آب بندرعباس‌ را آب شیرین کن‌ها تامین خواهند کرد

کد خبر: ۸۲۰۲۹۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 28 July 2018
|
4382 بازدید

‌استاندار هرمزگان گفت: قرآن مجید کتاب زندگی و دستورالعمل زندگی است، زندگی طیبه و جاودانه ابدی در توفیق اجرای حرف و سخن قرآن است.

‌به گزارش‌ ایسنا، استاندار هرمزگان در آئین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان رودان افزود: برگزاری مسابقات قرآنی در شهرستان‌ها یک امر ارزشمند است و به شهرها فضایی سراسر معنویت با عطر و بویی از جنس قرآن می بخشد.

فریدون همتی خاطر‌نشان کرد: یکی از افتخارات مردم نظام جمهوری اسلامی ایران، اداره کشور در سایه قرآن کریم است و اداره امور در ایران اسلامی باید در سایه توجه به پیام های الهی و آسمانی و همچنین توجه به قرآن کریم باشد.

وی تصریح کرد: قرآن مجید کتاب زندگی و دستورالعمل زندگی است، زندگی طیبه و جاودانه ابدی در توفیق اجرای حرف و سخن قرآن است.

‌ آب شرب بندرعباس تا پایان سال 98 به طور کامل از آب شیرین کن ها تامین می‌شود

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال اخیر اقدامات بزرگی را صورت داده و خدمات بسیاری در میهن اسلامی انجام شده است، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی امنیت است که از بالاترین نعمت‌هاست و امروز ایران اسلامی یکی از بهترین کشورها در زمینه داشتن امنیت است.

همتی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش‌های تولید، اشتغال و سرمایه گذاری انجام داده و همچنان این کار را انجام می‌دهد، اظهار کرد: در این زمینه فرهنگ سازی در میان مردم را نیز باید جدی بگیریم.

وی با اشاره به برخی مسائل مهم استان از جمله تامین آب مرکز استان، بیان کرد: تلاش ما بر این است که آب شرب بندرعباس در آینده نزدیک و تا پایان سال 98 به طور کامل از آب شیرین کن‌ها تامین شود که با این کار فشار از روی سدهای شرق هرمزگان برداشته می‌شود.

نماینده عالی دولت گفت: همچنین 200 پروژه آبخیزداری چند منظوره که عمده آنها در شرق هرمزگان خواهد بود، در این استان اجرا می‌شود که به تامین آب آشامیدنی و کشاورزی کمک می‌کند.

استاندار هرمزگان خواستار افزایش اختیارات استانداران در استان‌ها شد و اضافه کرد: اگر این اختیارات داده شود، استان‌ها شکوفا می‌شوند و اگر در هر استان با حضور مدیران و کارشناسان، نسخه مخصوص همان استان نوشته شود، رضایتمندی مردم نیز افزایش خواهد یافت.

همتی خاطر‌نشان کرد: گازرسانی به شهر رودان نیز در حال آغاز شدن است و اجرای آن در یک فاز با سرعت پیگیری می‌شود که در گذشته قرار بود این پروژه طی سه فاز اجرا شود.

‌وی با دعوت مردم و مسئولان به وحدت تصریح کرد: در سایه وحدت و انسجام و همگرایی، امنیت و اقتدار ملی افزایش می‌یابد و راه نفوذ دشمن بسته می‌شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات