بازدید 4544
خبر

گزينه غيرقانوني تاج براي رياست سازمان ليگ!

مهدی تاج اعلام کرد که می‌خواهد قنبرزاده را رئیس سازمان لیگ کند اما در این شرایط این انتخاب قانونی به نظر نمی رسد.برای عملی شدن این خواسته، قنبرزاده باید از کارمندی وزارت نفت هم استعفا دهد تا طبق اعلام بازرسی کل کشور، دو شغله محسوب نشود.
کد خبر: ۵۸۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 07 May 2016
پس از پايان مراسم راي گيري و عدم راي اعتماد فدراسيون به اسلاميان گزينه پيشنهادي تاج براي نايب رييسي دوم ، اين صندلي خالي ماند.

به گزارش تابناك ورزشي، ديگر پست خالي مانده فوتبال ايران، رياست سازمان ليگ است كه با ارتقاي تاج اكنون بدون صاحب مانده است.
تاج در مصاحبه اش اعلام كرد كه منصور قنبرزاده گزينه او براي اداره سازمان ليگ خواهد بود اما اين فرد هم اكنون مديرعامل باشگاه نفت تهران است و همچنين كارمند رسمي وزارت نفت محسوب مي شود.

به رياست رسیدنِ مدير يكي از باشگاه هاي درگير ليگ برتر در سازمان ليگ مخالف اساسنامه و موجب اعتراض ساير تيمها خواهد بود.
البته قنبرزاده مي تواند از سمتش در باشگاه دولتي نفت تهران كه در معرض فروش قرار گرفته، استعفا دهد تا بتواند به سازمان ليگ كوچ كند.برای عملی شدن این خواسته، قنبرزاده باید از کارمندی وزارت نفت هم استعفا دهد تا طبق اعلام بازرسی کل کشور، دو شغله محسوب نشود.

بدین ترتیب در صورت تمرد قنبرزاده از استعفا، تاج باید دنبال گزینه دیگری باشد تا برخلاف دستور سازمان بازرسی عمل نکند البته تا کنون تخلفاتی شبیه این بارها در فوتبال رخ داده ولی سازمان بازرسی هیچ برخوردی با متخلفان نکرده است. آخرین نمونه ریاست چهارساله کفاشیان بر فدراسیون فوتبال بود که در دور دوم انتخابات چهارسال پیش بدون کسب دوسوم آراء صاحب صندلی ریاست شد و بیش از چهار سال آن را برای خودش حفظ کرد.  
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات