هشدار نتانياهو به حماس، ايران و داعش

کد خبر: ۵۱۵۱۴۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 07 July 2015
|
4460 بازدید
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تلاش حماس، گروه تکفیری صهیونیستی داعش و ایران برای آسیب زدن به اسرائیل به قیمت حیاتشان خواهد بود.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صداوسیما به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در مراسمی که برای نظامیان کشته شده اسراییل در جنگ تابستان گذشته غزه برگزار شد، گفت حماس در این حمله ضربه ای بسیار شدید دریافت کرد که از زمان تاسیس آن تاکنون بی سابقه بود.

وی افزود: ما به دقت حوادثی را که در جنوب [اسرائیل] روی می دهد زیر نظر داریم.

نخست وزیر اسرائیل با اشاره به خطرات روز افزونی که اسرائیل را تهدید می کند از خطرات سازمان های تروریستی گرفته تا دولت های متخاصم گفت: اگر حماس، حزب الله، ایران یا (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش بخواهند به اسرائیل آسیب برسانند، به قیمت حیاتشان تمام خواهد شد.

موشه یعلون، وزیر جنگ و روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی نیز در این مراسم سخنرانی کردند.

یعلون گفت: در جریان عملیات صخره سخت صدها عضو حماس کشته شدند و زیرساخت های آن نابود شد. سربازان ارتش اسرائیل آنها را از هوا، دریا و زمین به گونه ای هدف حمله قرار دادند که سرانشان دریافتند ما حمله به امنیت شهروندان مان را تاب نمی آوریم.

یعلون در ادامه هشدار داد به هرحال باید در نظر داشته باشیم که اوضاع اطراف ما پایدار نیست و بسیار پیچیده و چند وجهی است و احتمال دارد ما در آینده بار دیگر مجبور شویم به سازمان های تروریستی در غزه حمله کنیم.

ریولین هم که پیش از نتانیاهو سخنرانی کرد، با اشاره به پرتاب اخیر راکت به سمت سرزمین های اشغالی و موج حملات تروریستی برضد غیر نظامیان گفت: اسرائیل اجازه نخواهد داد یک گروگان در دستان دشمنان خود باقی بماند، دشمنانی که به حقوق انسانی یا زندگی غیرنظامیان احترام نمی گذارند.

وی تاکید کرد اسرائیل از هیچ اقدامی برای دفاع از مردمش دریغ نخواهد کرد.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین هشدار داد که درگیری بعدی احتمالا بسیار دشوارتر خواهد بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟