران جنگنده های سعودی در این مسجد بودیم و شماری از نمازگزاران به ناحق به شهادت رسیده و یا زخمی شدند . وی افزود : سعودی ها با این بمباران قصد نابود کردن مساجد و از بین بردن کتب کلام الله مجید را دارند. این نوجوان یمنی در پایان گفت: هدف سعودی ها از این بمباران ، تحریف و تغییر قرآن محمد (ص) به قرآن داعشی است.

خبرنگار المسیره با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی بین حمله به این مسجد و حملات انتحاری عوامل گروه تروریستی داعش به دیگر در مساجد منطقه و عربستان نیست، گفت : شباهت زیادی بین این حادثه و حادثه نروریستی جمعه گذشته در کویت به چشم می خورد ؛ چرا که گروه تروریستی داعش در هر دوی این حوادث دست داشته و تنها ابزار های استفاده شده در این حملات تفاوت می کند.

یک جوان یمنی گفت: این حادثه در هنگام مغرب و در زمان افطار روی داد و بسیاری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. سعودی ها در این جنایت یک مسجد و نمازگزاران را هدف حملات وحشیانه خود قرار دادند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟