خداحافظی با پل گیشا

کد خبر: ۶۵۱۳۷۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 26 December 2016
|
29417 بازدید
|
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از برچیده شدن پل رو گذر گیشا خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا جاوید در مورد برچیده شدن این پل فلزی با بیان اینکه عمر مفید بهره برداری از این  پل رو به اتمام است و در زمان ساخت نیز به صورت موقت برای عبور و مرور شهروندان ایجاد شده بود، گفت: این پل موقت براساس بار و مختصات ترافیکی سالهای قبل ساخته شده بود.

وی با بیان اینکه تا پایان نیمه اول سال آینده این پل جمع آوری و به جای آن یک زیر گذر ساخته می شود، گفت: مطالعات لازم برای انجام این کار انجام شده است و در حال حاضر تجهیز کارگاه برای شروع این پروژه انجام شده است.

به گزارش ایسنا، پل گیشا یا پل نصر  در راستای بزرگراه جلال آل احمد ساخته شده است و از روی بزرگراه شهید چمران گذر می‌کند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۳۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
باید فکری هم به پل تاج کنند !!! و بعد هم با زدن یک تونل از روبروی ترمینال ازادی و زیر قسمتی از فرودگاه بروند اول اتوبان ساوه روبروی بازار مبل مسئله ترافیک و گره ه را حل کنند !!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
يكي از جاهاي خاطره انگيز تهران كه بالاي اون برج ميلاد به خوبي خودنمايي ميكرد .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
هزينه ي بيخودي زير گذر با پل چه فرقي ذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
داره میگه عمر پل به سر اومده. هزینه های نگهداری و تعمیر زیرگذر به مراتب از هزینه های پل کمتره. در ضمن ایمنی بیشتری داره.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
بقول اون بنده خدا اين چاه واسه من آب نداره واسه تو كه نون داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
كساني كه فرق زير گذر و روگذر و بهبود ترافيك و هزينه نگهداري بالاي پل موجود با زير گذر نميدانند لطفا نظر ندهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
اب نداره ولی نون که داره برا بعضیا
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
مثل پل زیرگذر استادمعین نشود که حدود 2ماه است کاراخوابانده اند معلوم نیست چرا؟
بیچار ه مردم که باید تاوان این نابخردی مدیران کارنابلد رابدهند.
تنگسیر
|
Germany
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
یادش بخیر چه خاطرات زیبایی از زمان دانشجویی تو دانشکده مدیریت دانشگاه تهران باش داشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
شاید بتوان پل را تقویت و بازسازی نمود. آنهم با هزینه ای مناسب و بدون ریخت و پاش. همین امرپز هم این پل از تمام پلهای جدید پایدارتر است. روح سازندگانش شاد باد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
خدا کنه 6 سال طول نکشه.
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
می شود به پل استحکام داد با هزینه یک صدم پل وزیر گذر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
اگراین موضوعی که میگویندحقیقت داردوعمرمفیدپل تمام شده پس پل های زیادی درتهران بایدعوض شودمثل پل کالج حافظ کریم خان
البته خداکنداینطوری که میگویندبادواینهمه سرمایه های این مردم بیچارهرابرای هزینه هایغیرضرورمصرف نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
بهترين خبري بود كه امروز صبح مطالعه كردم ساليان سال متقاضي وپيشنها بر چيدن اين پل فرسوده و بي خاصيت بودم كه بلاخره تصميم به برچيدن آن گرفتند . چون كشش لازم دوباند رفت و دوباند برگشت را نداشت و دايما بايد روكش فلزي آن با بتن خاص ترميم ميشد كه هزينه بالائي داشت و كلي روي آن تصادف ميشد و استهلاك جلوبندي ماشينهاي مردم زياد بود و كلي ترافيك ايجاد ميكرد. زير گذر بايد سه باند رفت و سه باند برگشت داشته باشد و حتما با توجه به مشكلاتي كه پل موجود داشت بر طرف ميشود
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟